Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er dette for jenter, Dukien?

 

Edit: altså hvor mye muskelmasse en kan legge på seg.

Det uten tvil største begrensende potensialet hos jenter er den relative lite menge testosteron, potensialet for FSR (fractional systetisk rate) som er et mål på muskulær proteinsyntese er likt hos både jenter og gutter, er det beskrevet i litteraturen.

 

http://www.ncbi.nlm....pubmed/20070283

Her har man målt de anabole signalveiene i gutter/jenter - ingen signifikante verdier.

 

http://www.ncbi.nlm....les/PMC2955876/

Her har man gitt gutter/jenter leucin for å måle proteinsyntesen med ingen signifikante verdier imellom gruppene, selv om studiet hovedsakelig var designet for å måle total protein-turnover.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

På jobb idag så jeg en måke bæsje på en bil, jeg sa "knis" inni meg :)

Dette skjedde med meg en gang jeg satt på med en kompis, idiotmåka trodde vist han kunne fly igjennom bilen virket det som, flirte ganske mye over reaksjonen til kompisen min (dukket ned bak rattet)

 

måken traff faktisk både frontruta, taket og spoileren og vi kom i 80+km/h, så han rullet ut i grøfta etter han traff asfalten igjen så gadd ikke stoppe og sjekke om han var død. :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Morn

 

Fikk godpakken i dag, med whey 100% gold, i extreme choclate. den smaker SÅ godt. Nam nam

 

Fikk også tak i kreabolic, anabolic beast og mutant mass.

 

Spørsmål, på den digre mutant mass baggen, så står det at man ikke skal bruke produktet hvis embalasjen er åpen eller ødelagt? Men jeg må jo rive av embalasjen på toppen for å bruke det. Liker ikke at det er nå er åpent i toppen med null mulighet for å lukke den helt igjen.

 

fatter ikke at jeg kjører mase/Volume nå men, får ta deffen neste sommer, har sett så ekstreme resultater med masse kalorier nå, at jeg ikke vil deffe i det minste

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Tuller du? Føler det er litt på linje med folk som snur sjokolademelken på hodet og så åpner den mens de holder den opp ned fordi det står "snu opp ned før den åpnes" :p . Såklart må DU åpne den. Så bruker du en strikk eller klype til å lukke igjen. Voila.

 

haha, flaut, jaja, takk for svar :D

 

Det er meningen at du skal bruke superkreftene dine til å få pulveret ut uten å åpne boksen. Hvis du ikke klarer det, er du ikke verdig mutant mass.

hahahaha

Lenke til kommentar

Det verste er at folk får vannvittige urealistiske forventninger av disse produktene.

 

Jeg så engang et lignende produkt som het " mutan mass - horse-power; unleash your potensial" Hva beriker man sånne produkter med? Havre?

Og med tag-lines som "Git it' while its legal" :p

Lenke til kommentar

syntes mutant mass fungerer bra jeg da, hva det heter bryr jeg meg null om, men at det er et ok produkt når jeg har skole til 1600 omtrent hver dag, og jobb til 2015 så kan det være greit som supplement når jeg ikke alltid får laget meg nok mat.

 

-------------------------------

 

Skulle gjerne hatt svar på modifisert ryp kontra split når jeg trener 7 dager i uka. Har fått fantastiske resultater med modifisert ryp. Har 100 i benk, etter 4 mnd med trening. Spesielt synlige resultater (volum etc). Fått to feite kuler under armhulene så skal ikke klage. Men lurte på om det er bedre å kjøre split når jeg trener så ofte, siden ryp i utgangspunktet er ment for 3 dager i uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...