War Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 1-2 lette økter for eks 15RM-vekter. Gjerne helkropp og nye øvelser. Prøv på øvelser du ser i artikler men ikke har i programmet. Prøv glute-bridge og rumenske markløft osv. Gjør noe annet og prøv ut noe nytt. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Faen heller, hadde en liter med vaniljesaus som jeg så hadde gått ut på dato for 3 dager siden, tenkte seff "jau jau" og slurpet i meg kartongen med litt baconsvor og prima tv på skjermen. Og nå 4-5 timer senere sitter jeg her på dassen 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Faen heller, hadde en liter med vaniljesaus som jeg så hadde gått ut på dato for 3 dager siden, tenkte seff "jau jau" og slurpet i meg kartongen med litt baconsvor og prima tv på skjermen. Og nå 4-5 timer senere sitter jeg her på dassen Hvem F*** drikker en liter med vaniljesaus???? 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Var jo bare en liter liksom, ante ikke jeg skulle reagere sånn. Lenke til kommentar
Populært innlegg War Skrevet 31. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2013 3 mnd gains forsvinner ut bak nå 13 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Gått ut på d Faen heller, hadde en liter med vaniljesaus som jeg så hadde gått ut på dato for 3 dager siden, tenkte seff "jau jau" og slurpet i meg kartongen med litt baconsvor og prima tv på skjermen. Og nå 4-5 timer senere sitter jeg her på dassen Gått ut på dato eller best før? Om du dunker i deg 1 så er det større sannsynlighet at mengden laktose + fruktose påvirket tarm-passasjen din negativt, 1 L er vel rundt 1200kalorier++ så her snakker vi store mengder. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Det er vel ikke mer laktose en det er i laktoseproteinkonsentratene som går som varmt hvetebrød her inne Endret 1. april 2013 av War Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Spist så mye Kinder sjokolade og annet snop + gaming i ferien. Så er det Deload denne uken! Fy faen for et trykk det blir neste uke! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hva tror dere om disse tipsene? http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2555 1. april? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ikke sikkert. Det ER tross alt RUSSLAND det er snakk om, der går det meste an... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Med mor som spotter så er det vel ingen tvil :o Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvor ille er det å spise middag 15 minutter før trening? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Prøv heller å spis middag samtidig som du trener. 5 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Etter en uke uten trening (teller ikke alpin/langrenn som trening - heller rekreasjon) var jeg tilbake på trening idag. Litt tilbakegang, men ikke noe en saftig indrefilet med masse grønnsaker kan fikse! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvor ille er det å spise middag 15 minutter før trening? Prøv det, og dra til med tunge knebøy som det første du gjør.Jeg garanterer deg at enten så blir du kjent med maten på nytt ellers så svimer du av 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Over- eller underhåndsgrep ved foroverbøyd roing? Aktiveres forskjellige muskler eller er det bare en smakssak? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Prøv det, og dra til med tunge knebøy som det første du gjør. Jeg garanterer deg at enten så blir du kjent med maten på nytt ellers så svimer du av Det var rimelig tungt ja Men maten kom hverken opp fra den ene eller andre enden. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Det var rimelig tungt ja Men maten kom hverken opp fra den ene eller andre enden. Men så løftet du ikke skikkelig tungt heller Edit: Kan faktisk være farlig å løfte skikkelig tungt så kort tid etter middag. Endret 1. april 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Njaa... Tungt for meg da. Ja, jeg kjente at jeg gjorde noe galt ved knebøyen, brukte hoften for mye. Pleier vanligvis ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå