Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvordan jeg klarte å spise burgere uten dressing ol. før. Begynte først å spise det etter at jeg fylte 19. Nå spiser jeg ikke en burger uten dressing. Burde lære meg å spise rømme og.

 

Rømme er fantastisk! Og hjemmelaga guacamole om du ikke har prøvd det før. Tacoen blir plutselig 800 ganger bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Guacamole liker jeg veldig godt, men ikke spist hjemmelaget eller hatt det til taco før. Kjøpe inn til det neste gang jeg stikker på butikken. Vurderer nesten å tvinge meg selv til å spise/like rømme, bare for gainsen.

Har du ikke spist hjemmelaget guacamole har du ikke spist guacamole. Er det i det hele tatt avocado i den fra butikken?

 

Protip: Bruk kesam i stedet for rømme. :)

Lenke til kommentar

Har du ikke spist hjemmelaget guacamole har du ikke spist guacamole. Er det i det hele tatt avocado i den fra butikken?

 

Protip: Bruk kesam i stedet for rømme. :)

 

Aner ikke. Spiser det ikke så ofte, at det gjør noe. Det meste som er hjemmelaget, slår det man får kjøpt i butikken uansett.

 

Will do :)

Lenke til kommentar

Hva er den beste proteinpulver? Må bestille noe snart, nå som min proteinpulver er i ferd å bli tømt. Og jeg vil gjerne prøve noe nytt.

 

Det jeg har nå:

http://www.proteinfabrikken.no/default/Proteinpulver/Whey-Protein-Isolat/Whey-Protein-Isolat-2000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11097-p0000001787

 

Det jeg kanskje vurderer:

https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3-kg-andre-smaker#anbefaltbruk

 

Eller anbefaler dere noe bedre?

Lenke til kommentar

gold er mye billigere på tn btw. koster vel over 500kr mer på pf, for 4kg mener jeg det var:)

 

eller var det gymgrossisten? orker ikke sjekke, sitter på mobil:P

 

tn?

 

 

 

Takk alle sammen, får teste ut 100% Whey Gold Standard. Hvilken smak anbefaler dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...