Dufen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg hører på ALT hun sier, hva jeg bryr meg om er en annen ting Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Folkens. Jeg vil ha buttermilk bisquits. Er det noen plass de selger det? Går det evt. an å få kjøpt smør- eller kjernemelk. edit. Man kan tydeligvis bruke skummet kulturmelk eller kefir. Endret 28. mars 2013 av Akse Lenke til kommentar
Danek Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 fette hvordan får man til å spise så mye. vilt. 2 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Herlig å se fremgang! Gått ned 3 kilo samtidig som jeg har økt 5KG i nedtrekk (klarer ikke pullups), takket være et par uker med "negativ pullups". Hvordan kan man legge opp fremgang i nedtrekk, siden det hopper 5KG hver gang? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hvis vektplatene i nedtrekksapparatet er store nok, kan du nok legge en 1.25 kilos vektskive oppå de Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Og hvor langt ned? Til brystet eller under haka? (Som i pull-Ups) Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Kommer an på hvor bredt du holder og grep. Med håndflatene fra deg vil det være unaturlig og kjøre helt ned, vipper skuldrene dine fremover p.g.a for langt ned fucker du opp alt. Kanskje med naturlig med håndflatene mot deg. Det samme gjelder pullups/ chins. Ingen vits i og kjøre haka over, med mindre du konkurrerer, isåfall et snodig mål som mange fucker opp skuldrene med. Når det kommer til progresjon, kan du bruke reps. F.eks gå fra 8 til 10, 10 til 12, så gå ned igjen med økt kg og bygge deg opp igjen. Eller gå over til chins/pull ups og kjøre 50 % av maks - unngå failure og kjør mange sett, slikk at det totale blir større. Og øk med 1 reps pr måne, og til slutt ha på vekter, og øk som før.. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det bare jeg som ser ironien i forhold til signaturen din? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Det føles ikke bra å ta så lang pause fra treningen som jeg gjør nå ferien. I natt drømte jeg at jeg skulle ta benkpress og klarte ikke å løfte stanga en eneste gang. Jeg trenger vel ikke å si at jeg bråvåknet svett og andpusten. 8 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Du må finne noe å presse. Fort! Tenk på gainsene du mister. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Sov på mage! Når du drømmer at du benker så tar du armhevinger i søvne. Sleep gains. Endret 29. mars 2013 av Patrick123 8 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Las just en artikkel jeg har lest tidligere om okklusjonstrening, og husker at det var smertefullt og at jeg ikke gadd, var syk og dårlig og det hjalp ikke akkurat på smertene jeg hadde. Noen som har prøvd og merket noen vesentlig effekt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Mener at Corey har prøvd det litt, men husker jeg riktig så ble det ikke mange ukene at han drev med det. Selv ser jeg ikke helt poenget med å holde på med sånt. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Det er ikke snakk om fitnessbloggens tape rundt kuken-opplegg. Ved å ikke gå helt ned og ikke låse helt ut beholder du spennet i muskelaturen og oppnår den samme effekten. Sånn burde man uansett trene for volum. Det er snakk om siste 2-5% og ikke 15cm før toppen. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497866 Kanskje jeg i min sykeuke misforstod den rotete posten, men dagens idiot er herved utkåret. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Det er ikke snakk om fitnessbloggens tape rundt kuken-opplegg. Haha, nei, fitnessbloggens variant er litt for harry for meg, men den virker sikkert den også. Jeg har ikke trent mye for volum ennå, men vurderer å begynne med det, hadde vært artig å se forskjellen i vektøkning vs vektpåvektskivene-økning på samme kcal-inntak som før.. og da kan jeg like godt bruke okklusjonstrening når jeg først er på teststadiet. Ser interessant ut! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Corey opplevde bare ekstra pump men lite utover det. Pump forøvrig, jeg fikk sånn pump i biceps etter første øvelsen idag at skråbenk ble en snodig affære. Jeg antar det har noe med "litt" for mye stims før treninga. Noen av dere som har opplevd at preworkouts bare gjør dere surrete og ukonsentrert på trening? In flames på maks volum på ørene hjalp heldigvis for konsentrasjonen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Klarte 80x2 i benken idag Begynner å få til skikkelig oppspenn på disse lave benkene... 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Gøy å se at jeg er tema i dst Jeg synes alltid det er interessant å prøve nye ting, og okklusjon var noe som i min bok virket som noe interessant. Min erfaring med det, er at det kan brukes som et hjelpemiddel, feks ved rehab fra skader osv., pga man får mye effekt av lite vekt (i en artikkel jeg har lest er dette også anbefalt). Pumpen man får er på grensen til sinnsykt, og siden blodet "stivner" inne i muskelen, så varer pumpen i flere timer. Dog, er dette en sinnsyk vond treningsmetode. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Klarte 80x2 i benken idag Begynner å få til skikkelig oppspenn på disse lave benkene... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå