Herr Brun Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Målte fettprosenten min for et par måneder siden, ligger på 10.5%. Formen har begynt å ta seg opp (kronisk utmattelsessyndrom), og får behandling i april/mai. Blir mye styrketrening framover, nå som jeg endelig kan trene litt hardere igjen. Jente med fettprosent på 10,5? Shit Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hva er vitsen med å finne ut fettprosent? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva eter dere som har det hektisk til frokost og til lunsj? Ingenting... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Sånn er livet når man er fattig. Gjelder bare å spise uten å smake på maten, man vender seg fort til det. This, samt at norsk mat er mat for å mette og gi næring så om man er ute etter noe virkelig godt så må man på restaurant av sydlig karakter. Har dere noen gang spist biff i Belgia? Heeeeelt annen opplevelse... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ingenting... blir du ikke trøtt i løpet av dagen? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 blir du ikke trøtt i løpet av dagen? Periodisk faste. Okei, dette høres kanskje dumt ut, men... La oss si at det finnes en magisk kur eller matrett som inneholder 10000 kcal pr 100 gram, og jeg spiser 100 gram av den tingen, vil jeg gå opp i vekt hvis jeg bare spiser den tingen? Hvis du spiser det én dag og vanlig resten av dagene i livet ditt; nei. Dersom du spiser det hver dag i en uke, ja. I en måned, ja. I et år, ja. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jente med fettprosent på 10,5? Shit Skal få tatt en ny måling om noen måneder. Blir mye fett og karb. framover. Har kanskje lav fettprosent, men er ikke slik at ribbeina vises heller. Ser ikke syk ut. Har heller aldri mistet mens. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 blir du ikke trøtt i løpet av dagen? Nei, det rumler litt i magen i tretia men en kaffekopp retter det fint opp.Bruker å spise alt jeg skal ha mellom 18.00 og 22.30, du kan google "periodisk faste" eller gå til www.leangains.com om du er nysjerrig Skal få tatt en ny måling om noen måneder. Blir mye fett og karb. framover. Har kanskje lav fettprosent, men er ikke slik at ribbeina vises heller. Ser ikke syk ut. Har heller aldri mistet mens. Den er nok ikke så lav som 10,5 %, da hadde du ikke skrevet her men lugget på et sykehus med IV og bare stirra numment på en tv... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 kan du pls forklare veldig kort hva som er vitsen med fasting? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 kan du pls forklare veldig kort hva som er vitsen med fasting? Kort? Ok. Spise alt du trenger en tid på dagen, samtidig slipper du å gå sulten. http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-for-dummies/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 takk pleier ikke dere som er her å mobbe fitnessbloggen`? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Fitnessbloggjentene er morsomme. Mange av artiklene er veldig gode likevel. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Den er nok ikke så lav som 10,5 %, da hadde du ikke skrevet her men lugget på et sykehus med IV og bare stirra numment på en tv... Da er det åpenbart feil, som du sier. Lav er den ihvertfall. Har ikke noe overflødig fett. Hadde magemuskler før jeg ble syk. Gleder meg til å kommme tilbake til den formen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article6583203.ece Damn. Bra gjort! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hvorfor løfter man markløft uten sko egentlig? har ikke prøvd det med sko før faktisk. passer beikenpannekaker med melis til lunsj eller er det overkill? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Fordi sko ofte har demping, og demping er (1) dårlig for balansen og tyngdepunktet (2) gjør det vanskeligere å presse gjennom hælen under løftet. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 + du kan ødelegge dempingen på de fancy joggeskoene. Lite positivt med andre ord. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) dobbel Endret 3. april 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dårlig tid finnes vel ikke? Sto vel bare opp forsent? Må jo ha noe å skylde på Fitnessbloggjentene er morsomme. Mange av artiklene er veldig gode likevel. http://linneva.wordpress.com/ Denne er fin. Men, er ikke artiklene jeg ser på. Høhø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå