Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 noen kommentarer? Ja. Har du laget programmet selv? Hvorfor bruker du ikke et av de mange utrolig gode som allerede finnes, når de har blitt brukt så lang tid på og fungert så godt så lenge? Så som stronglifts 5x5, RYP, Starting Strength o.l.? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 laget av PT Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 And? No buy? Kostet 1500-1600, kjøper på gymgrossisten for 1350 neste uke når jeg har råd Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kjøpte mine for 850,- jeg. Eneste som irriterer meg er at de er litt for trange Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Alle som har vektløftersko: Hvor dypt går dere i bøy? Er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Alle som har vektløftersko: Hvor dypt går dere i bøy? Er bare nysgjerrig. Under paralell, og enda dypere på frontbøy. Varierer litt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kjenner enkelte folk som aldri har trent i hele sitt liv, som har meget synlige blodårer, kjenner andre som trener hver eneste dag som nesten ikke har synlige blodårer. Vil si det er veldig individuelt. This, underarmene mine var: vaskulære. Lenge før jeg begynte å trene, mulig det har noe med frenetisk onanering å gjøre. Hvem vet... Ontopic så hadde bestefadern blodårer oppetter armene og når vi var små var det morsomt å poke han på de Jeg ser tendenser på overkroppen og lavere delen av magen nå som fettet begynner å forflytte seg til sjøs. Det er ikke ekstremt men de er på tur å komme frem Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 This, underarmene mine var: vaskulære. Lenge før jeg begynte å trene, mulig det har noe med frenetisk onanering å gjøre. Hvem vet... Ontopic så hadde bestefadern blodårer oppetter armene og når vi var små var det morsomt å poke han på de Jeg ser tendenser på overkroppen og lavere delen av magen nå som fettet begynner å forflytte seg til sjøs. Det er ikke ekstremt men de er på tur å komme frem Samme her. Flott i militæret når saniteten skal øve seg på å treffe årer, når dine er de tydeligste i kompaniet og du har sprøyteskrekk av en annen verden. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Under paralell, og enda dypere på frontbøy. Varierer litt. 10/10 i stil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 laget av PT Du svarte ikke på hovedspørsmålet. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Alle som har vektløftersko: Hvor dypt går dere i bøy? Er bare nysgjerrig. Godt under paralell. Har ikke prøvd med vektløfterskoene ennå, gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Du svarte ikke på hovedspørsmålet. fordi jeg skal få bedre holdning og mindre datarygg Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Hvor mye svakere blir jeg av to uker på småbøs antibiotika? 20-30%? hvor fort kan jeg få dette tilbake?? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Alle som har vektløftersko: Hvor dypt går dere i bøy? Er bare nysgjerrig. Ca slik: 5 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Ca slik: mongodypt Drøyt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 fordi jeg skal få bedre holdning og mindre datarygg Derfor bruker du et program satt opp av en PT (ut fra programmet tipper jeg vi snakker om en "PT" med intern elixia-kursing eller lignende, det så veldig standard ut) i stedet for de anerkjente programmene som er nevnt over? For ærlig talt, det programmet så ikke mye "skreddersydd ut", mer sånn "få en gratis PT-time når du melder deg inn"-greie. veldig mye isolasjon... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 fordi jeg skal få bedre holdning og mindre datarygg Derfor får du en PT til å lage et treningsprogram til deg, fullstappet med øvelser istedenfor å bruke de mest profilerte? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Derfor bruker du et program satt opp av en PT (ut fra programmet tipper jeg vi snakker om en "PT" med intern elixia-kursing eller lignende, det så veldig standard ut) i stedet for de anerkjente programmene som er nevnt over? For ærlig talt, det programmet så ikke mye "skreddersydd ut", mer sånn "få en gratis PT-time når du melder deg inn"-greie. veldig mye isolasjon... okei, men hvis jeg begynner på starting strength, er det ikke likevel lurt å gjøre sånne isolasjonsøvelser som står i programmet? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 ^Nei. Men det er ikke dumt å legge til litt ekstra trening på bakside skuldre og rygg om du sliter veldig med datarygg/dårlig holdning osv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 så det er ikke lurt, men det er ikke dumt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå