Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spist i vanvittige mengder i det siste. Spiser jeg egg feks går det gjerne ned et ti-sifret antall, med bacon, brød, poteter og bønner ved siden av. Spiser jeg kjøtt kan jeg lett spise opp mot kiloen i bare kjøtt til et måltid, og da er det ikke magre svinestrimler som går ned.

 

Har tenkt at dette har gått bra så lenge de gigantiske mengdene har bestått av sunn mat, fått i seg nok broteinz (har vel ligget på 4 gangern kroppsvekta omtrent), holdt seg unna godis, eller større mengder ris/poteter/brød, og opprettholdt et ganske hardt treningsregime.

 

Veide 74.2 på morran for under en uke sia, nå på kvelden veier jeg 79.4 etter å ha pisset. Er klar over at det sikkert er mye veske som har bundet seg, og at jeg glatt kan trekke fra en kilo bare til i morra tidlig, men fyttirakkern! Det var jo hele "bulkebudsjettet" mitt for april det før jeg skulle begynne å kule'n mot sommern.

 

:nei:

 

Er 95 i benk og 130 i markløft et ok forhold? 1RM.

 

Jeg tenker at det kanskje var litt lavt på mark/litt høyt på benk? Ligger selv på 70 og 130, men så har jeg griselange armer også

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Som sagt i forrige innlegg vet jeg at det er altfor mye. Selv halvannet kilo/uken synes jeg er litt i overkant. Så trodde jeg at jeg spiste litt mer enn jeg burde, men tenkte at det går sikkert greit, mtp aktivitetsnivå, og hva slags type mat det har vært snakk om.

 

Så er jeg veldig overrasket over hvor mye det da har vært mulig å gå opp.

 

Med hard trening 5-6 dager uken, bør jo dette tilsi et daglig overskudd på 3000-4000 kcal. Jeg må ha undervurdert kraftig hvor mye som faktisk ble dyttet ned i kjeften.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal dra til pappa i Hamar, så jeg kan stalke Dukien :ph34r: .

Haha, synes jeg ser det for meg du "stalker" i buskene med bikkja din for å se den vannvittige mengden godis jeg jevnlig stapper i meg. Velkommen skal du være. :p

 

For øvrig kan Foss gå å ta seg ei bolle, samfunnet som helhet skal ikke og klarer ikke å passe seg etter enkeltindividets ønsker, ja - energitette varer i helhet kan være et problem men påskeegget er såpass tradisjonelt dypt integrert i Norge at vi må ikke bli fanatiske heller og fokuset bør heller da ligge på hva man gjør til det vanlige og bygge opp "sunne rutiner".

 

Det som irriterer meg er våre nasjonale retningslinjer for å forebygge fedme og de eldre jentene i klassene er knallharde uenige med meg; en del i klassen mener at restriksjon på tv-titting, internett samt tvspill bør være til maks en time daglig. TV-serie slaven i meg reagerer på dette, hva blir det neste? Forbud mot å se på tv de neste to dagene da den nye filmen på kinoen varte i to timer?

 

HelseNorge vurderer tiltak for å fremme "70-talls" metoden hvor barn lekte mer ute, men det dem ikke skjønner at dagens barn er ikke interessert i å jage en kjip traktorhjul med en hjemmesnekret pinne, løpende ned en bakke og lignende. Globaliseringen per dags dato er for dypt integrert .

Endret av Dukien
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...