Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det jo lett, jeg vet han ikke er i verdens beste form.

Vi trente 30 sekunder brede knebøy med hopp inn så føttene er samlet, og så ut igjen i knebøy.

Så 20 kroppsvekt knebøy.

20 utfall bakover.

Tre runder. Så var det slutt gitt. Vi holdt høyt tempo da, til hans forsvar, og ingen pauser.

Hadde jeg gjort det etter middagen idag så hadde jeg nok spydd ett par ganger selv.

Lenke til kommentar

Da var 6 Wraps med blant annet 400g karbonadedeig nede. Gikk med en boks kesam også. 1583 kcal, 150.28g proteiner. Gjør godt etter en tung beinøkt. La gainsa komme.

Er det bare meg eller er sånn PT-trening med hopp og sprett og frem og tilbake verre på å få folk til å sende maten sin i retur? Aldri opplevd kvalme bortsett fra én gang med markløft under styrketrening. Etter en eneste "crossfitøvelse" med en kamerat, though.. Og som Juliess skriver her. Eller er bare folk som blir utsatt for slik trening mindre vant til belastningen?

post-114048-0-82941100-1363804763_thumb.jpg

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Jeg tror det er fordi det er veldig uvant måte å bevege seg på. Styrketrening er slitsomt og ubehagelig på en helt annen måte. Ikke nødvendigvis fordi man HOPPER så mye og maten må opp, men musklene jobber hardt og det er kanskje vanskelig å vite hvor de fysiske grensene er, hvertfall i starten. Det er lett å gå hardt ut og tenke, faen, dette klarer jeg. Så er plutselig veggen der og man vil kanskje ikke innse at slaget er "tapt" og si at man trenger pause eller føler seg dårlig.

Jeg er ikke av den mening at man skal trene til man blir dårlig, langt ifra! Men det var kanskje ikke så kult å si til storesøstra si at man ikke klarer eller må roe ned :p .

Lenke til kommentar

Jeg er ikke av den mening at man skal trene til man blir dårlig, langt ifra! Men det var kanskje ikke så kult å si til storesøstra si at man ikke klarer eller må roe ned :p .

Ingenting å være flau over, jeg kjenner en fyr og storesøstra hans kunne tatt hele forumet her i mark. Dessuten, det er hakket bedre med storesøster enn lillesøster...

On topic: dere som studerer og som pløyer gjennom forskningsrapporter daglig; er det gjort noen studier som viser effekten av 4/5-minutters intervaller kontra 8 minutter?

Lenke til kommentar

Elverum har jo fortsatt "bare" 150/97, 5/180 utstyrsfritt, tror jeg hadde slått totalen hennes på en god dag :p

Joa, men hun er vel blant de sterkere chicasene i landet?

Doof: Norlænninga e herlige. Hadde det ikke vært for at jeg får lyst til å bårre ei skrue gjennom hjernen hver gang de åpner munnen skulle jeg vurdert å blitt venner med noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joa, men hun er vel blant de sterkere chicasene i landet?

Doof: Norlænninga e herlige. Hadde det ikke vært for at jeg får lyst til å bårre ei skrue gjennom hjernen hver gang de åpner munnen skulle jeg vurdert å blitt venner med noen.

Det sier mer om deg enn om meg, jeg er venner med alle som kan drikke alkohol :)

De på bildet er for øvrig vestlendinger, Doof :)

DÆVEN? ER DE DET? DA MÅ JEG FJERNE BILDET!!!!!!!!!!!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...