Nerowulf Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Ja, men det var ikke poenget. Poenget var at det er bare tull å si at en times trening kun er 4% av dagen din. Dessuten, mange har familie, venner, forberende arbeid til neste arbeidsdag, osv... For å være pirkete, skrev jeg "døgnet", og ikke "dagen" Man sover også bort (cirka) 30% av døgnet for den saks skyld, for å dra "motivasjonen" den andre veien. 1 times økt gjør jo mye det, og man trenger ikke å trene hver dag. Si annenhver dag, så vil treningen utgjøre 2 % av døgnet. Eller 10 % av dagen. (Dusjing og sånt gjør man uansett om man trener eller ei) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Sko som er tilpasset pronasjon er ikke nødvendigvis synonymt med "skadefri". Behovet for pronasjonssko og sko med en halvmeter tjukk hæl er tildels et behov skapt av treningsklærindustrien. Jeg overpronerer og har sko er helt nøytrale og nesten uten hældemping, men har null skader. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Fatter ikke hvordan jeg klarte å spise burgere uten dressing ol. før. Begynte først å spise det etter at jeg fylte 19. Nå spiser jeg ikke en burger uten dressing. Burde lære meg å spise rømme og. prøv å finne "liquid smoke" til burgerne og bruk karbonadedeig istedet for kjøttdeig Endret 15. april 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Noen som har gode tips til forberedelse før en 3km-test? Da mener jeg ikke trening, men tips til mat, oppvarming, og kanskje andre ting som kan hjelpe? Skal ha den på torsdag Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Noen som har gode tips til forberedelse før en 3km-test? Da mener jeg ikke trening, men tips til mat, oppvarming, og kanskje andre ting som kan hjelpe? Skal ha den på torsdag http://www.olympiato...media3397.media Nå vil du bare rekke en "moderat oppkarbing" men tipsene der er verdt å få med seg. Endret 15. april 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 http://www.olympiato...media3397.media Nå vil du bare rekke en "moderat oppkarbing" men tipsene der er verdt å få med seg. Men hjelper det egentlig så mye når jeg bare bruker 12 min? Det skal vel litt mer til for å bruke opp glykogenet? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Slik Doffen har vært innpå før, så har oppkarbing også en psykologisk effekt, som er veldig positivt - det spekuleres i at ved en oppkarbing når man såpass fylle glykogenlagre at man på den måten kan "peake" inn toppformen og du føler deg i toppform. Oppkarbing mot konkurranser er en veldig mye brukt strategi innenfor utholdenhets-sport på toppnivå. Nå har jeg en helt for "jævlig" høy energi-forbruk i forhold til min høyde (175) og for å gjøre en lengre historie kortest mulig så sleit jeg med en forkjølelse (ikke rart når man ikke sover og spiser på en uke) og helgen som var for 9 dager siden spiste jeg 4000-4500 kcalorier fredag-søndag hvorav energiprosent fra karbohydrater var vel 60% og treningen mandagen derpå gikk mildt sagt; som et fyrverkeri verdig i en by som Shanghai. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Det minner meg for øvrig om en ting jeg har lurt på: hvorfor kjører ikke sentrene på med "kontaktannonser"? Anonymisert system hvor man plotter inn nivå, type trening, antall dager i uka og ledige tidsrom, så får man opp andre som matcher? Burde være mulig å skape merverdi for kundene her. Samt muligheten for å plotte inn kroppsformer, vekt, hårfarge, sivilstatus og teknikk i knebøy og hipthrusts. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Jeg kan vouche for overnevnte bilde, hver fuckings gang jeg startet med wow så skjedde det der! /200 dager played senere og utallige comebacker har jeg vært "fri for wow" i over et år. (Okay, testet det i jula, men det var siste gang, tror jeg -_-) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg spiller imellom 1000-2000 timer i året, dette i tilegg til all tiden jeg bruker på ræva ellers (serier, diskusjon.no osv). Jeg ser ikke slik ut hvertfall! Det er hva man gjør det til selv (trenger ikke slutte med aktivitet bare fordi man spiller litt) Det eneste jeg merker i perioder med mye gaming er at ryggen blir litt dårligere, pluss at rumpe og lår blir slappere Endret 15. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Gamer og gainzer på planlagte hvile dager. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Å herreguuuuddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: http://www.kjendis.no/2013/04/15/kjendis/justin_bieber/musikk/konsert/oslo/26679675/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Was ist das Problem? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Pumper jern den gutten der ja! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Was ist das Problem? 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 jeg er enig i at solbriller som er Dolce & Gabbana og av 18 karat gull er helt idiotisk Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Det må jeg si, Bieber er jo snart like sterk som groupiene sine. Men han må slutte å legge ut sånne bilder til fansen sin, de der jentene blir jo så våte at det blir oversvømmelse nå til våren. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 jeg er enig i at solbriller som er Dolce & Gabbana og av 18 karat gull er helt idiotisk Fordi vanlige gullfarga D&G solbriller var ikke vulgære nok. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Å herreguuuuddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: http://www.kjendis.n.../oslo/26679675/ Han har god holdning, må jeg si. Programmet hans har sikkert god balanse mellom forsiden og baksiden av kroppen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå