Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk NOROvurus i meg på Søndag ( regner legen med uten å ha testet )

Jeg pleier å trene og jobbe selv om jeg er syk, men er feber og forkjøla og muskelsmerter/influensa 7/10 så er dette 9,9 / 10.

 

Har holdt på 1 liter cola siste 4 dagene og det er snakk om å finne en stilling i senga som gjør minst vondt og fokusere på å puste uten å spy.

Ligger 12000 kcal på underskudd denne uka, men så har jeg jo ikke rørt meg heller.

Regner med at baseøvelsene har gått ned en halvkilo neste trening.

 

Moralen er, ikke skaff norovirus like EWA

post-64596-0-94256300-1364509789_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Mesteparten går vel bare rett gjennom kroppen. Det finnes jo grenser for hvor mye kcal kroppen kan ta til seg ila. et døgn.

 

Fikk NOROvurus i meg på Søndag ( regner legen med uten å ha testet )

Jeg pleier å trene og jobbe selv om jeg er syk, men er feber og forkjøla og muskelsmerter/influensa 7/10 så er dette 9,9 / 10.

 

Har holdt på 1 liter cola siste 4 dagene og det er snakk om å finne en stilling i senga som gjør minst vondt og fokusere på å puste uten å spy.

Ligger 12000 kcal på underskudd denne uka, men så har jeg jo ikke rørt meg heller.

Regner med at baseøvelsene har gått ned en halvkilo neste trening.

 

Moralen er, ikke skaff norovirus like EWA

God bedring. Tenker du er tilbake vel så sterk som tidligere om et par uker.

Lenke til kommentar

Det stemmer, derfor folk som spiser 45.000kcal pr dag ikke går opp 5 kg pr dag.

Det må også være over tid, 12000kcal en dag gir ikke 1 kg opp, det må iallefall være 2000kcal ekstra hver dag i 6 dager på rad.

 

Samme grunn til at man ikke blir feit av å skli ut i helga.

Lenke til kommentar

Fikk NOROvurus i meg på Søndag ( regner legen med uten å ha testet )

Jeg pleier å trene og jobbe selv om jeg er syk, men er feber og forkjøla og muskelsmerter/influensa 7/10 så er dette 9,9 / 10.

 

Har holdt på 1 liter cola siste 4 dagene og det er snakk om å finne en stilling i senga som gjør minst vondt og fokusere på å puste uten å spy.

Ligger 12000 kcal på underskudd denne uka, men så har jeg jo ikke rørt meg heller.

Regner med at baseøvelsene har gått ned en halvkilo neste trening.

 

Moralen er, ikke skaff norovirus like EWA

 

Øh, er ikke temperaturer på over 42 dødelige? Du virker veldig oppegående til å ha så mye i feber..

Lenke til kommentar

Det var tirsdag og onsdag, er stolsittende idag.

Ja 38 er vel feber og etter 42.2 sier den bare HI

Jeg ble nødt til å ta 2x 600mg ibux for å få ned feberen da den ikke klarte å måle temp lenger.

Jeg tolker det som et positivt tegn, da kroppen jobber for å bli kvitt dette / økt temp.

 

Edit, jeg liker ikke at jeg var varmere en alle grafene i wikipedia og at de skriver

 

"Immediate aggressive cooling to less than 38.9 °C (102.0 °F) has been found to improve survival"

 

Jeg har 2 målere, testet på barn og kona samtidig som viste 36.9 og 36.

 

Dette er å måle i øret, da skal man iallefall slippe å legge på en grad som i under armen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...