Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ja, men det var ikke poenget. Poenget var at det er bare tull å si at en times trening kun er 4% av dagen din. Dessuten, mange har familie, venner, forberende arbeid til neste arbeidsdag, osv...

For å være pirkete, skrev jeg "døgnet", og ikke "dagen" ;)

Man sover også bort (cirka) 30% av døgnet for den saks skyld, for å dra "motivasjonen" den andre veien.

 

1 times økt gjør jo mye det, og man trenger ikke å trene hver dag. Si annenhver dag, så vil treningen utgjøre 2 % av døgnet. Eller 10 % av dagen. (Dusjing og sånt gjør man uansett om man trener eller ei)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvordan jeg klarte å spise burgere uten dressing ol. før. Begynte først å spise det etter at jeg fylte 19. Nå spiser jeg ikke en burger uten dressing. Burde lære meg å spise rømme og.

 

 

 

prøv å finne "liquid smoke" til burgerne og bruk karbonadedeig istedet for kjøttdeig

Endret av Bork Laser
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik Doffen har vært innpå før, så har oppkarbing også en psykologisk effekt, som er veldig positivt - det spekuleres i at ved en oppkarbing når man såpass fylle glykogenlagre at man på den måten kan "peake" inn toppformen og du føler deg i toppform. Oppkarbing mot konkurranser er en veldig mye brukt strategi innenfor utholdenhets-sport på toppnivå.

 

Nå har jeg en helt for "jævlig" høy energi-forbruk i forhold til min høyde (175) og for å gjøre en lengre historie kortest mulig så sleit jeg med en forkjølelse (ikke rart når man ikke sover og spiser på en uke) og helgen som var for 9 dager siden spiste jeg 4000-4500 kcalorier fredag-søndag hvorav energiprosent fra karbohydrater var vel 60% og treningen mandagen derpå gikk mildt sagt; som et fyrverkeri verdig i en by som Shanghai. :)

Lenke til kommentar

Det minner meg for øvrig om en ting jeg har lurt på: hvorfor kjører ikke sentrene på med "kontaktannonser"? Anonymisert system hvor man plotter inn nivå, type trening, antall dager i uka og ledige tidsrom, så får man opp andre som matcher? Burde være mulig å skape merverdi for kundene her.

 

Samt muligheten for å plotte inn kroppsformer, vekt, hårfarge, sivilstatus og teknikk i knebøy og hipthrusts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller imellom 1000-2000 timer i året, dette i tilegg til all tiden jeg bruker på ræva ellers (serier, diskusjon.no osv). Jeg ser ikke slik ut hvertfall! :tease: Det er hva man gjør det til selv (trenger ikke slutte med aktivitet bare fordi man spiller litt)

 

Det eneste jeg merker i perioder med mye gaming er at ryggen blir litt dårligere, pluss at rumpe og lår blir slappere :wee:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...