Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke musikk. Det er produserte låter. PRODUSERTE, ikke skrevne. Fyren hadde sikkert vært kul, men han står for musikken som er produsert ut ifra analyser av hva unge jenter og gutter liker pr se...

 

PAAAAAAAAAAAAAAAAAATETISK...

 

Og nei, he doesnt even lift...

Det er jo genialt da, er jo ikke rart musikken hans er så sykt fengende som den er da :) .

Endret av Looke
Lenke til kommentar

Vurderer å begynne med Kreatin igjen, men vil det være uhensiktsmessig mtp at jeg skal delta i Holmenkollstafetten om en snau mnd, eller vil de gunstige effektene ved Kreatin uansett veie opp for vannannsamling og vektøkning?

 

:)

Tror ikke det vil utgjøre noen særlig forskjell, men hvis du merker en åpenbar vektoppgang er det vel bedre å vente.

Lenke til kommentar

Bare to km :) Men i ganske kraftig motbakke, av hva jeg har hørt

 

Akse: Har googlet litt, og basert på tidligere erfaringer (legger på meg toppen et par kilo, ikke mer) så vil det kanskje ikke ha så mye å si nei. Legger på meg litt, men så er det jo lov å håpe at jeg yter noe bedre også.

Endret av Bjarnemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan har det seg at alle her inne her drittlei av å svare på nybegynnerspørsmål om treningsprogram, men ukentlige diskusjoner om smaken på de nøyaktig samme typene proteinpulver går aldri av moten? :p

 

PS: Det er noe ekstra tragisk med Boston-bombingen når jeg tenker på at dette er folk som har trent og slitt så lenge og så hardt for å kvalifisere seg og så får mange av dem sprengt av seg bena når de kommer i mål...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

PS: Det er noe ekstra tragisk med Boston-bombingen når jeg tenker på at dette er folk som har trent og slitt så lenge og så hardt for å kvalifisere seg og så får mange av dem sprengt av seg bena når de kommer i mål...

Bombingen skjedde en stund etter at løpet var ferdig, eller hvertfall ganske langt ute i løpet. Det sier meg at bombingen ble utført av maratonløpere som er lei av at sporten deres er blitt allemannseie og invadert av casuals.

 

..too soon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fler enn meg som opplever at vektene på Fresh Fitness er endel lettere enn andre steder?

Var å trente der idag, da mest for gøy, men det var utrolig hvor lett vektene føltes. Rundt 10-15kg lettere. Mistenker at stengene dems ikke er 20kg's. Dog står det ikke noe på dem.

 

Hvilken Fresh fitness er det? Senteret deres i Ski har stenger på 20 kg, som er normalt, i hvert fall da jeg var medlem der. Kanskje du løfter på et punkt der tyngdekraften er svakere enn andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...