Cakenommy Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Noen som har noen tips til gode og billige middager for gains? Sett bort ifra gryterett, taco, fajitas. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Pizza, kylling, fisk, fugl, pasta m/kjøtt, eggeretter. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Og hjemmelagde hamburgere. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det minner meg på at det er alt for lenge siden jeg har spist en god hamburger. Takk! 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hjemmelaga burgere må jo være den ultimate kilden til gainsssss. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Fatter ikke hvordan jeg klarte å spise burgere uten dressing ol. før. Begynte først å spise det etter at jeg fylte 19. Nå spiser jeg ikke en burger uten dressing. Burde lære meg å spise rømme og. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Fatter ikke hvordan jeg klarte å spise burgere uten dressing ol. før. Begynte først å spise det etter at jeg fylte 19. Nå spiser jeg ikke en burger uten dressing. Burde lære meg å spise rømme og. Rømme er fantastisk! Og hjemmelaga guacamole om du ikke har prøvd det før. Tacoen blir plutselig 800 ganger bedre. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Guacamole liker jeg veldig godt, men ikke spist hjemmelaget eller hatt det til taco før. Kjøpe inn til det neste gang jeg stikker på butikken. Vurderer nesten å tvinge meg selv til å spise/like rømme, bare for gainsen. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Guacamole liker jeg veldig godt, men ikke spist hjemmelaget eller hatt det til taco før. Kjøpe inn til det neste gang jeg stikker på butikken. Vurderer nesten å tvinge meg selv til å spise/like rømme, bare for gainsen. Har du ikke spist hjemmelaget guacamole har du ikke spist guacamole. Er det i det hele tatt avocado i den fra butikken? Protip: Bruk kesam i stedet for rømme. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Har du ikke spist hjemmelaget guacamole har du ikke spist guacamole. Er det i det hele tatt avocado i den fra butikken? Protip: Bruk kesam i stedet for rømme. Aner ikke. Spiser det ikke så ofte, at det gjør noe. Det meste som er hjemmelaget, slår det man får kjøpt i butikken uansett. Will do Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er vel 1% eller spor av avocado i den i butikken. Spiser man 7344 bokser har man fått i seg 1 avocado 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Protip: Bruk kesam i stedet for rømme. Protip: Bruk seterrømme i stedet for kesam. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hva er den beste proteinpulver? Må bestille noe snart, nå som min proteinpulver er i ferd å bli tømt. Og jeg vil gjerne prøve noe nytt. Det jeg har nå: http://www.proteinfabrikken.no/default/Proteinpulver/Whey-Protein-Isolat/Whey-Protein-Isolat-2000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11097-p0000001787 Det jeg kanskje vurderer: https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3-kg-andre-smaker#anbefaltbruk Eller anbefaler dere noe bedre? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 100% Whey Gold Standard. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) gold er mye billigere på tn btw. koster vel over 500kr mer på pf, for 4kg mener jeg det var:) eller var det gymgrossisten? orker ikke sjekke, sitter på mobil:P Endret 15. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 100% Whey Gold Standard. Støtter denne, hvertfall når det kommer til smak. Har prøvd 4 forskjellige smaker nå - og alle har vært mer drikkendes enn de andre jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Protip: Bruk seterrømme i stedet for kesam. Hehe. Spørs hvilke makroer man må treffe, I guess... Hvordan i all verden skal man unngå å skli på gulvet under Pallof, Woodchoppers og lignende? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 gold er mye billigere på tn btw. koster vel over 500kr mer på pf, for 4kg mener jeg det var:) eller var det gymgrossisten? orker ikke sjekke, sitter på mobil:P tn? Takk alle sammen, får teste ut 100% Whey Gold Standard. Hvilken smak anbefaler dere? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Selv klarer jeg kun sjokolade, blir kvalm av f. eks jordbær og vanilje. Har ikke prøvd noen av de mer "eksotiske" smakene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå