Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krever det ikke at man bør trene 3 ganger i uka?

Hvorfor det?, kan trene det programmet der en dag i uka og fortsatt ha noe framgang.

Ellers vil jeg opplyse om at det blir satt ny rm på gymmen imorra :)

Gikk på en slags shopping frenzy etter jobb idag for å forte meg ut av den katabole fasen og endte opp med å stappe i meg blant annet dette:

post-126307-0-24732200-1363904933_thumb.jpg

Bør ha greit trøkk imorra ja ;) skal filme om vi blir ferdig tidlig på jobb. (gidder ikke filme i ettermiddagsrushet.)

Edit:

Snip

Jeg ville egentlig anbefalt deg å fortsette med SL til du stagnerer for så og muligens starte med 5/3/1 eller lignende. Kan jo endre litt på støtteøvelsene om du er rastløs.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Funker ganske bra, øker hele tiden :)

SL er genialt om du er fersk eller om du bare vil/kan trene 2 dager i uka.

Neh. Styrkeløftere har jo det 3-5 ganger i uken + støtte øvelser. Og det går fint.

*Ett sett mark, og 3 sett på resten...

Er et styrkefokusert program man kjører innimellom.

heeeeeeeeerp

Jeg er med på SL5x5, men den der er jo veldig modifisert, og har 3 sett av hver baseøvelse på A.

Lenke til kommentar

Hvorfor det?, kan trene det programmet der en dag i uka og fortsatt ha noe framgang.

Ellers vil jeg opplyse om at det blir satt ny rm på gymmen imorra :)

Gikk på en slags shopping frenzy etter jobb idag for å forte meg ut av den katabole fasen og endte opp med å stappe i meg blant annet dette:

post-126307-0-24732200-1363904933_thumb.jpg

Bør ha greit trøkk imorra ja ;) skal filme om vi blir ferdig tidlig på jobb. (gidder ikke filme i ettermiddagsrushet.)

Edit:

Jeg ville egentlig anbefalt deg å fortsette med SL til du stagnerer for så og muligens starte med 5/3/1 eller lignende. Kan jo endre litt på støtteøvelsene om du er rastløs.

SPISTE DU HELE NUGATTIBOKSEN? RESPEKT!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vet jeg hvorfor, men det står i det flere hundre siders PDF filen jeg lastet ned fra han som gjorde metoden "populær".

Mener tilogmed mehdi sier man kan kjøre det 2 ganger i uka om man vil, ellers kan du jo lese litt av litteraturen til rippetoe selv (som mehdi bare copypaster fra) før du begynner kvervulere.

Lenke til kommentar

13,5 km/h blir vel 8,5 MPH. Det er vel realistisk.

Hvor høy bør intensiteten av maksimal hjertefrekvens være når man løper langintervall?

Hvor høyt klarer du å ligge på et slikt "langintervall"?

Jeg ville latt antall og type andre økter i uken avgjøre hvor hardt du kjører på en langøkt / langintervall. Har du flere andre rolige langkjøringer så kan du mest sannsynlig kjøre maks på denne økten.

Hva legger du i "langintervall" forresten?

Lenke til kommentar

Digg å være student, slipper å tenke på alt sånt. Kun 10 dager til deff, på tide å finne treningsprogram og måltidsplan ja.

Enig. Enorm frihet til å planlegge rundt treningsøkter. Alltid ledige vekter og null kø når jeg trener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...