Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gå en liten tur med vg i går. og skulle gå i en sving, og plutselig så kuka jeg rett nedi isen, så avisene fløy... ( og selvfølgelig måtte det komme en bil imot + noen som gikk tur :p ) landet oppnå skuldrene så det krasa i skulderbladet, kjente ikke så mye etter det og gikk videre som om ingen ting hadde skjedd.. men begynte og kjenne det i nakken litt senere sånn type sovet-vondt-klarer-ikke-snu-på-hodet. Tok en benk økt, gikk fint. Men våknet opp i dag med større smerter i nakke og skulder.. Så blir nok og utsette økten litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De man måler selv med må man iallefall måle med samme primisser hver gang.

Dvs gått på do, ikke drikke, samme tid ol.

Bare en shake forskjell så er fettprosenten ute å kjører.

 

Slimguide er kanskje ikke nøyaktig i selve tallet, 17 kan være 15 eller 20, men det er nøyaktig gang til gang og 16 til 15 er ned 1 % like mye som 17 til 16 er ned 1% .

Lenke til kommentar

Det er bortkastede penger etter mitt skjønn. Hva skal man med å vite den nøyaktige fettprosenten sin, annet enn for moro skyld? Det er jo speilbildet som teller og framgangsmåten for å bli kvitt overflødig fett er den samme uansett.

Hvis du skal ta én test er jeg enig i at det bare er for moro skyld, har du muligheten til å ta flere over tid med samme forhold ved hver test kan det være morosamt å se på utviklingen :)

Lenke til kommentar

Det er riktig. Personlig bryr jeg meg lite om hva vekta mi viser, men den kostet vel bare 200 kroner og ka brukes et ubegrenset antall ganger. Så slik sett er ei vanlig vekt et bedre alternativ.

 

Ja, Kevlar, det kan være interessant å se utviklingen. Men det er ikke nødvendig for å holde framgangen oppe og i hvert fall ikke verd 500 kroner for hver gang.

Lenke til kommentar

Surrealistisk på gymmen idag. Alle bertene (virket ihvertfall som om det var alle) stønna for hver tre fire siste rep i settene.

Han og jeg som jeg trener sammens lurte på om vi var på skjult kamera men der var ingen andre kameraer enn overvåkningskameraene og eventuelt de som var på mobiltelefoner.

 

Nuvel, konkurrerte mot ei fitnessberte i pullups og grusa henne med 24 reps mot 8. Hun skulle stille i AF fortalte hun, hun hadde blogg og logga på fitnessbloggen... :mrgreen:

Lenke til kommentar

Surrealistisk på gymmen idag. Alle bertene (virket ihvertfall som om det var alle) stønna for hver tre fire siste rep i settene.

Han og jeg som jeg trener sammens lurte på om vi var på skjult kamera men der var ingen andre kameraer enn overvåkningskameraene og eventuelt de som var på mobiltelefoner.

 

Nuvel, konkurrerte mot ei fitnessberte i pullups og grusa henne med 24 reps mot 8. Hun skulle stille i AF fortalte hun, hun hadde blogg og logga på fitnessbloggen... :mrgreen:

 

Dere veide vel omtrent det samme?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jævler, klager på at dere ikke begynt å trene før 20års alderen? Jeg nærmer meg 30(og har trent snaut 1 år), hvordan tror dere jeg føler meg? Som i tillegg trener med min bror på 20, som faen stiger dobbelt så fort i vekter som meg.

 

Som regel er det god motivasjon her inne, men i dag, fu :p

 

Men endelig har jeg begynt å stige i knebøy igjen, satt fast leeeeenge på 87,5, og i dag klarte ganske greit 92,5 x5. Har begynt med dynamisk oppvarming, som muligens har hjulpet på, er ikke så stiv lenger før første løft.

 

Mens min curlbro® tok 80. Heldigvis en øvelse jeg har et forsprang, helt til han begynner å ta knebøy seriøst iallefall.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...