Ciryaher Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja, det gjør dessverre det noen dager. Ordner seg snart, Juliess! Bare hold ut og tving i deg litt mat for ikke å forfalle helt i mellomtiden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Klarer bare tre chin ups. Har noen tips hvordan jeg kan øke. Målet mitt er å ta ti innen første juni. Jeg følger forreste stronglifts programmet, men tar dips og chin ups som ekstra. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Klarer bare tre chin ups. Har noen tips hvordan jeg kan øke. Målet mitt er å ta ti innen første juni. Jeg følger forreste stronglifts programmet, men tar dips og chin ups som ekstra. Du må legge på vekt så fort du klarer femish. Ta tre-reppere med ekstra vekt, og bygg deg oppover. 10 innen juni bør gå fint. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Tok forresten 65 70 i benk (benk har alltid vært et slit, har de lengste armene i forhold til kroppslengde jeg noensinne har sett), 4x80 i bøy, og 8x110 7x 120 i mark. Begynner å komme seg litt nå ja Edit: Bærer fortsatt treningstightsa mine med stolthet. Faen for et digg plagg! Ekstra gøy, når jeg er på en tvungen "deff" om dagen grunnet tom konto. Har levd på grønnsaksblanding, proteinpulver og tran de siste to ukene. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Du må legge på vekt så fort du klarer femish. Ta tre-reppere med ekstra vekt, og bygg deg oppover. 10 innen juni bør gå fint. Takk, men spørsmålet er vel hvordan får jeg med fra tre til fem? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Negative repetisjoner er et godt forslag for å bygge den styrken. Hopp opp og heis deg sakte ned. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Klarer bare tre chin ups. Har noen tips hvordan jeg kan øke. Målet mitt er å ta ti innen første juni. Jeg følger forreste stronglifts programmet, men tar dips og chin ups som ekstra. http://fitnessbloggen.no/bli-sterkere-i-chins/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kan vi fortsatt se virkningene av Tsjernobyl-ulykken. http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2534 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 1.7meter bredt grep og 90graders vinkel på ryggen = 25cm løftebane, for all del sterkt uansett. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kan vi fortsatt se virkningene av Tsjernobyl-ulykken. http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2534 Tre år... Bare tre år... 4 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hæ, ikke si at du ville gjort det, Doofen? 4 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Tre år... Bare tre år... Doffen! <3 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hæ, ikke si at du ville gjort det, Doofen? Nei er du gal. Hun er jo russisk... Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan ser dere på ulik sett/reps-oppbygning i øktene deres? Jeg kjører 3x10 på alt nå, men egentlig vet jeg ikke hvorfor. På programmer rundt om kring ser jeg så utrolig mye forskjellig, typ 4x8, 2x12, 5x5, 3x5, og så videre i det uendelige. Bortsett fra at mange reps gir masse og få gir styrke, hva bør jeg tenke gjennom? 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Nei er du gal. Hun er jo russisk... Ja, nå var jeg på nippet til å gi opp den mannlige befolkning altså! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 7*80 i benken just nu #lykkerus Forrige pers i benken var 7*75 for å sette det i perspektiv. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Du fikk ikke tilfeldigvis tips fra en russer? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Faktisk ikke, men jeg spiste 4 stekte doble ostesmørbrød til frokost etterfulgt av 2 toppede spiseskjeer pulverkaffe og en spiseskje kreatin blandet med en halvliter kaldt vann som PWO Resten av økta blir uansett bare tull nå ; p Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er legcurls en metafor for sex? Ville forklart mye. Haha dessverre ikke, men var en merkelig følelse. Var ikke noe behagelig kiling akkurat, så jeg lurer på om det er noe farlig - da at kroppen min ikke tåler den øvelsen - at jeg gjør det feil, eller at musklene rett og slett ikke har blitt stimulert "ordentlig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå