Diskutant Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Steinene er maks 160. Nå løfter de et bord fra undersiden på 675kg. Sinnsykt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (rodde iallefall 400lbs (180kg) atlassteiner var standard? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 har akuratt vært ute å kjørt en økt med gerilja kardio, veldig vondt mens jeg holdt på, men utrolig gått nå når jeg er ferdig of sitter inne foran PC'en Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (rodde iallefall 400lbs (180kg) atlassteiner var standard? Ikke her, tydligvis. De sa den tyngste var 160. De sterkeste slet med 160, så jeg tror det er nok. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Ikke her, tydligvis. De sa den tyngste var 160. De sterkeste slet med 160, så jeg tror det er nok. for noen veikinger, ikke rart de kommer til kort når de møter big z, shaw og kompani edit: sterke 220lbs/105kg strongmen klarer jo 160kg-steinene Endret 9. april 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Haha, bare 160 kg, lol så svake. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 for noen veikinger, ikke rart de kommer til kort når de møter big z, shaw og kompani edit: sterke 220lbs/105kg strongmen klarer jo 160kg-steinene Ja sykt svake. Hvorfor skriver du i ibs i Norge, forresten? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Hvorfor skrive i lbs noe sted? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Hvorfor skrive i lbs noe sted? Fordi det er helt vanlig i USA. Tåpelig enhet er det, kanskje, dog. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Takk for at du tok poenget Diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Takk for at du tok poenget Diskutant Haha, hvis det var en vits av et slag, så skjønte jeg ikke, nei Endret 9. april 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Apropos lbs, så har nedtrekk og enkelte kabel-maskiner på treningsstudioet mitt oppgitt vekter i lbs, framfor kg. Spurte de som jobbet der, men de visste ikke det. Hvordan kan man jobbe der, uten å vite det, når det er noe jeg merker under første timen med trening? 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Farlig å drikke 1 dl olivenolje daglig for å dekke kaloriinntaket? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Er det på grunn av økonomi? Har store vanskeligheter for å skjønne de som har mindre vansker med å drikke en desiliter olje enn å bare spise litt ekstra ved hvert måltid eller knaspre nøttemix hele dagen. Har full forståelse for at det er vanskelig å dekke kcal-behov til tider, men olje - kom an. Lag deg en milkshake med is, fløte, oboy og helmelk. Vet ihvertfall at jeg ville kost meg om jeg hadde så mange kalorier å gå på hver dag. Endret 9. april 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Farlig å drikke 1 dl olivenolje daglig for å dekke kaloriinntaket? Det er det ikke, men det er meningsløst... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Farlig å drikke 1 dl olivenolje daglig for å dekke kaloriinntaket? Denne igjen? HVORFOR, er det viktigste spørsmålet her ... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Det er det ikke, men det er meningsløst... og det ventes spent på en forklaring... Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Fettet burde ligge på 35-45% av kaloriene pr dag på bulk. Det er mye god mat man får for de kaloriene VS olje, men resultatmessig ok. Olivenolje har smak da, ville kanskje ikke valgt det? Endret 9. april 2013 av War Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Matfløte er i tilfelle enklere å få ned. Langt under på kaloriinnhold da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 og det ventes spent på en forklaring... 900kcal får man lik greit fra en liter melk og bixitkjeks dertil, samtidig mer proteiner og mikronutrienter. Å drikke en dl olje er bare... Teit... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå