Ciryaher Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Å herreguuuuddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: http://www.kjendis.n.../oslo/26679675/ Det aner meg at dama til Doofen har gitt Bieber litt for mye oppmerksomhet i det siste Endret 15. april 2013 av Ciryaher 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 15. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Torsdag klokka 2030 på TV3 skal Hellstrøm rydde opp hjemme hos Jørgen Foss. Det kan bli interessant å se. Endret 15. april 2013 av Zarac 17 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Synes han ser ganske bra ut jeg. Holdningen kan jo bare være på det bildet, hvem vet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Torsdag klokka 2030 på TV3 skal Hellstrøm rydde opp hjemme hos Jørgen Foss. Det kan bli interessant å se. Det må jeg få med meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Synes han ser ganske bra ut jeg. Holdningen kan jo bare være på det bildet, hvem vet. synes jeg og ser ikke problemet Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Haters gonna hate, som Doof ville sagt. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Han har god holdning, må jeg si. Programmet hans har sikkert god balanse mellom forsiden og baksiden av kroppen. Må til for å få max kontraksjon (les: synlige abs) i hans tilfelle. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Å herreguuuuddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: http://www.kjendis.no/2013/04/15/kjendis/justin_bieber/musikk/konsert/oslo/26679675/ Er du stort større du, da? Synes å huske et bilde 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Det aner meg at dama til Doofen har gitt Bieber litt for mye oppmerksomhet i det siste Hadde jeg oppdaga at hun hørte på den lille horungen hadde jeg gjort det slutt. Og det er ikke kødd... Hun hadde fått juling først.... SKAMBANK!!!!!!!!! Er du stort større du, da? Synes å huske et bilde Fett at du husker MEG, men mindre fett at jeg ikke husker å ha sett NOEN bilder av deg... 2 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Drøyt... EDIT; du er fra nordnorge... (no offence er finnmarking selv.) Endret 15. april 2013 av MaseKoppen 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Hadde jeg oppdaga at hun hørte på den lille horungen hadde jeg gjort det slutt. Og det er ikke kødd... Hun hadde fått juling først.... SKAMBANK!!!!!!!!! Hva er det som er SÅ ille med Justin Bieber? Sånn sett bort fra at du personlig ikke liker musikken hans, og at du ikke liker at så mange unge jenter er fans.. Unge jenter er da alltid betatt av en eller annen kjendis, slik har det da alltid vært. Og at han legger ut baringsbilder er da virkelig bare smart av han. Ville jo vært idiotisk om han prøvde å senke "Bieber-hysteriet". Jeg og er enig i at det er for drøyt med noen av de fansa, men for han blir jo det bare mer oppmerksomhet --> mer promotering --> mulig flere fans --> mer penger i kassa. Ja, og sett bort ifra at han har mye mer penger enn deg og kan få seg mer fitte i løpet av ei helg enn du kan i løpet av hele livet ditt, da. Endret 15. april 2013 av Rotaderp 6 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Han kan sikkert få så mye han vill men tror du har gjør det? Lenke til kommentar
xelp Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Han kan sikkert få så mye han vill men tror du har gjør det? Nei. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Hva er det som er SÅ ille med Justin Bieber? Sånn sett bort fra at du personlig ikke liker musikken hans, og at du ikke liker at så mange unge jenter er fans.. Unge jenter er da alltid betatt av en eller annen kjendis, slik har det da alltid vært. Og at han legger ut baringsbilder er da virkelig bare smart av han. Ville jo vært idiotisk om han prøvde å senke "Bieber-hysteriet". Jeg og er enig i at det er for drøyt med noen av de fansa, men for han blir jo det bare mer oppmerksomhet --> mer promotering --> mulig flere fans --> mer penger i kassa. Ja, og sett bort ifra at han har mye mer penger enn deg og kan få seg mer fitte i løpet av ei helg enn du kan i løpet av hele livet ditt, da. Det er ikke musikk. Det er produserte låter. PRODUSERTE, ikke skrevne. Fyren hadde sikkert vært kul, men han står for musikken som er produsert ut ifra analyser av hva unge jenter og gutter liker pr se... PAAAAAAAAAAAAAAAAAATETISK... Og nei, he doesnt even lift... 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Så lenge han lager musikk jeg liker er jeg fornøyd Virker som en ganske grei fyr også. Sikkert ikke alltid lett å være hyperkjendis. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 15. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Så lenge han lager musikk jeg liker er jeg fornøyd say what now? 17 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 say what now? You heard me Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 ^Hadde ikke tatt deg for en som likte musikken til Bieber, men så feil kan enn ta! Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 100 % Whey Protein 4712 g Vanilje - Hvordan smaker vanilje på 100 whey gold standard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå