-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Vel, så har ikke jeg tenkt å få skikkelig muskler heller da. Er jente, blir ikke så fint det vettø Bare litt så jeg kommer i form Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Vel, så har ikke jeg tenkt å få skikkelig muskler heller da. Er jente, blir ikke så fint det vettø Bare litt så jeg kommer i form 6746230[/snapback] Noen av de heiteste jentene jeg har sett tar mer enn meg i de fleste styrkeøvelser, og løper antakeligvis fra meg på enhver distanse. Det skal ganske mye til før det ser stygt ut. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Vel, så har ikke jeg tenkt å få skikkelig muskler heller da. Er jente, blir ikke så fint det vettø Bare litt så jeg kommer i form 6746230[/snapback] Noen av de heiteste jentene jeg har sett tar mer enn meg i de fleste styrkeøvelser, og løper antakeligvis fra meg på enhver distanse. Det skal ganske mye til før det ser stygt ut. 6746727[/snapback] Enig der, deilig med jenter med litt muskler Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Enig der, deilig med jenter med litt muskler 6747215[/snapback] Det beste er at det slettes ikke blir synlige, bulende muskler =) Det er først da det ikke er kult. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nei, bulende muskler vil jeg ikke ha.. hehe Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nei, bulende muskler vil jeg ikke ha.. hehe 6747824[/snapback] Det er ingenting galt med litt muskuløse jenter ... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 hu hadde jo ikke bulende muskler da.. Men sånn hu har er fint ja Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nei, bulende muskler vil jeg ikke ha.. hehe 6747824[/snapback] Seriøst, har du noen gang sett en jente med bulende muskler som ikke har bolet seg full av testosteron? Bra trente jenter er jo mye finere enn de pipestilkene som kaller seg modeller. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Vel, har vel ikke det nei Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Er jo ikke til å legge under et kontinent at jenter har fått det for seg at musklene bare hoper seg opp i rekord fart hvis de løfter mer enn 10 kg. Det er da bra tenkt når vi som driver med det gjør alt vi kan for å få rask muskelvekst, og da tar det pinadø enormt lang tid. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Det er da bra tenkt når vi som driver med det gjør alt vi kan for å få rask muskelvekst, og da tar det pinadø enormt lang tid. 6750972[/snapback] Sad but true. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Ei veninne av meg løfter vekter. Type styrke med 6 reps og ganske mye vekt. Vet ikke veldig detaljert hvordan hun trener utover det. Ho ser ikke ut som en vektløfter, men som ei normal sunn jente. (som er over gjennomsnittet fin ) Endret 27. august 2006 av andesam Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Hvor ofte bør jeg trene de forskjellige muskelgruppene? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Hvor ofte bør jeg trene de forskjellige muskelgruppene? 6767148[/snapback] Jeg prøver og ha en uke mellom hver gang, men minmum er 48 timers mellomrom. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Hvor fort merker dere fremgang fra treningen? Jeg ble litt overasket på brystet mitt, det har vokst litt i det siste nå Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 I begynnelsen merker man veeldig fremgang, gjore jeg hvertfall. Bryst er en av de enkleste musklene å trene da, for mange hvertfall. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 I begynnelsen merker man veeldig fremgang, gjore jeg hvertfall. Bryst er en av de enkleste musklene å trene da, for mange hvertfall. 6767917[/snapback] Har motsatt jeg. Bryst er vanskelig og krever tid. Mage derimot! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Har motsatt jeg.Bryst er vanskelig og krever tid. Mage derimot! 6768358[/snapback] Føler det på samme måte. Bryst er ikke lett å øke på, men mage/skuldre etc. kan gå litt lettere. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 En ting jeg ikke har skjønt med kaseinet. Skal det tas i tillegg til proteinet etter trening eller skal proteinet droppes? Og hvor mye kasein skal til? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 En ting jeg ikke har skjønt med kaseinet. Skal det tas i tillegg til proteinet etter trening eller skal proteinet droppes? Og hvor mye kasein skal til? På forhånd takk 6770064[/snapback] Kasein er protein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå