Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er på grunn av treningspause, men dette ble mye. Hva synes dere om å droppe BB flatbenk, holder det med DB skrå for bryst? Kan alternere noen av tricepsstøtteøvelsene med dips eller smalbenk også.

 

Som sagt fikk jeg ganske vondt, en slags umiddelbar stølhet, på innsiden av lårene under knebøyen. Varmet opp med sumo walks, squat to stands, spidermans, hip thrusts, duck walks, side kicks og to oppvarmingssett. Er det bare lenge siden jeg har trent og noe som går over eller bør jeg være bekymret?

Bros, noen tanker om dette?

Lenke til kommentar

Det nermeste du kommer er "krydderpillene" fra tn/myo osv som bare er masse sterke krydder kroppen må bruke energi på å bli kvitt.

 

Jeg svettet på kino etter å ha brukt thermozyne, men det er bare kanskje 100kcal ekstra pr dag, noe du ødelegger lett på en diett om du ikke teller hvert gram.

 

Ikke det første jeg ville ha brukt pengene på, da får man mer for pengene om man legger de 300kronene i sunn mat.

Lenke til kommentar

En kompis kom til meg med et problem jeg ikke helt kunne svare på, håper noen her inne kan være litt til hjelp; han sliter veldig mye med framoverlent holdning, og mente løsningen var å ro masse, og kutte ned på tung mark. Noen innspill?

 

Vet ikke om roing er tingen. Du/han snakker kanskje om styrketreningsøvelsen roing? Det har i alle fall ikke slått meg at roere har mindre framoverlent holdning enn andre.

 

Jeg ville trent som vanlig, men hatt fokus på uttøying av bryst og skuldre etter hver økt i dette tilfellet. Det slår meg som lettere å forlenge en kort muskel enn å korte ned en lang muskel. Såfremt ikke han er en som bare tar benk, men da burde vel fasiten komme av seg selv.

 

Leste et sted at menneskekroppen er designet mer for løft enn dytt, så for hver dytteøvelse burde man ta to stk draøvelser. Jeg tenker da at det er logisk at man er sterkere eller mer utholden i draøvelser enn dytt.

 

Likevel så er vel de fleste her sterkere i benk enn feks liggende roing?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...