AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Og jeg er for lat til å lese noen forskningsartikler Må være tidenes minst seriøse student. Noen som spiser gresk yoghurt forresten? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Liker tzatziki, som må sies å være en gresk yoghurt. På bagelen min. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Tzatziki er gresk yoghurt blandet med agurk, hvitløk, sitron, pepper og salt som oftest, men skal skrive under på at det er ganske digg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vi er vel ikke lei satire over det kjipe på et treningsstudio? http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2536 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Tzatziki er gresk yoghurt blandet med agurk, hvitløk, sitron, pepper og salt som oftest, men skal skrive under på at det er ganske digg. Mhm. Bruker å ha det i mellom salami og philadelphia ost. Det smaker helt himmels også er det nesten heller ikke noen kalorier eller mettet fått å inneholde. Som sagt smaker det spesielt godt på bagel som i tillegg er sprinklet med sesamfrø. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Det smaker helt himmels også er det nesten heller ikke noen kalorier eller mettet fått å inneholde. 8 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Pådratt meg strekk på forsiden av låret. Rimelig vondt uansett stilling, det har egentlig bare blitt verre de siste timene. Råd? :/ Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hehe Nå tror jeg du kødder hva er det som er gay. Er det tzatzikien elelr bagelen? Skjønner ikke :S Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hehe Nå tror jeg du kødder hva er det som er gay. Er det tzatzikien elelr bagelen? Skjønner ikke :S Vet ikke om du kødder nå men om du faktisk ikke forstod så kan du jo lese det som jeg siterte et par ganger til og prøve og finne en slags kobling mellom det og meme'en jeg postet. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vet ikke om du kødder nå men om du faktisk ikke forstod så kan du jo lese det som jeg siterte et par ganger til og prøve og finne en slags kobling mellom det og meme'en jeg postet. Finner ingenting analt mellom smak, himmel, mettet fett og innhold. Gjør du? Det eneste gay elementet jeg ser her er fjeset ditt oppi postene mine. Gå å legge seg, primer4. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kanskje saken er at du bryr deg om energi- og fettinnhold. 2 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kanskje saken er at du bryr deg om energi- og fettinnhold. Da skulle han i så fall quotet det. Det er gay å ikke quote det. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Pådratt meg strekk på forsiden av låret. Rimelig vondt uansett stilling, det har egentlig bare blitt verre de siste timene. Råd? :/ Kjøle ned området du har vondt. Tror ikke det er så mye du kan gjøre. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Det er bare å ta tiden til rådighet. Når det gjør vondt enkelte steder kan det komme av enkel strekk, eller det kan være noe mer alvorlig som senebettenelse eller brudd, men da merker du som regel det. Hvis du må spørre, da er det som regel en uskyldig strekk og ikke noe å bry seg om. 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 har het strekk to ganger i foten, sprang det bort begge gangene...kan nævne at æ e finnmarking nu som temaet e tatt fræm 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 har het strekk to ganger i foten, sprang det bort begge gangene...kan nævne at æ e finnmarking nu som temaet e tatt fræm Aldri hatt strekk jeg, må være noe dere mindreverdige får. 3 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Strekk kommer som regel av utøyede muskler og overanstrengelse. Over tid vil dette skape rigidhet i leddene, som igjen i tur fører til strekkplager. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Aldri hatt strekk jeg, må være noe dere mindreverdige får. Touché. Endret 20. mars 2013 av ryc Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Mindreverdig eller ei; det er vondere enn jeg vil innrømme Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har du satt is på det da? Viktig å ikke røre foten dersom den gjør vondt. Kan også prøve med et varmt og godt fotbad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå