Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ca nada kalorier i gresk youghurt uten fett. 57 per 100g og 10,3g protein per 100g.

Kjempe opplegg. Ja hvordan er det med smaken? Kan ikke si jeg noen gang har sett noe sånt på de lokale dagligvarebutikkene, hvor har du kjøpt det ?

Lenke til kommentar

Har ikke smakt det uten å blandet med proteinpulver - så det vet jeg ikke. Men det smaker mer naturlig youghurt tror jeg, dog noe mer kremete.

Her i England har de det over alt i dagligvarebutikker. Vet de har det i Norge også, usikker på hvilke butikker.

Lenke til kommentar

Har vert ute å jogget nå nettopp (3km), men jeg blir aldri svett eller noe ETTER at jeg er ferdig, er dette helt normalt? med etter mener jeg at jeg svetter i 10-30 min etter, og jeg blir egentlig ikke andpusten før jeg stopper :hmm:

3 km er ikke veldig langt. Det er mulig at du har svettet, bare ikke så mye. Men hvis du kan løpe så langt du vil uten å svette før etterpå, så er jo det en kjempefordel. Du trenger ikke å vaske treningstøyet hvis du tar det av det med en gang.

Lenke til kommentar

3 km er ikke veldig langt. Det er mulig at du har svettet, bare ikke så mye. Men hvis du kan løpe så langt du vil uten å svette før etterpå, så er jo det en kjempefordel. Du trenger ikke å vaske treningstøyet hvis du tar det av det med en gang.

har aldri prøvd lenger enn 3 km uten pause, pleier å jogge 2x2 km og da er jeg lei...

vi hadde kondisjons test på skolen der vi skulle løpe så langt vi kunne på 7 minutter, ble ikke svett eller skikkelig annpusten før jeg stoppet , men da kjentes det som om kroppen skulle bryte sammen å dø, var i elendig hele resten av dagen. har aldri presset meg så hardt siden...

Lenke til kommentar

Treningsøkta i morgen faller ut pga fest med jobben. Neste økt blir ikke før mandag. Vurderer derfor å ta treningsøkta i dag, men er GØRRsliten etter en altfor hard trening i går (kjører helkropp tre ganger i uka). Har jeg noe særlig å hente på å kjøre samme økt som i går i dag, eller bør jeg like gjerne droppe det iom at jeg er så sliten etter i går?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...