lperik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 GOD HELG FOLKENS, idag blir det pils Droppa pilsa i fordel for treningen jeg. Høres lurt ut Madammen kom tilbake etter ett lengre fravær så da stakk vi en tur på byen sammen. Godt å kunne unne seg noen pils av og til, bare ikke for ofte. Blir lenge til neste gang nå, trening som står i fokus Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 lperik, har du bilde av hele deg, så vi får se ossn beida ser ut? hele kropsbygginga om du skjønner Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 j0 Ø.: hva mener du med forskjellen på volum/frekvens ?Jeg vet jo hva volum er for noe, men har aldri hørt frekvens brukt i treningssammenhenger. frekvens = antall ganger du trener muskelgruppen per uke, f.eks. volum = antall sett per muskelgruppe. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 lperik, har du bilde av hele deg, så vi får se ossn beida ser ut? hele kropsbygginga om du skjønner har ikke bilde av hele kroppen, men her er ett av overkropp og ett av beina. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Je, da var varene kommi *gni seg i henda* Btw, var en morsom pakke, og inderen på postkontoret sa: Mjaaa, ny data nå eller? hehe Endret 17. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg lurer på en ting, jeg har på en eller annen måte klart å briste ribbeinet. kan jeg trene benk til tross for skaden eller er det en dårlig ide? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du burde nok heller vente litt da Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du burde nok heller vente litt da ta og vent, ikke noen vits i forverre skadene. Smakte en shake av Carbo fuel med citrus smak. beste jeg har smakt EVER. en porsjon er 70 gram raske karbor Skal tas ved siden av proteinshaken. Ahh. sommer, here i come Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) hvor mye betalte du for alt det der?.... - Jeg har ikke penger til annet enn kreatin edit: hvor kjøpte du det? Endret 17. januar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 - Jeg har ikke penger til annet enn kreatin edit: hvor kjøpte du det? Ville prioritert noe annet enn kreatin om jeg var deg. Proteinpulver f.eks Han har kjøpt det på http://www.proteinfabrikken.no Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 5 kosttilskudd du bør prioritere Ville prioritert proteinpulver her, ja som peterman sier. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ville prioritert noe annet enn kreatin om jeg var deg. Proteinpulver f.eks Han har kjøpt det på http://www.proteinfabrikken.no Jeg har kreatin.... - Proteiner står på ønskelisten er denne noe å satse på? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 www.ej-shop.no er billigere Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg trener 3 ganger i uka, blir det for mye å forlange at jeg går ned 2kg i måneden? Jogger kanskje 15min hver gang, og trener alt mulig utenom jogginga... Endret 17. januar 2005 av Camron Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Å gå ned 2 kg i måneden er jo ikke mye. Kommer ann på din nåværende fysikk situasjon for det meste og da motivasjon. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg trener 3 ganger i uka, blir det for mye å forlange at jeg går ned 2kg i måneden?Jogger kanskje 15min hver gang, og trener alt mulig utenom jogginga... "Trener du får å øke i muskulatur eller er du på diett for å miste fett? Da bør dette høykvalitets protein tilskuddet være ditt første valg." Kjøp Whey Tech Jeg vil egentlig ikke si at det er for mye å forlange om du kutter ut det ekstra snopet og colaen... Men - hvorfor ikke legge til en ekstra trening så du er oppi 4 treninger i uken? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kom hjem fra Geilo klokken halv fire. Kvart over fire var jeg i treningshallen. Gikk hjem spiste og sov litt (sliten) nå skal jeg spille fotball klokken halv ti.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg? Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Bruker Whey tech fra proteinfabrikken, og er forsåvidt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Bruker Whey tech fra proteinfabrikken, og er forsåvidt fornøyd med det. Smaker ikke godt noen plass de der whey fra proteinfabrikken. Skal aldri mer spise det skvipet der. Anbefaler Tech-Nutrition sitt Basic protein. www.tn.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå