Aldrack Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Hør på kengdal. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Og i tillegg til at du blir feiltrent kommer du til å se feiltrent og dum ut også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Og i tillegg til at du blir feiltrent kommer du til å se feiltrent og dum ut også. 6802130[/snapback] Er alltid morsomt å se folk med store brystmuskler og biceps, til en viss grad triceps, men ikke noe mer Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Det som er morsomt er og se folk med store ryggmuskler uten bryst muskler Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Det som er morsomt er og se folk med store ryggmuskler uten bryst muskler 6802809[/snapback] De har jeg sett få av =/ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Er det greit å jogge hver dag? Eller blir det for mye for en nybegynner? Annahver dag? (Snakker altså da om en runde på 3 - 4 kilometer) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 4-5 dager i uka går hvertfall helt fint, om du klarer å holde oppe motivasjonen slik. 3-4 kilometer er jo ikke så fryktelig langt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Mellom kardio-økter bør du gjerne ha 24t mellomrom. Kjører selv 4 økter i uken. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan forebygger jeg gangsperre/treningsverk? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan forebygger jeg gangsperre/treningsverk? 6809236[/snapback] Tren deg ned etter trening, varm godt opp før trening, og tøy ut de aktuelle områdene? Evt kanskje MyoRepair eller noe funker? Det har jeg liten erfaring med, så jeg vil ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Gangsperre i sammenheng med vektløfting er vel det at kroppen enda reparerer seg selv/vokser. Går vel strengt tatt ikke ann å forebygge såvidt jeg vet, men kroppen vender seg til belastningen etterhvert. Oppvarming bør du jo ha uansett. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 De har jeg sett få av =/ Er en på mitt TS som ikke kan trene brys pga en skade, men ryggen skal han trene :!: . Hadde knebøy i dag, gikk helt supert helt til jeg kom til aktuell treningsvekt. Gikk da ned og det reiv under lårene, så jeg kommer til og få en heftig gangsper i morgen. Og håper jeg ikke ødela noe. Verker når jeg går jo Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Damn, jaja. Fant visst sidehevshantelen din LarsP. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Beklager, må nok ha de større. Vi trener ikke utholdenhet heller da. Tsk tsk tsk. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Intervaltrening i bratt bakke er grusom slitsomt. Det merkes at det er ei stund sidan eg har trent kondisjon. Må vel prioritere det litt meir ut over hausten. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan forebygger jeg gangsperre/treningsverk? 6809236[/snapback] Tren deg ned etter trening, varm godt opp før trening, og tøy ut de aktuelle områdene? Evt kanskje MyoRepair eller noe funker? Det har jeg liten erfaring med, så jeg vil ikke si noe sikkert. 6809274[/snapback] Gangsperr over lengre tid, kan være et tegn på at en person får i seg for lite mat, eller at personen er overtrent. Selv med et godt kosthold, tar det flere dager å restituere en muskel. Uttøying forebygger ikke gangsperr (at det gjør det, er en seiglivet myte), tvert i mot kan det faktisk bidra mer til gangsperr, siden det angstenger musklene. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Uttøying forebygger ikke gangsperr (at det gjør det, er en seiglivet myte), tvert i mot kan det faktisk bidra mer til gangsperr, siden det angstenger musklene. 6810960[/snapback] What did he say? Kan jeg få dokumentasjon på det da? Endret 5. september 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Stemmer jo det da. Etter trening (Kardiovaskulær eller trening med vekter) så vil musklene være på sitt svakeste. Da vil hard tøying resultere i ytterlig mikrotrauma i muskulaturen. Eneste tøying hjelper mot er å øke leddutslagene dine, men det krever tålmodighet og ikke bare en 2 minutters utstrekking av hele kroppen. Tviler sterkt på du finner en artikkel som sier det motsatte. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 så vidt jeg ser er det ikke snakk om bare styrke trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå