Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det var mye snakk om hvordan type tunfisk også.

Kvikksølv er et av de farligste stoffene som finnes. Enkeltsaker er ikke dødsrelevant, men har sett flere forumtråde a la "spiste en boks tunfisk om dagen, og nå har jeg kvikksølvforgiftning".

Søkte litt rundt på interweben, fant lignende saker som gjalt 3-5 bokser dagen i flere år og lignende. Er jo forskjell fra noen ganger i uka og flere ganger dagen, er jo folk som har blitt syk av 600g+ laks daglig over lang tid også, det betyr jo ikke automatisk at man aldri kan kose seg med en laksefilet.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

For min del så har dette gjort underverker på vekta, spiser somregel 2 skikkelige måltid iløpet av dagen med ren mat (fisk, poteter, havregryn, ris/kylling etc.) dette utgør ca. 1500-2000kcal

Så teknikken min for å holde meg i overskudd er å drikke 2liter helmelk samt. ett par mellommåltider med ostesmørbrød/omelett/frossenpizza etc.

Jeg gidder ikke telle kalorier men vet at jeg ligger mellom 3500-4000 daglig og Resultatet er at jeg går opp noen hundre gram i uka.

Burde ihvertfall få i meg mer kalorier og fett, som du nevner. Har aldri opplevd å miste menstruasjonen, ihvertfall.

Blir alltid sulten igjen etter en time. Har alltid spist to skikkelige måltid iløpet av dagen, noen ganger tre. Om det er noe restemat, blir det som regel kveldsmat. I tillegg til mange mellommåltider.

Fisk, poteter, havregryn, ris/kylling etc. har hatt et slikt kosthold sålenge jeg kan huske.

Noe annet enn frossenpizza, jeg kan spise? Taco, regnes vel med? Er ikke spesielt glad i frossenpizza.

Melk er ikke noe problem å drikke, går ned mye av det. Blir mye mer ostesmørbrød framover. Og istedenfor å koke poteten, så blir det steking.

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva eter dere som har det hektisk til frokost og til lunsj?

Står opp tidligere enn jeg må, men hvis jeg har dårlig tid tar jeg (i likhet med War) en liten proteinshake og et par never nøtter og 100g havregryn med melk. Det går ned på et par minutter.

Lenke til kommentar

:sick: :sick: - Bare skummet melk er kvalmt.. men VANN og havregryn?

Sånn er livet når man er fattig. Gjelder bare å spise uten å smake på maten, man vender seg fort til det.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Bør man spise frokost hvis man vil legge på seg? Vil ikke frokost starte forbrenningen?

Når på dagen veier dere dere, og hvor ofte gjør dere det for å måle progresjon?

Hvis du vil legge på deg bør du spise (mye). Punktum.

Dersom jeg veier meg, så gjøres det klokka 0630 etter et toalettbesøk.

Lenke til kommentar

Bør man spise frokost hvis man vil legge på seg? Vil ikke frokost starte forbrenningen?

Når på dagen veier dere dere, og hvor ofte gjør dere det for å måle progresjon?

No no no no...

Stopper forbrenningen dør vi. Den fortsetter hele natten, og utover dagen u-avhenge av om man spiser frokost eller ikke. Det er bare en MYTE. Men for opp i vekt handler det om og øke kcal.. så da burde du jo spise frokost ( men ikke nødvendig. ) Veier meg på morgenen, etter og ha miget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...