Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner enkelte folk som aldri har trent i hele sitt liv, som har meget synlige blodårer, kjenner andre som trener hver eneste dag som nesten ikke har synlige blodårer. Vil si det er veldig individuelt.

This, underarmene mine var: vaskulære. Lenge før jeg begynte å trene, mulig det har noe med frenetisk onanering å gjøre. Hvem vet...

 

Ontopic så hadde bestefadern blodårer oppetter armene og når vi var små var det morsomt å poke han på de :p

Jeg ser tendenser på overkroppen og lavere delen av magen nå som fettet begynner å forflytte seg til sjøs.

Det er ikke ekstremt men de er på tur å komme frem :D

Lenke til kommentar

This, underarmene mine var: vaskulære. Lenge før jeg begynte å trene, mulig det har noe med frenetisk onanering å gjøre. Hvem vet...

 

Ontopic så hadde bestefadern blodårer oppetter armene og når vi var små var det morsomt å poke han på de :p

Jeg ser tendenser på overkroppen og lavere delen av magen nå som fettet begynner å forflytte seg til sjøs.

Det er ikke ekstremt men de er på tur å komme frem :D

Samme her. Flott i militæret når saniteten skal øve seg på å treffe årer, når dine er de tydeligste i kompaniet og du har sprøyteskrekk av en annen verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fordi jeg skal få bedre holdning og mindre datarygg

Derfor bruker du et program satt opp av en PT (ut fra programmet tipper jeg vi snakker om en "PT" med intern elixia-kursing eller lignende, det så veldig standard ut) i stedet for de anerkjente programmene som er nevnt over? For ærlig talt, det programmet så ikke mye "skreddersydd ut", mer sånn "få en gratis PT-time når du melder deg inn"-greie. veldig mye isolasjon...

Lenke til kommentar

Derfor bruker du et program satt opp av en PT (ut fra programmet tipper jeg vi snakker om en "PT" med intern elixia-kursing eller lignende, det så veldig standard ut) i stedet for de anerkjente programmene som er nevnt over? For ærlig talt, det programmet så ikke mye "skreddersydd ut", mer sånn "få en gratis PT-time når du melder deg inn"-greie. veldig mye isolasjon...

okei, men hvis jeg begynner på starting strength, er det ikke likevel lurt å gjøre sånne isolasjonsøvelser som står i programmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...