Need44speed Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Isolate... Siden du er her, hva er så bra med selolje, og where to buy? Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Isolate... Takk, kan du fortelle litt om hvorfor Isolate er bedre? Har lest at Tech innholder også kasein som er viktig for kroppen, det har Isolate ikke. Det vil være fint å vite hvorfor, på forhånd takk Og siden vi er innen på proteinpulver, kom jeg over denne nyheten nå nettopp. Snakk om sola Kanskje et interessant lesestoff? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Svensk-politi-Kosttilskuddet-Craze-er-narkotika-7169008.html#.UWQbO8BNPKM Endret 9. april 2013 av Fox Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Siden du er her, hva er så bra med selolje, og where to buy? Øærghhh... Tran presses av levra på fisk, filterorganet hvor all søpla samles. Tungmetaller, slaggstoffer, og annet søppel... Selolje presses av kjøttet på selen og den kjøper du hos www.norkost.no ! Takk, kan du fortelle litt om hvorfor Isolate er bedre? Har lest at Tech innholder også kasein som er viktig for kroppen, det har Isolate ikke. Det vil være fint å vite hvorfor, på forhånd takk Og siden vi er innen på proteinpulver, kom jeg over denne nyheten nå nettopp. Snakk om sola Kanskje et interessant lesestoff? http://www.aftenpost...ml#.UWQbO8BNPKM WAR har de beste svarene på dette, han har muskelminne i hendene av å skrive det samme svaret om hvorfor isolater er best... Ikke tenk så mye, bare kjøp isolate. Kasein får du fra melk rett før du legger deg... 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Yay begynner endelig fylle ut ironcore XL tskjorta min nå, 8 kg til nå så sitter han som ett skudd. 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Det er gjort studier som viser at whey isolate er for hurtig til å stimulere til maksimal proteinsyntese sammenlignet med melk som har 20:80 forhold mellom myse/kasein. Dette er grunnet av den simple grunn at det er hastighet-begrenset hvor hurtig peptider blir transportert over cellemembraner og hele den vannvittige avanserte kaskade-signaliseringen er ikke helt kartlagt. Dessverre er enkeltstudier ikke godt nok alene svar da innenfor dette feltet er det ekstremt mye motstridene svar hvor noen studier viser at myse>soya>kasein mens andre viser ingen forskjell mellom myse og kasein over en total periode; hvorav forfatterne konkluderte at myse gav den hurtigste men flatet ut - hvorav kasein da i en synergistisk samspill med dets høye innhold av leucin tok over hvor mysen falt og pre-workout måltid kunne da fungere i den akutte fasen etter styrketrening ved korrekt timing. En annen studie på sin side fant at myse kontra kasein var total overlegen i å stimulere til proteinsyntese etter trening, slik jeg tolker det så er tiden essensiell og en viss andel myse etter trening er uansett utrolig viktig. Mest sannsynlig med et inntak av raske karbohydrater og kanskje til og med kreatin samtidig, sistnevnte trenges det mer studier(pågår nå) for å stadfeste men det er indikasjoner at kreatin + whey + dextrose øker LBM bittelitt mer enn uten kreatin. Felles for dem alle studiene er at overførebarheten til den vanlige mennesket er egentlig ikke godt nok, men det er det beste vi har per dags dato. Angående leucin er det alene der tvetydige svar; hvorav noen viste maksimal syntese etter 1,8g leucin mens i andre studier indikerer at et sted mellom 3-4g (70-80kg) leucin er nok, og det var i bakgrunn i dette at blant annet Olympiatoppen går ut ved å anbefale 20-25g fra høykvalitetsprotein både før og etter trening. Alt i alt er det per dags dato ingen fasitsvar, bare indikasjoner - så her må man bruke en dose sunn fornuft. Endret 9. april 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Er det noen her som føler at PWO gir en merkbar "boost" på trening? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Er det dust å kjøre Dietmars nybegynner-program fra styrkløft.no kombinert med et lite underskudd? Nei, da dør du. Hva med å prøve og se hvordan det fungerer for deg? Det er den beste måten å finne ut av det på. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Er det noen her som føler at PWO gir en merkbar "boost" på trening? Ikke mer enn god musikk eller en treningspartner og jeg mener bestemt at man bør/skal kunne klare bra økter uten noen av de tre. "boostene" 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Er det noen her som føler at PWO gir en merkbar "boost" på trening? PWO er for pussies Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Hva er PWO? Får bare opp pokemon greier på google. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Google Pre Workout Supplements istedet ...Og oppdag at du klarer deg helt fint uten. 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Er kaffe også for undermålere? Hender jeg tar meg en kopp kaffe om jeg tar markløft klokka 7 om morgenen, men skal vurdere å slutte med dette om det er for pussies. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Er kaffe også for undermålere? Hender jeg tar meg en kopp kaffe om jeg tar markløft klokka 7 om morgenen, men skal vurdere å slutte med dette om det er for pussies. Nei, kaffe er innafor. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Herregud, gjør som dere vil. Om du føler det gir deg litt ekstra energi, hvorfor ikke. 3 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Rundt 7 kopper om dagen her, blir man mer pussy jo mer man drikker? For øvrig hjemme fra Tokyo i morgen. Gud som jeg savner min egen kaffe, i Japan brenner de bønnene kullsorte... Har drukket kaffe fra 1954(!!!), da. OG som jeg savner å TRENE! Begynne på en push/pull i overimorgen, posta den for litt siden men fuck it; A: BB Flat 5x5 Squat (Alt. Front/High bar back) 5x5 DB Incline 3x10 OHP 5x5 (alternate with BB bench as first exercise of the day) Skullcrushers 3x10 Triceps Pushdown 3x10 Calf Raise 3x10 B: Deadlift 1x5 T-Bar alt. BB Row 5x5 Chinups 3xF (weighted when >10) Face Pulls 3x10 Alternating seated DB Curls 3x10 Shrugs 3x10 2 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Er det noen her som føler at PWO gir en merkbar "boost" på trening? Jeg har trent uten i alle år. Men prøvde en for litt siden bare for og teste, å for min del funket det positivt. Jeg føler meg ikke som en pussy, da jeg kunne kjøre på enda hardere Det er min erfaring, ikke sikkert alle har den samme. Endret 9. april 2013 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 har dere kilder på at man kan spise mange egg daglig? folk på skolen sier de maks kan spise 2 egg daglig, og jeg sier man kan spise så mange man vil. Folk på skolen sier mye rart. http://fitnessbloggen.no/gode-grunner-til-a-spise-egg/ http://fitnessbloggen.no/egg-er-supermat-som-alle-bor-spise/ http://fitnessbloggen.no/gode-grunner-til-a-spise-egg/ osv... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Ser på Storbritannias sterkeste mann på tv2 zebra. Sykt sterke folk. Løfte en stein på 160kg nesten 2m opp er ugrolig imponerende Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Hjelper ikke om de ikke får 200kg over 130cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå