Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 En god start er å lese litt her: http://www.diskusjon...owtopic=1060728 Edit: Faen da, Akse Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 En god start er som sagt å lese litt rundt, oppsøke tråder og sette seg inn i treningsprogrammene. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 En god start er som sagt å lese rundt. Lenke til kommentar
labbus Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei. Tenker å begynne med trening... Har dere noen tips til en nybegynner? Er rimelig spinkel av meg og kunne tenke på å legge på meg et par kilo. Spis mere karbohydrater, poteter mm. fet mat samtidig som du løfter tunge vekter. Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Helmelk vil være bestevennen din fremover - omfavn den. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Denne fikk meg til å ta meg en porsjon is (selv om jeg ikke har peiling på kaloriinntaket mitt ellers i dag ). omnomnom 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Bytt ut chipotlen med en borg av ostesmørbrød og 1 liter helmelk og 2 egg, 8eggehvite omeletten med 7 egg og latterlig mye ost så nærmer man seg skummelt nær mitt kosthold Clean bulking Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg liker meg en haug med gryterett og en liter melk jeg. Fikk fisk på tallerken i dag også. Det er pokker ikke ofte Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Digger stekt rogn med lever i fett, poteter, smørdampet brokkoli/gullrøtter og noen liter med iskald solbærsaft. Bulking norwegian style. Kjenner det er endel ting på elitefts jeg har lyst på.. "dont be a chicken" Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Look at it, look at it, look at it, and now respect it! 1dl fløte = gains. 1 Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg er overvelmet over støtten, takker så mye for både link og råd. Se, spiser vanligvis en god del melk ja, også er jeg også glad i både omelett og egg. Det går ofte i pannekaker her. Og det inneholder jo både egg og melk. Endret 20. mars 2013 av Bare Bank Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Denne fikk meg til å ta meg en porsjon is (selv om jeg ikke har peiling på kaloriinntaket mitt ellers i dag ). omnomnom Forskjellen ligger vel i (såvidt jeg har skjønt det, og erfart selv) at når du inntar polysakkarider så vil du få i deg energi som du kan bruke over lenger tid. Men det er mer til frokost og før trening, etter trening, middag etc så er det egentlig det samme. (Correct me if I'm wrong) Edit: Er det forresten noen som vet om noen bra øvelser for skadeforebyggendetrening? Endret 20. mars 2013 av ThaHoward Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skadeforebyggande i forhold til kva? Spesielle kroppsdelar eller generelt? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hvorfor blir jeg sliten i albuen når jeg tar skråbenk benkpress (manualer). Skal det ikke trene brystmusklene? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hvorfor blir jeg sliten i albuen når jeg tar skråbenk benkpress (manualer). Skal det ikke trene brystmusklene? Skråbenk trener mange ulike muskler, blant annet triceps i tillegg til bryst. Grepsstyrke (underarmene) blir også slitne. Blir du fortere sliten i armen enn i brystet betyr det rett og slett at du har mer å gå på der i den øvelsen. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Look at it, look at it, look at it, and now respect it! 1dl fløte = gains. Det første jeg la merke til var MS explorer 3.0, da remaken. Jeg hadde både 1.0 og 2.0 på starten av 2000tallet, i tillegg la jeg merke til QPAD-headset som er typisk for CS gamere som får meg til å spørre om du enten gamer CS eller BF? Jo, så la jeg merke til fløten! Det var også imponerende å "bølte" i seg. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Riktignok et Steelseries headset, menmen... Hva pleier dere å ete før trening? Jeg trener som regel etter jobb og der har vi fri kantine. Blir da for det meste karbonader, litt melk og kaffe. Dette er det mest optimale hittil for min del; ikke for mett, men masse energi. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Det første jeg la merke til var MS explorer 3.0, da remaken. Jeg hadde både 1.0 og 2.0 på starten av 2000tallet, i tillegg la jeg merke til QPAD-headset som er typisk for CS gamere som får meg til å spørre om du enten gamer CS eller BF? Jo, så la jeg merke til fløten! Det var også imponerende å "bølte" i seg. Haha, intellien var det første jeg også la merke til. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skal sette opp et program for ei venninde nå, noen tips? Hun har trent litt av og på og er egentlig veldig sær når det kommer til trening. Nå kjører hun 6 styrkeøkter i uken med litt varierte øvelser, har fått henne til å implementere benk, mark og bøy og så supplerer hun med det hun selv ønsker... Vistnok færre enn 6 økter i uken er uaktuelt pga hun ofte sprekker på diett, vanskeligere å komme inn i rutiner osv når hun har få økter. Noen tips her? Eventuelt kanskje et 5x5 program med kondisdager ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå