Patrick123 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vel, det du nå må gjøre er å proppe i han så mye mat han bare klarer for å ikke tape gains! Uansett hva han sier, bare dytt på med fett, melk og alt annet du finner. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg gjorde det jo lett, jeg vet han ikke er i verdens beste form. Vi trente 30 sekunder brede knebøy med hopp inn så føttene er samlet, og så ut igjen i knebøy. Så 20 kroppsvekt knebøy. 20 utfall bakover. Tre runder. Så var det slutt gitt. Vi holdt høyt tempo da, til hans forsvar, og ingen pauser. Hadde jeg gjort det etter middagen idag så hadde jeg nok spydd ett par ganger selv. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Da var 6 Wraps med blant annet 400g karbonadedeig nede. Gikk med en boks kesam også. 1583 kcal, 150.28g proteiner. Gjør godt etter en tung beinøkt. La gainsa komme. Er det bare meg eller er sånn PT-trening med hopp og sprett og frem og tilbake verre på å få folk til å sende maten sin i retur? Aldri opplevd kvalme bortsett fra én gang med markløft under styrketrening. Etter en eneste "crossfitøvelse" med en kamerat, though.. Og som Juliess skriver her. Eller er bare folk som blir utsatt for slik trening mindre vant til belastningen? Endret 20. mars 2013 av Broseph Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg tror det er fordi det er veldig uvant måte å bevege seg på. Styrketrening er slitsomt og ubehagelig på en helt annen måte. Ikke nødvendigvis fordi man HOPPER så mye og maten må opp, men musklene jobber hardt og det er kanskje vanskelig å vite hvor de fysiske grensene er, hvertfall i starten. Det er lett å gå hardt ut og tenke, faen, dette klarer jeg. Så er plutselig veggen der og man vil kanskje ikke innse at slaget er "tapt" og si at man trenger pause eller føler seg dårlig. Jeg er ikke av den mening at man skal trene til man blir dårlig, langt ifra! Men det var kanskje ikke så kult å si til storesøstra si at man ikke klarer eller må roe ned . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 ikke tape gains! Kom til å tenke på denne klassikeren, når man prater om å ikke tape gains! 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg er ikke av den mening at man skal trene til man blir dårlig, langt ifra! Men det var kanskje ikke så kult å si til storesøstra si at man ikke klarer eller må roe ned . Ingenting å være flau over, jeg kjenner en fyr og storesøstra hans kunne tatt hele forumet her i mark. Dessuten, det er hakket bedre med storesøster enn lillesøster... On topic: dere som studerer og som pløyer gjennom forskningsrapporter daglig; er det gjort noen studier som viser effekten av 4/5-minutters intervaller kontra 8 minutter? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ingenting å være flau over, jeg kjenner en fyr og storesøstra hans kunne tatt hele forumet her i mark. I call BS. Om ikke storesøstera er Marte Elverum eller lignende. Selv da er det folk på forumet som slår hun. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Elverum har jo fortsatt "bare" 150/97, 5/180 utstyrsfritt, tror jeg hadde slått totalen hennes på en god dag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) I call BS. Om ikke storesøstera er Marte Elverum eller lignende. Selv da er det folk på forumet som slår hun. Endret 20. mars 2013 av Doofenschmitz 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Søringa... Som om nån av de der små lappkjerringene tar mer enn Marte 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Som om nån av de der små lappkjerringene tar mer enn Marte Det kalles "å ha et liv utenom" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Elverum har jo fortsatt "bare" 150/97, 5/180 utstyrsfritt, tror jeg hadde slått totalen hennes på en god dag Joa, men hun er vel blant de sterkere chicasene i landet? Doof: Norlænninga e herlige. Hadde det ikke vært for at jeg får lyst til å bårre ei skrue gjennom hjernen hver gang de åpner munnen skulle jeg vurdert å blitt venner med noen. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 De på bildet er for øvrig vestlendinger, Doof Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Lykke til, vi er så tjukke i hodet at du jadde ikke hatt sjangs! Nei, vent litt... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 VESENTLIG forskjell på Nordlendinger, Tromsøværinger og Finnmarkinger/Lappa Bare så det var sagt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Joa, men hun er vel blant de sterkere chicasene i landet? Doof: Norlænninga e herlige. Hadde det ikke vært for at jeg får lyst til å bårre ei skrue gjennom hjernen hver gang de åpner munnen skulle jeg vurdert å blitt venner med noen. Det sier mer om deg enn om meg, jeg er venner med alle som kan drikke alkohol De på bildet er for øvrig vestlendinger, Doof DÆVEN? ER DE DET? DA MÅ JEG FJERNE BILDET!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kom sørover, så skal dere se at hundesledene deres fungerer dårlig på bar bakke. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Og du klarer å gå etter det? Jeg blir helt dau jeg etter et stort måltid Btw, er ikke kaffe usunt når man trener? Med tanke på at det reduserer utbytte? Stort måltid? Is this real life? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 On topic: dere som studerer og som pløyer gjennom forskningsrapporter daglig; er det gjort noen studier som viser effekten av 4/5-minutters intervaller kontra 8 minutter? Det blir lite slike treningsartikler, må jeg nok innrømme Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Her også. Av en eller annen grunn har forskning innenfor økonomi veldig sjeldent noe med trening å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå