Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det aner meg at dama til Doofen har gitt Bieber litt for mye oppmerksomhet i det siste :ph34r::wee:

Hadde jeg oppdaga at hun hørte på den lille horungen hadde jeg gjort det slutt. Og det er ikke kødd... Hun hadde fått juling først.... SKAMBANK!!!!!!!!!

 

Er du stort større du, da? Synes å huske et bilde :tease:

Fett at du husker MEG, men mindre fett at jeg ikke husker å ha sett NOEN bilder av deg...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde jeg oppdaga at hun hørte på den lille horungen hadde jeg gjort det slutt. Og det er ikke kødd... Hun hadde fått juling først.... SKAMBANK!!!!!!!!!

Hva er det som er SÅ ille med Justin Bieber?

Sånn sett bort fra at du personlig ikke liker musikken hans, og at du ikke liker at så mange unge jenter er fans.. Unge jenter er da alltid betatt av en eller annen kjendis, slik har det da alltid vært.

Og at han legger ut baringsbilder er da virkelig bare smart av han. Ville jo vært idiotisk om han prøvde å senke "Bieber-hysteriet". Jeg og er enig i at det er for drøyt med noen av de fansa, men for han blir jo det bare mer oppmerksomhet --> mer promotering --> mulig flere fans --> mer penger i kassa.

 

Ja, og sett bort ifra at han har mye mer penger enn deg og kan få seg mer fitte i løpet av ei helg enn du kan i løpet av hele livet ditt, da. :)

Endret av Rotaderp
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva er det som er SÅ ille med Justin Bieber?

Sånn sett bort fra at du personlig ikke liker musikken hans, og at du ikke liker at så mange unge jenter er fans.. Unge jenter er da alltid betatt av en eller annen kjendis, slik har det da alltid vært.

Og at han legger ut baringsbilder er da virkelig bare smart av han. Ville jo vært idiotisk om han prøvde å senke "Bieber-hysteriet". Jeg og er enig i at det er for drøyt med noen av de fansa, men for han blir jo det bare mer oppmerksomhet --> mer promotering --> mulig flere fans --> mer penger i kassa.

 

Ja, og sett bort ifra at han har mye mer penger enn deg og kan få seg mer fitte i løpet av ei helg enn du kan i løpet av hele livet ditt, da. :)

Det er ikke musikk. Det er produserte låter. PRODUSERTE, ikke skrevne. Fyren hadde sikkert vært kul, men han står for musikken som er produsert ut ifra analyser av hva unge jenter og gutter liker pr se...

 

PAAAAAAAAAAAAAAAAAATETISK...

 

Og nei, he doesnt even lift...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...