Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Usikker på det altså.

 

"Undersøkelser har vist at koffein styrker hjertet og musklene ved å gøre sukker mer tilgjengelig i blodet og musklene, slik at du presterer bedre. Men dessverre motvirker noen av de andre 200 forskjellige stoffene i kaffen virkningen av koffeinet, og en kopp kaffe før trening gjør deg ikke til en raskere løper eller syklist. For å få noen fordeler av koffeinet, må det nemlig inntas som rent koffein."

 

Ellers har jeg også lest at kreatin og kaffe ikke er så bra. (Ikke bra i den forstand at kaffen reduserer effekten av kreatinen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koffein er jo en av våre 3 prestasjonsfremmende midler som har en endogen effekt, så nei. Men åssen koffein derimot fungerer er mer usikkert. Det er heller ikke "dehydrerende" i den grad at væsken man får i seg gjør opp for det.

 

For øvrig er de 2 andre endogene tilskuddene kreatinP og bi-karbonat.

 

Selv har jeg brukt samme mx-518 siden 06'

Logitech varianten, ya? Hadde den også en periode i 05-06 når jeg *skryte* var førstegenerasjon CS:S for team norway, men så testet jeg WOW da ..

Lenke til kommentar

 

 

Logitech varianten, ya? Hadde den også en periode i 05-06 når jeg *skryte* var førstegenerasjon CS:S for team norway, men så testet jeg WOW da ..

"Northern saints" er fra hjemplassen min. De ranka som nummer 1 og 2 flere ganger i Europacupen CS 1.6 :) Har enda ikke sett noen som har bedre aim.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er en småpus, likevel er Doofens måltid som forrett å regne.

aboot 950 kcal... Skal ha det samme senere etter onsdagsrennet til guttungen men da med makrobalansen andre veien. Mere karbs ja :)

 

Rettelse: mere karbs og fett... Egg og bacon på brødskiv med melk til... nomnomnom....

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å spise mer rett etter jeg posta det innlegget men så ble jeg gjort obs på at det var et par ivrige gutter som ville gå onsdagsrenn og jeg er ikke så sugen på å gå på ski uten å spise etterpå...

 

Så det ble periodisk faste istedenfor "warrior diet" :p

Lenke til kommentar

En ferdigshake fra Proteinfabrikken, 1/2 liter lettmelk med 2scoops activate elite, 1 appelsin, 100gram røykelaks, 150gram kyllingfilet og 100gram brokkoli, 1skyr og en kopp kaffe til å avslutte med. Alt det på to timer, trenger ikke spise mer idag.

Warrior diet ftw :D

 

Det var forretten, vel?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det jo lett, jeg vet han ikke er i verdens beste form.

Vi trente 30 sekunder brede knebøy med hopp inn så føttene er samlet, og så ut igjen i knebøy.

Så 20 kroppsvekt knebøy.

20 utfall bakover.

 

Tre runder. Så var det slutt gitt. Vi holdt høyt tempo da, til hans forsvar, og ingen pauser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...