Dufen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Var hun pen da doof? Hun var så stygg at zhatan selv hadde fått badetiss. Det er viktig å gi sådanne ludre som er høye på seg selv og bloggen sin en knekk. Jeg vurderte å dra til med klapping mellom reps og begynne å rope "euro training" 6 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) I går løp jeg på 10KM/t. Jeg holdt i 57 minutter. Hvordan tror dere det er best å legge opp fremgangen? Øke fart eller løpe lengre tid? Og hvordan kan jeg øke kondisjonen best mulig før Mai? Fotball... Endret 25. mars 2013 av johan1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jævler, klager på at dere ikke begynt å trene før 20års alderen? Jeg nærmer meg 30(og har trent snaut 1 år), hvordan tror dere jeg føler meg? Som i tillegg trener med min bror på 20, som faen stiger dobbelt så fort i vekter som meg. Gamlefar. Lurer på om du ikke må gå til fastlegen din og be om TRT. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hva er det med folk som kjører mark uten å være innom gulvet mellom reps? Det må jo være døden for ryggen. Synes det er greit for barberte hvitbjørner som herjer med 300+kg men teit når vanlige folk gjør det, halve poenget med "deadlifts" er jo at løftet skal starte dødt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hun var så stygg at zhatan selv hadde fått badetiss. Det er viktig å gi sådanne ludre som er høye på seg selv og bloggen sin en knekk. Jeg vurderte å dra til med klapping mellom reps og begynne å rope "euro training" Nei, hun skal ikke få lov til å tro at hun er noe. Hvem er det som drar opp janteloven i hver eneste diskusjon, igjen? 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det er kun lov om man faktisk er noe. Om man skal stille i bikini/athletic og hverken er digg eller sterk så .. job well done doof. 24 reps er faktisk imponerende, selv om du bare er 1.63 og veier i underkant av 60 kg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) ^Og hva er definisjonen av å være noe? For min del skal folk gjøre, være og bli akkurat hva faen de vil uten at jeg skal snakke eller gjøre i mot dem. Endret 25. mars 2013 av Akse Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det er kun lov om man faktisk er noe. Om man skal stille i bikini/athletic og hverken er digg eller sterk så .. Det er ikke opp til andre å definere hvem som "faktisk er noe", det er netopp det det ikke er. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jesus så seriøse alle her inne er .. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Jesus så seriøse alle her inne er .. teit å trekke frem den unnskyldningen når folk begynner å argumentere mot deg Imponerende chins doofen Endret 25. mars 2013 av Lackadaisical 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Vet ikke om dere har sett disse før, men jeg holdt på å dø av latter første gang jeg så dem: 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 teit å trekke frem den unnskyldningen når folk begynner å argumentere mot deg Imponerende chins doofen Eh? Vet ikke om du er seriøs her eller bare er ny her inne. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Dette er en seriøs chest-workout! Rått. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 I går løp jeg på 10KM/t. Jeg holdt i 57 minutter. Hvordan tror dere det er best å legge opp fremgangen? Øke fart eller løpe lengre tid? Og hvordan kan jeg øke kondisjonen best mulig før Mai? Fotball... Hvor god form er du i? Om du ikke har trent så veldig lenge, prøv tre økter i uken; en intervalløkt/fartlek, en tempotur og en langtur. Mandag: En form for intervalltrening (bakkeintervall, kortintervall, etc.) Onsdag: Tempotur (konkurransetempo i <25 min). Fredag: Langkjøring ca. 50 min Det viktigste er at du presser deg og øker frekvensen, da vil det være bedre å sette opp tempoet framfor å øke distansen. Du kan også bytte ut tempoturen med en intervalløkt til, men det er en fordel å ha en viss blanding. Intervaller gir deg fart over korte distanser, men du trenger trening rettet mot distanse for å kunne holde ut. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 snip Jaja, er man bygger så er man vel bygger Satan så vondt jeg har i ene visdomstanna, ikke klart å spise noe fast siden lørdagen, lurer på om jeg skal ta 2 paralgin forte og steike meg noen koteletter med bearnaise og chips eller bare fortsette å helle ned helmelk. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jaja, er man bygger så er man vel bygger Haha, var det ikke tungt nok for deg? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Dette er en seriøs chest-workout! Rått. 3 plate benkpress, mirin... Endret 25. mars 2013 av Broseph Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Haha, var det ikke tungt nok for deg? Var nok heller det motsatte, vi lubne styrkeløftere liker ikke å svette så mye Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hva er det med folk som kjører mark uten å være innom gulvet mellom reps? Det må jo være døden for ryggen. Ingen ting som heter markløft uten stopp i bunn. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hva er det med folk som kjører mark uten å være innom gulvet mellom reps? Det må jo være døden for ryggen. Ikke om ryggen ikke går under parallell med bakken? Type RDL eller strakmark. Noen har drøyt korte bein og lange armer og kan føre stanga nesten ned uten at det er et problem, men det er vel de færreste. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå