Kevlar Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) "Bøyde albuer"? Det vil si at han ikke kjører lockout helt ut? Det ser jeg ingen problemer med isåfall Min personlige erfaring er at flatbenk har mer skadepotensiale enn skulder-/militærpress (uten å legge for mye i anekdotiske bevis). Endret 27. mars 2013 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Alt avhenger av teknikk, og belastning/ balanse mellom forside og bakside, og oppvarming. Har man ikke dette på plass, som noen ikke har vil skadene komme før eller siden. Det er som regel ikke øvelsen som gjør at man får skader, det er åssen vi utfører det over tid. Militærpress er min beste øvelse ihvertfall! <3 Jeg lurer også på hva du mener med "bøyde albuer" ? Endret 27. mars 2013 av joakimz Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er 95 i benk og 130 i markløft et ok forhold? 1RM. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Alt avhenger av teknikk, og belastning/ balanse mellom forside og bakside, og oppvarming. Har man ikke dette på plass, som noen ikke har vil skadene komme før eller siden. Det er som regel ikke øvelsen som gjør at man får skader, det er åssen vi utfører det over tid. Militærpress er min beste øvelse ihvertfall! <3 Jeg lurer også på hva du mener med "bøyde albuer" ? Noe sånn her, med samme løftebane som Rippetoe predikerer...Behold my epic paint maneuvers... Endret 27. mars 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Sitter på TG i Hamar og småmorsomt å se alle de "fitnes-jentene" som selger både hardware og energidrinker, de stakkars nærdene her klarer såvidt å prate her jeg sitter. 5 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 TG hadde vært noe å få med seg en gang i livet, men ikke like lett å dra når man har fått seg fast jobb, samboer og hverdagslige plikter. Ellers sniker jeg meg en tur opp på fjellet i kveld for å stå langrenn med familien. Blir spennende å se om jeg blir parkert av fattern med tanke på min sviktende teknikk. Har helt glemt hvor sliten man blir i armer og ben av langrenn... 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Bestemora mi hadde nettopp en "intervensjon" med meg om at det kan være helsefarlig å spise så mye som jeg gjør. Dæven steike. 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Bestemora mi hadde nettopp en "intervensjon" med meg om at det kan være helsefarlig å spise så mye som jeg gjør. Dæven steike. Nå kan du skryte på deg at du har opplevd noe få andre vil oppleve. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Bestemora mi hadde nettopp en "intervensjon" med meg om at det kan være helsefarlig å spise så mye som jeg gjør. Dæven steike. Haha, har hatt et par av de, ja. Av besteforeldre, foreldre, venner og av sjefen. Like artig hver gang... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Bestemora mi hadde nettopp en "intervensjon" med meg om at det kan være helsefarlig å spise så mye som jeg gjør. Dæven steike. Hæ? Det går ikke an? Bestemødre skal mase på en om å spise mere... 4 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Måtte nesten få opp en video så folk ikke tror jeg bare snakker sprøyt. Grusom teknikk, men vekta kom da opp. Burde kanskje fått med ett bilde av skivene så det ikke ser ut som 70 kilo... Mark 190. http://youtu.be/0tqojrWwvxY Blir vel å slanke seg fra neste uke da. Men mathjertet er stort sett større en viljen... Kjekt med SL 5x5 i alle fall. 8 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 TG hadde vært noe å få med seg en gang i livet, men ikke like lett å dra når man har fått seg fast jobb, samboer og hverdagslige plikter. Ellers sniker jeg meg en tur opp på fjellet i kveld for å stå langrenn med familien. Blir spennende å se om jeg blir parkert av fattern med tanke på min sviktende teknikk. Har helt glemt hvor sliten man blir i armer og ben av langrenn... Er absolutt verdt det om du liker "geek-miljøet", spesielt å ta seg en pustepause fra hverdagslige plikter som du nevner gjør det alene verdt det. Personlig prøver jeg å la være å tenke "oppgaver/lekser" men fjelltur med family høres jo kurant ut det også da du får i det minste være fysisk aktiv. Jeg tenkte skulle stikke en av treningstudioene her men det frister å bare koble ut 5 dager og bare game/spise snop. Litt av en ernæringsfysiolog jeg er. 4 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er absolutt verdt det om du liker "geek-miljøet", spesielt å ta seg en pustepause fra hverdagslige plikter som du nevner gjør det alene verdt det. Personlig prøver jeg å la være å tenke "oppgaver/lekser" men fjelltur med family høres jo kurant ut det også da du får i det minste være fysisk aktiv. Jeg tenkte skulle stikke en av treningstudioene her men det frister å bare koble ut 5 dager og bare game/spise snop. Litt av en ernæringsfysiolog jeg er. Ta deg noen dager fri! Spis snop, men få i deg ordentlig næring i tillegg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Kanskje jeg skal dra til pappa i Hamar, så jeg kan stalke Dukien . 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hæ? Det går ikke an? Bestemødre skal mase på en om å spise mere... Ja, det er jo hun som har fôret meg med alt mulig rart av mat, kaker og søtsaker de siste dagene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Bestemora mi hadde nettopp en "intervensjon" med meg om at det kan være helsefarlig å spise så mye som jeg gjør. Dæven steike. Når bestemødre sier ifra om at du spiser mye, da må det være ille. Nå er jo spørsmålet om hva hun setter høyest; Helsen din, eller å lage mat til deg? Om hun fortsetter å fore deg så er jo svaret ganske enkelt . Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Langkjøring vil jeg ta en time. Kan det være lurt å f.eks løpe den siste halvtimen på 10,1 KM/T neste gang, og hele økta 10,1 etter det osv.? Å øke med 0.1km/t er veldig lite, det blir litt som å øke vekten med et halvt kilo, ikke det engang. Ikke fokuser så mye på hastigheten, fokuser på pulsen! Dersom din grense er ca. 1 time på 10km/t kan du godt holde deg der i en liten stund. Dersom du følger de andre øktene (intervall og tempo) vil du etterhvert se en merkbar økning i form. Jeg ser ingen spesiell logisk grunn til at du skal øke med 0.1km/t hver økt, da er det heller bedre å øke på den "naturlige" måten. Prøv det lille "programmet" jeg nevnte i min første post, hold deg til det i et par uker og prøv så med 10.5. Dersom det går fint kan du kanskje prøve med 11km/t og finne en mellomting. Dersom du ikke er i så veldig god form fra før vil du fort merke "noob-gainz". 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er absolutt verdt det om du liker "geek-miljøet", spesielt å ta seg en pustepause fra hverdagslige plikter som du nevner gjør det alene verdt det. Personlig prøver jeg å la være å tenke "oppgaver/lekser" men fjelltur med family høres jo kurant ut det også da du får i det minste være fysisk aktiv. Jeg tenkte skulle stikke en av treningstudioene her men det frister å bare koble ut 5 dager og bare game/spise snop. Litt av en ernæringsfysiolog jeg er. Jeg vet ikke hva et sånt der geek-treff ser ut som, men jeg tipper det ligner på det nøyaktig motsatte av en vagina. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg vet ikke hva et sånt der geek-treff ser ut som, men jeg tipper det ligner på det nøyaktig motsatte av en vagina. Mnjaaaa, var en video som gikk for litt siden av ei berte som onanerte vilt på the gathering i sovedelen. Hun fikk visst pult etterpå hoe en level 60 Warrior 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Den videoen er minst 10 år gammel, youre getting old Doof 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå