Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer bare tre chin ups. Har noen tips hvordan jeg kan øke. Målet mitt er å ta ti innen første juni. Jeg følger forreste stronglifts programmet, men tar dips og chin ups som ekstra.

Du må legge på vekt så fort du klarer femish. Ta tre-reppere med ekstra vekt, og bygg deg oppover. 10 innen juni bør gå fint.

Lenke til kommentar

Tok forresten 65 70 i benk (benk har alltid vært et slit, har de lengste armene i forhold til kroppslengde jeg noensinne har sett), 4x80 i bøy, og 8x110 7x 120 i mark. Begynner å komme seg litt nå ja :)

 

Edit: Bærer fortsatt treningstightsa mine med stolthet. Faen for et digg plagg!

 

Ekstra gøy, når jeg er på en tvungen "deff" om dagen grunnet tom konto. Har levd på grønnsaksblanding, proteinpulver og tran de siste to ukene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ser dere på ulik sett/reps-oppbygning i øktene deres? Jeg kjører 3x10 på alt nå, men egentlig vet jeg ikke hvorfor. På programmer rundt om kring ser jeg så utrolig mye forskjellig, typ 4x8, 2x12, 5x5, 3x5, og så videre i det uendelige. Bortsett fra at mange reps gir masse og få gir styrke, hva bør jeg tenke gjennom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er legcurls en metafor for sex? Ville forklart mye.

 

:confused:

 

Haha dessverre ikke, men var en merkelig følelse. Var ikke noe behagelig kiling akkurat, så jeg lurer på om det er noe farlig - da at kroppen min ikke tåler den øvelsen - at jeg gjør det feil, eller at musklene rett og slett ikke har blitt stimulert "ordentlig" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...