War Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/ http://fitnessbloggen.no/treningsprogrammer-hoy-treningstoleranse/ Jenter som konkurrerer bruker dette ofte ser jeg på for eks Kaliber gym. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Krever det ikke at man bør trene 3 ganger i uka? Hvorfor det?, kan trene det programmet der en dag i uka og fortsatt ha noe framgang. Ellers vil jeg opplyse om at det blir satt ny rm på gymmen imorra Gikk på en slags shopping frenzy etter jobb idag for å forte meg ut av den katabole fasen og endte opp med å stappe i meg blant annet dette: Bør ha greit trøkk imorra ja skal filme om vi blir ferdig tidlig på jobb. (gidder ikke filme i ettermiddagsrushet.) Edit: Snip Jeg ville egentlig anbefalt deg å fortsette med SL til du stagnerer for så og muligens starte med 5/3/1 eller lignende. Kan jo endre litt på støtteøvelsene om du er rastløs. Endret 21. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Funker ganske bra, øker hele tiden SL er genialt om du er fersk eller om du bare vil/kan trene 2 dager i uka. Neh. Styrkeløftere har jo det 3-5 ganger i uken + støtte øvelser. Og det går fint. *Ett sett mark, og 3 sett på resten... Er et styrkefokusert program man kjører innimellom. heeeeeeeeerp Jeg er med på SL5x5, men den der er jo veldig modifisert, og har 3 sett av hver baseøvelse på A. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg er med på SL5x5, men den der er jo veldig modifisert, og har 3 sett av hver baseøvelse på A. Bortsett fra 3 set mark er det eksempelet av starting strength fra artikkelen her og forøvrig ikke så langt ifra ur-SL bare med litt ekstra støtteøvelser. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det skal egentlig bare være 1 sett, jeg jeg tar 3. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvorfor det?, kan trene det programmet der en dag i uka og fortsatt ha noe framgang. Ellers vil jeg opplyse om at det blir satt ny rm på gymmen imorra Gikk på en slags shopping frenzy etter jobb idag for å forte meg ut av den katabole fasen og endte opp med å stappe i meg blant annet dette: Bør ha greit trøkk imorra ja skal filme om vi blir ferdig tidlig på jobb. (gidder ikke filme i ettermiddagsrushet.) Edit: Jeg ville egentlig anbefalt deg å fortsette med SL til du stagnerer for så og muligens starte med 5/3/1 eller lignende. Kan jo endre litt på støtteøvelsene om du er rastløs. SPISTE DU HELE NUGATTIBOKSEN? RESPEKT!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 SPISTE DU HELE NUGATTIBOKSEN? RESPEKT!!!!!!!!!!!!!!!! Dyppa jo seff vaniljevafla i han Letteste 2400kcal i verden. 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hah. Lo godt, 20 min dokumentar om bare rumpe. Brassene kan sakene sine Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvorfor det?, kan trene det programmet der en dag i uka og fortsatt ha noe framgang. Ikke vet jeg hvorfor, men det står i det flere hundre siders PDF filen jeg lastet ned fra han som gjorde metoden "populær". Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ikke vet jeg hvorfor, men det står i det flere hundre siders PDF filen jeg lastet ned fra han som gjorde metoden "populær". Mener tilogmed mehdi sier man kan kjøre det 2 ganger i uka om man vil, ellers kan du jo lese litt av litteraturen til rippetoe selv (som mehdi bare copypaster fra) før du begynner kvervulere. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Er mark, bøy og benk på samme dag så ille? Kjører blant annet de øvelsene med minst tre sett per øvelse tre ganger i uka. Merker god fremgang, og sjeldent noe problem med sliten kropp, selv om jeg har trent boksing på dagene mellom styrkeøktene. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ikke noe i veien for å gjøre alle øvelsene på samme dag. Men dersom du føler deg litt stiv kan du også gjøre 2/3, ev. variere dem i mellom. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 13,5 km/h blir vel 8,5 MPH. Det er vel realistisk. Hvor høy bør intensiteten av maksimal hjertefrekvens være når man løper langintervall? Hvor høyt klarer du å ligge på et slikt "langintervall"? Jeg ville latt antall og type andre økter i uken avgjøre hvor hardt du kjører på en langøkt / langintervall. Har du flere andre rolige langkjøringer så kan du mest sannsynlig kjøre maks på denne økten. Hva legger du i "langintervall" forresten? Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjarnemann Skrevet 22. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) I dag marsjerte jeg rett inn til sjefen, tok tak i nakken hans, klasket hodet hans i pulten og kommanderte han til å gi meg en drøy times fri så jeg får trent og ikke mister gainz. Vettskremt, og av respekt for gainz, ga han meg fri. Slik så det ut inni hodet mitt ihvertfall. Spurte han kjempekjempepent om jeg kunne få litt fri for å opprettholde treningen. Det svarte han ja til. Uansett win. Endret 22. mars 2013 av Bjarnemann 12 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hehe, fet visualisering Vi har fleksitid/mulighet for innjobbing på jobb så vi kan trene når vi vil Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har ikkje muligheit til trening under arbeidstid, men har heldigvis omtrent alltid tid til trening enten rett før eller rett etter arbeid, avhengig av syklus i vaktordninga. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 #denfølelsen når du står 4 meter oppe i en usikret og vaiende stige og kun tenker på gainzene du blir å tape om du detter ned. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Digg å være student, slipper å tenke på alt sånt. Kun 10 dager til deff, på tide å finne treningsprogram og måltidsplan ja. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Digg å være student, slipper å tenke på alt sånt. Kun 10 dager til deff, på tide å finne treningsprogram og måltidsplan ja. Enig. Enorm frihet til å planlegge rundt treningsøkter. Alltid ledige vekter og null kø når jeg trener. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Fortsetter med å spise 3000 på treningsdager og 2000 på hviledager sammen med 5/3/1. Hvis jeg går opp og morgenvekta tipper 100 så blir det deff, hvis ikke blir det bare kos i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå