Anaio Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hvordan er dette for jenter, Dukien? Edit: altså hvor mye muskelmasse en kan legge på seg. Endret 22. mars 2013 av Anaio Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hahaha jeg ler meg ihjel av quoten til Patrick, "synker nedover i beina" haahaha . 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hahaha jeg ler meg ihjel av quoten til Patrick, "synker nedover i beina" haahaha . Sykeste jeg noengang har lest, var jo en million ganger værre en den der historien til paradise-iselin. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hvordan er dette for jenter, Dukien? Edit: altså hvor mye muskelmasse en kan legge på seg. Det uten tvil største begrensende potensialet hos jenter er den relative lite menge testosteron, potensialet for FSR (fractional systetisk rate) som er et mål på muskulær proteinsyntese er likt hos både jenter og gutter, er det beskrevet i litteraturen. http://www.ncbi.nlm....pubmed/20070283 Her har man målt de anabole signalveiene i gutter/jenter - ingen signifikante verdier. http://www.ncbi.nlm....les/PMC2955876/ Her har man gitt gutter/jenter leucin for å måle proteinsyntesen med ingen signifikante verdier imellom gruppene, selv om studiet hovedsakelig var designet for å måle total protein-turnover. Endret 22. mars 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) På jobb idag så jeg en måke bæsje på en bil, jeg sa "knis" inni meg Dette skjedde med meg en gang jeg satt på med en kompis, idiotmåka trodde vist han kunne fly igjennom bilen virket det som, flirte ganske mye over reaksjonen til kompisen min (dukket ned bak rattet) måken traff faktisk både frontruta, taket og spoileren og vi kom i 80+km/h, så han rullet ut i grøfta etter han traff asfalten igjen så gadd ikke stoppe og sjekke om han var død. Endret 22. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Morn Fikk godpakken i dag, med whey 100% gold, i extreme choclate. den smaker SÅ godt. Nam nam Fikk også tak i kreabolic, anabolic beast og mutant mass. Spørsmål, på den digre mutant mass baggen, så står det at man ikke skal bruke produktet hvis embalasjen er åpen eller ødelagt? Men jeg må jo rive av embalasjen på toppen for å bruke det. Liker ikke at det er nå er åpent i toppen med null mulighet for å lukke den helt igjen. fatter ikke at jeg kjører mase/Volume nå men, får ta deffen neste sommer, har sett så ekstreme resultater med masse kalorier nå, at jeg ikke vil deffe i det minste Endret 22. mars 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Tuller du? Føler det er litt på linje med folk som snur sjokolademelken på hodet og så åpner den mens de holder den opp ned fordi det står "snu opp ned før den åpnes" . Såklart må DU åpne den. Så bruker du en strikk eller klype til å lukke igjen. Voila. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Tuller du? Føler det er litt på linje med folk som snur sjokolademelken på hodet og så åpner den mens de holder den opp ned fordi det står "snu opp ned før den åpnes" . Classic. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er meningen at du skal bruke superkreftene dine til å få pulveret ut uten å åpne boksen. Hvis du ikke klarer det, er du ikke verdig mutant mass. 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Tuller du? Føler det er litt på linje med folk som snur sjokolademelken på hodet og så åpner den mens de holder den opp ned fordi det står "snu opp ned før den åpnes" . Såklart må DU åpne den. Så bruker du en strikk eller klype til å lukke igjen. Voila. haha, flaut, jaja, takk for svar Det er meningen at du skal bruke superkreftene dine til å få pulveret ut uten å åpne boksen. Hvis du ikke klarer det, er du ikke verdig mutant mass. hahahaha Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kroppsscanner og fettmåling. Hvordan ser regnestykket ut for å kalkulere økt muskelmasse utifra fettprosentmålinger? Kroppscanner er jo omentrent like pålitelig som å pisse i motvind så regner med du ikke har vektlagt den på det punktet. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det verste er at folk får vannvittige urealistiske forventninger av disse produktene. Jeg så engang et lignende produkt som het " mutan mass - horse-power; unleash your potensial" Hva beriker man sånne produkter med? Havre? 2 Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Myseproteinkonsentrat og laktose? Mhm! Er vel et sjokk for kroppen i 'starts-fasen'? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det verste er at folk får vannvittige urealistiske forventninger av disse produktene. Jeg så engang et lignende produkt som het " mutan mass - horse-power; unleash your potensial" Hva beriker man sånne produkter med? Havre? Og med tag-lines som "Git it' while its legal" Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 syntes mutant mass fungerer bra jeg da, hva det heter bryr jeg meg null om, men at det er et ok produkt når jeg har skole til 1600 omtrent hver dag, og jobb til 2015 så kan det være greit som supplement når jeg ikke alltid får laget meg nok mat. ------------------------------- Skulle gjerne hatt svar på modifisert ryp kontra split når jeg trener 7 dager i uka. Har fått fantastiske resultater med modifisert ryp. Har 100 i benk, etter 4 mnd med trening. Spesielt synlige resultater (volum etc). Fått to feite kuler under armhulene så skal ikke klage. Men lurte på om det er bedre å kjøre split når jeg trener så ofte, siden ryp i utgangspunktet er ment for 3 dager i uka. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) . Endret 22. mars 2013 av Akse Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) 190kg mark med en kroppsvekt på skrøpelige 78kg, hurra for meg! Det magiske 200 tallet begynner se litt mer realistisk ut nå. 2,4 x bw er jo ganske så repektabelt phax Kroppsvekt opp på 88 så går 200 lett Endret 22. mars 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
Danek Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Nå kara? Ingen fine youtube links i dag a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå