Fox9 Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hvilke andre biceps øvelser kan jeg gjøre plus bicepscurl? 6703716[/snapback] Hammercurl (stående med hantler) Biceps curl med omvendt grep Sittende curl Biceps curl med benkpress stang (gir bedre peak en med vanlig biceps stang) Konsentrasjoncurl Her er bilde av noen av øvelsene: Endret 19. august 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Hvilke andre biceps øvelser kan jeg gjøre plus bicepscurl? 6703716[/snapback] Hammercurl (stående med hantler) Biceps curl med omvendt grep Sittende curl Biceps curl med benkpress stang (gir bedre peak en med vanlig biceps stang) Konsentrasjoncurl Her er bilde av noen av øvelsene: Jeg spurte etter anbefalte øvelser, ikke alle øvelsene. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Bicepscurl med stang på scottbenken ga meg gode resultater. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg anbefaler alle, siden variasjon av trening er veldig viktig. Så bytt øvelser en gang i blant. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hvorfor er variasjon viktig? BTW: Noen som vet om noen alternative øvelser som kan brukes i stedet for markløft? Endret 20. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Hvorfor er variasjon viktig? 6710818[/snapback] Hvis man bare trener det samme hele tiden venner kroppen seg til å gjøre "en ting". Hvis man bare bruker en øvelse på biceps blir man ikke sterk i biceps, men flink/sterk i den øvelsen. Satt på spissen selvfølgelig, men du skjønner tegninga? Jeg trener slik at jeg ikke har noen faste øvelser jeg skal trene hver gang, men faste muskler. Så kan jeg 4-5 øvelser ordentlig på hver muskel også velger jeg den jeg føler for å ta hver gang Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Idag har jeg løpt i oppoverbakker på vått grass, bærende på en båre med en 90 kg tung pasient på, det var rimelig tungt, særlig når vi gikk kun 2 på båra. Tror jeg må begynne med mer regelmessig kardiotrening. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Fikk nok en gang bekreftet at det er lettere å ødelegge formen enn å bygge den. 2 uker med fadderuke, mye alkohol og tilnærmet null trening har hatt sin effekt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Meh, foretrekker hantler i benkpress i stedet for med stang. Har aldri fikset det skikkelig. Tar 26-28 kg's hantler i 4-6 rep max. Mens i benken har jeg hatt 70 kg som 1 rm. Det er jeg ikke helt fornøyd med. Mulig teknikken er litt på bærtur, noen som har noen tips ? Noen som mener det samme her ? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Fikk nok en gang bekreftet at det er lettere å ødelegge formen enn å bygge den. 2 uker med fadderuke, mye alkohol og tilnærmet null trening har hatt sin effekt. 6740249[/snapback] Gikk ned mye etter en uke på Teneriffe, levde på øl, rusbrus, og cola mens jeg var der nede, noe jeg merket på formen da jeg kom tilbake. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Huff, hadde gym i dag. Vi joggde ganske langt, jeg var ikke sist. Men ikke først heller . Det siste halve året har jeg bare trent med vekter, hvordan få opp kondisen fort? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Det siste halve året har jeg bare trent med vekter, hvordan få opp kondisen fort? 6744025[/snapback] Det ordet der kan du glemme, men det er kun regelmessig (og variert) trening som hjelper. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Det siste halve året har jeg bare trent med vekter, hvordan få opp kondisen fort? 6744025[/snapback] Det ordet der kan du glemme, men det er kun regelmessig (og variert) trening som hjelper. 6744091[/snapback] I mitt tilfelle tror jeg det går fort i begynnelsen men hvor mange timer i uka ca? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Det siste halve året har jeg bare trent med vekter, hvordan få opp kondisen fort? 6744025[/snapback] Det ordet der kan du glemme, men det er kun regelmessig (og variert) trening som hjelper. 6744091[/snapback] I mitt tilfelle tror jeg det går fort i begynnelsen men hvor mange timer i uka ca? 6744101[/snapback] Det spørs jo da litt på hva du vil trene. Kortintervaller, langintervaller, langkjøring, etc? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Langintervaller. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nå har jeg bestemt meg at jeg skal trene litt hver dag. Styrketrening og jogging/sykling osv. Komme i litt bedre form Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Langintervaller. 6744186[/snapback] Tren et par-tre kvarter de fleste dagene i uka, så tror jeg du merker fin fremgang =) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nå har jeg bestemt meg at jeg skal trene litt hver dag. Styrketrening og jogging/sykling osv. Komme i litt bedre form 6744404[/snapback] Hver dag? Selv ikke bodybuilderene gjør det. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nå har jeg bestemt meg at jeg skal trene litt hver dag. Styrketrening og jogging/sykling osv. Komme i litt bedre form 6744404[/snapback] Hver dag? Selv ikke bodybuilderene gjør det. 6745145[/snapback] Da mener jeg bare litt. Ikke alt hver dag.. En dag kanskje ta noen situps og pushups, en annen dag kanskje ta en joggetur. elns Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Nå har jeg bestemt meg at jeg skal trene litt hver dag. Styrketrening og jogging/sykling osv. Komme i litt bedre form 6744404[/snapback] Hver dag? Selv ikke bodybuilderene gjør det. 6745145[/snapback] Da mener jeg bare litt. Ikke alt hver dag.. En dag kanskje ta noen situps og pushups, en annen dag kanskje ta en joggetur. elns 6745550[/snapback] Blir ikke noe særlig resultater av det, vet du. Begynn med hardcore bodybuilding du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå