Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens! Raskt spørsmål. Om det fantes en app som automatisk matcher din kalender mot din venns kalender for å deretter sette opp en treningsøkt når dere begge har tid, ville du prøvd den? Hvorfor, evt. hvorfor ikke? Noen funksjoner dere syns at en slik app burde innholde?

Lenke til kommentar

Nei. Tar heller bare kontakt via telefon eller sosiale medier.

Jepp, appen er beregnet på akkurat de som synes at dette er tiltak. Dessuten er det så lett å avlyse en slik uformell økt. Vi ønsker at det eneste som er tiltak skal være å avlyse økten, ikke å opprette.

Evt holder seg til de faste tidene man har satt opp til trening.

De som har faste økter faller litt utenfor kundesegmentet. Appen skal hjelpe de som sliter med å finne tid til trening, enten fordi de har mye annet å gjøre, eller fordi de ikke har noen å trene med.

Lenke til kommentar

Folkens! Raskt spørsmål. Om det fantes en app som automatisk matcher din kalender mot din venns kalender for å deretter sette opp en treningsøkt når dere begge har tid, ville du prøvd den? Hvorfor, evt. hvorfor ikke? Noen funksjoner dere syns at en slik app burde innholde?

Forutsatt et godt grensesnitt (hva nå enn det nå egentlig er) og mulighet for å lese/skrive fra/til google calendar, outlook og andre standarder (type: vask de to kalendrene mot hverandre, kom ut med alle ledige tidsrom større enn x min, la den som sjekker sende forespørsel til treningspartner), så villr jrg vurdert å prøve den ut. Men du bør kanskje se større enn treningsavtaler her for at publikumet skal være stort nok.

 

Det minner meg for øvrig om en ting jeg har lurt på: hvorfor kjører ikke sentrene på med "kontaktannonser"? Anonymisert system hvor man plotter inn nivå, type trening, antall dager i uka og ledige tidsrom, så får man opp andre som matcher? Burde være mulig å skape merverdi for kundene her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En times trening er 4 % av døgnet ditt.

På samme måte som et nytt par sko er 10% av månedsbudsjettet mitt. Tilsynelatende ikke store greiene, men når man justerer for faste utgifter og får "disponibel inntekt", eller justerer for jobb, søvn skole og annen "bunden tid" og dermed får "disponibel fritid" er bildet et annet.

Endret av Herr Brun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forutsatt et godt grensesnitt (hva nå enn det nå egentlig er) og mulighet for å lese/skrive fra/til google calendar, outlook og andre standarder (type: vask de to kalendrene mot hverandre, kom ut med alle ledige tidsrom større enn x min, la den som sjekker sende forespørsel til treningspartner), så villr jrg vurdert å prøve den ut. Men du bør kanskje se større enn treningsavtaler her for at publikumet skal være stort nok.

 

Det minner meg for øvrig om en ting jeg har lurt på: hvorfor kjører ikke sentrene på med "kontaktannonser"? Anonymisert system hvor man plotter inn nivå, type trening, antall dager i uka og ledige tidsrom, så får man opp andre som matcher? Burde være mulig å skape merverdi for kundene her.

Takk for meget godt svar. Dette med treningsavtaler er selve hovedmomentet, men skal være betraktelig mer funksjonalitet enn dette. Jobber for tiden med å få til sammarbeidspartnere og utvidet funksjonalitet, så det er utmerket å få litt konstruktive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Forutsatt et godt grensesnitt (hva nå enn det nå egentlig er) og mulighet for å lese/skrive fra/til google calendar, outlook og andre standarder (type: vask de to kalendrene mot hverandre, kom ut med alle ledige tidsrom større enn x min, la den som sjekker sende forespørsel til treningspartner), så villr jrg vurdert å prøve den ut. Men du bør kanskje se større enn treningsavtaler her for at publikumet skal være stort nok.

 

Det minner meg for øvrig om en ting jeg har lurt på: hvorfor kjører ikke sentrene på med "kontaktannonser"? Anonymisert system hvor man plotter inn nivå, type trening, antall dager i uka og ledige tidsrom, så får man opp andre som matcher? Burde være mulig å skape merverdi for kundene her.

 

Jeg kom på en ide til en "matchmaking-side" for et par år siden. En nettside hvor du gjør nettopp det du skriver; lager en profil og finner folk i din nærhet som passer dine ønsker. Det er nok et marked for det.

 

Skulle bare ønske jeg kunne nok om PC'er og sånt til å sette ideen ut i virkelighet :( Jeg trenger en med datakunnskap og så kan jeg ta meg av alt det formelle.

 

Før jeg på snedig vis tar over kontrollen i selskapet og gir han sparken.

 

Og? De fleste klarer seg vel med fire timer foran tven.

 

Ja, men det var ikke poenget. Poenget var at det er bare tull å si at en times trening kun er 4% av dagen din. Dessuten, mange har familie, venner, forberende arbeid til neste arbeidsdag, osv...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...