Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
2 uker med militærmat har gjort hyrlen til en liten mann  :(

6659583[/snapback]

skrekk og gru, jeg skal inn på torsdag. håper det er bra med mat

6661326[/snapback]

 

Kommer helt an på hvor du skal. Hvor skal du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når jeg var på madla i arbeidsuka (sikkert den gøyeste uka i mitt liv). Så var det veldig god mat.

6665442[/snapback]

 

Sykt. Madla serverer normalt sett helt forferdelig mat. Har kastet opp et par ganger etter lunsjen der ja.

Lenke til kommentar
Sykt. Madla serverer normalt sett helt forferdelig mat. Har kastet opp et par ganger etter lunsjen der ja.

6666073[/snapback]

 

Hva? vi god og variert kost, eneste var risen var litt tørr, men hva kan man forvente når det er så store mengeder mat som lages?

 

Og i lunsjen var det jo baguetter :love:

Lenke til kommentar
Jeg har lest at du må spise sunt for å holde deg i god form, få six pack osv..

 

Hva innebærer ordet sunt??

6668875[/snapback]

Det er vel ikkje noko fasitsvar på kva som ligg i begrepet sunt, men om du prøver å halde deg unna godteri, fast food og liknande, og i staden satser på grønnsaker, fisk og kylling har du ein fin start. Skal du få fram magerutene må du få vekk fettlaget som ligg over, sjølvsagt kombinert med trening.

 

Den sunne slanketråden! kan vere ein fin plass å finne ut meir om sunt kosthald.

Lenke til kommentar

Svømming er fin trening. Her nede har jeg planer om å svømme hele året! :D

 

I morgen flytter jeg inn i ny leilighet med tilknytting styrkerom, squash hall, tennisbaner og svømmebasseng rett utenfor døren (20 meter maks). Kan bli et fin fint år iallefall sammenlignet med militærgutta over her :tease:

 

Var i bassenget i flere timer i dag etter en styrkeøkt. Jeg begynner å bli ganske god på å kråle. Jeg prøvde meg så vidt på butterfly også, men klarte bare 50 meter sammenhengende.

 

Krål klarer jeg 100 til 200 meter sammenhengende avhengig av tempo.

Lenke til kommentar
nå jeg vært 3 dager i felten, forbanna møkk. fikk potetlapskaus en dag, og noe som skulle ligne på spaghetti en annen. Dette svir virkelig på biceps.

6694804[/snapback]

Haha, du kommer til å skrumpe inn i militæret. :p

6699978[/snapback]

Faen ta deg... Idag fikk vi servert noe som skulle simulere pasta med kylling. Men fikk meg en tur på basens gym, som jo egentlig er helt greit. å har bare gått ned 2kg til nå, å med tanke på at jeg har mistet MYE vann og ikke hatt tilgang til protein og trent lite så er det ikke så ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...