Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det må du og gjøre siden du vet av den du og, hirr hirrrrrr... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10108770 Det måtte jo komme fra han. Når viljestyrken svikter, ja da gjør man det dyrere, haha. 9 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Satan for en schtøgg homsesatan! Han skulle fått lov å stå i veien for påskekarbinga mi!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Å stakkars Jørgen! Måtte vel kjøpe 3-4 kg ekstra godteri fordi det var billig! :nei2: Kunne ikke brydd meg mindre om godteri og brus var like billig som i Sverige. Det handler om moderasjon og viljestyrke hele veien. Sitter i hodet Endret 27. mars 2013 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Helt latterlig. Å tilpasse samfunnet for overvektige er ikke akkurat løsningen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Som overvektig (bmi på 28.73) vil jeg bare komme med min forrakt mot forslaget til jørgen, om jeg vil stappe smågodt til 5kr hektoen i kjeften så er det min rett å gjøre akkurat det. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hahah, sitter og ler mens jeg nyter mitt første påskesnop nå Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Mnjaaaa, var en video som gikk for litt siden av ei berte som onanerte vilt på the gathering i sovedelen. Hun fikk visst pult etterpå hoe en level 60 Warrior Link??? 6 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Har spist i vanvittige mengder i det siste. Spiser jeg egg feks går det gjerne ned et ti-sifret antall, med bacon, brød, poteter og bønner ved siden av. Spiser jeg kjøtt kan jeg lett spise opp mot kiloen i bare kjøtt til et måltid, og da er det ikke magre svinestrimler som går ned. Har tenkt at dette har gått bra så lenge de gigantiske mengdene har bestått av sunn mat, fått i seg nok broteinz (har vel ligget på 4 gangern kroppsvekta omtrent), holdt seg unna godis, eller større mengder ris/poteter/brød, og opprettholdt et ganske hardt treningsregime. Veide 74.2 på morran for under en uke sia, nå på kvelden veier jeg 79.4 etter å ha pisset. Er klar over at det sikkert er mye veske som har bundet seg, og at jeg glatt kan trekke fra en kilo bare til i morra tidlig, men fyttirakkern! Det var jo hele "bulkebudsjettet" mitt for april det før jeg skulle begynne å kule'n mot sommern. Er 95 i benk og 130 i markløft et ok forhold? 1RM. Jeg tenker at det kanskje var litt lavt på mark/litt høyt på benk? Ligger selv på 70 og 130, men så har jeg griselange armer også Endret 28. mars 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Bulk mer økonomisk da, og sikt deg inn på en 3200ish kcal istedefor 5000 trenger ikke spise allhverden for gode gainz heller. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Neida, det har jo ikke vært helt planlagt. Vet sånn cirka hvor jeg skal ligge for å bulke/deffe riktig. Men den siste uka har jeg blitt trollet av en stygg matlyst, så har jeg vel bare blitt revet litt med, og tenkt at "det går sikkert bra". Selv om man selvfølgelig vet det ikke gjør det.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Enig med Primer4. Det er ikke nødvendig å ha et så vanvittig overskudd. Rundt en halv kilo opp per uke må vel kunne sies å være et fornuftig nivå å ligge på. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Som sagt i forrige innlegg vet jeg at det er altfor mye. Selv halvannet kilo/uken synes jeg er litt i overkant. Så trodde jeg at jeg spiste litt mer enn jeg burde, men tenkte at det går sikkert greit, mtp aktivitetsnivå, og hva slags type mat det har vært snakk om. Så er jeg veldig overrasket over hvor mye det da har vært mulig å gå opp. Med hard trening 5-6 dager uken, bør jo dette tilsi et daglig overskudd på 3000-4000 kcal. Jeg må ha undervurdert kraftig hvor mye som faktisk ble dyttet ned i kjeften. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Spiser jeg egg feks går det gjerne ned et ti-sifret antall Fyyy steike! 1 000 000 000 egg??? For dagen?? 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Link??? Prøvde å leite etter den men den er så old at det fikk jeg ikke til... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er 95 i benk og 130 i markløft et ok forhold? 1RM. Nei. Svak mark kontra benken. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10108770 Det måtte jo komme fra han. Når viljestyrken svikter, ja da gjør man det dyrere, haha. Jeg vil forby Jørgen Foss, jeg. Det hadde gjort Norge bedre. 6 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvor stor innflytelse har landsforeningen for overvektige? Jeg har inntrykk av at avisene skriver om påfunnene til Foss omtrent som morosaker, type "se hva han har funnet på nå" 2 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Enig. Setter dem i bås med Ottar og Sian. Organisasjoner som er for ekstreme/drøye til å tas seriøst. Funker bra for avisene for å generere klikk da. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Kanskje jeg skal dra til pappa i Hamar, så jeg kan stalke Dukien . Haha, synes jeg ser det for meg du "stalker" i buskene med bikkja din for å se den vannvittige mengden godis jeg jevnlig stapper i meg. Velkommen skal du være. For øvrig kan Foss gå å ta seg ei bolle, samfunnet som helhet skal ikke og klarer ikke å passe seg etter enkeltindividets ønsker, ja - energitette varer i helhet kan være et problem men påskeegget er såpass tradisjonelt dypt integrert i Norge at vi må ikke bli fanatiske heller og fokuset bør heller da ligge på hva man gjør til det vanlige og bygge opp "sunne rutiner". Det som irriterer meg er våre nasjonale retningslinjer for å forebygge fedme og de eldre jentene i klassene er knallharde uenige med meg; en del i klassen mener at restriksjon på tv-titting, internett samt tvspill bør være til maks en time daglig. TV-serie slaven i meg reagerer på dette, hva blir det neste? Forbud mot å se på tv de neste to dagene da den nye filmen på kinoen varte i to timer? HelseNorge vurderer tiltak for å fremme "70-talls" metoden hvor barn lekte mer ute, men det dem ikke skjønner at dagens barn er ikke interessert i å jage en kjip traktorhjul med en hjemmesnekret pinne, løpende ned en bakke og lignende. Globaliseringen per dags dato er for dypt integrert . Endret 28. mars 2013 av Dukien 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå