Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg synes ja-nei maskinen er klein mens vi var inne på det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Faaack, uventet lang dag på jobben. 12 timers vakt, der 11 av de er konstant bæring av ting og tang. Eneste jeg hadde å spise fra jeg sto opp til jeg var hjemme var 200g kylling. Ikke akkurat nok næring. Sliten og jævlig nå. Kcal-underskudd ftw. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg synes ja-nei maskinen er klein mens vi var inne på det. Den heter good girl, bad girl 3 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan gikk det med squatten, primer4. Forøvrig skikkelig møkkadag på gymmen i dag. Fikk ingenting til... :nei2: Føler det er på tide å begynne litt isolasjonstrening. Tenker da hovedsakelig på armene. Har dere noen formening om hva som er en dog øvelse for bicep. Preacher curls eller? Husker ikke hva den heter, men bruker å gjøre en øvelse sånn hvor man holder handa loddrett ned, og i retning med kroppen, så vrir du den 180 grader etterhvert som du fullfører presset mot bicepen, hele dette med en dumbell selvsagt. Det fine med den øvelsen er at jeg trener underarmene samtidig, noe jeg finner svært heldig. 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Curls er for Gurls Det er fakta? Prøvde meg på curls men føler at det er vanskelig å få til i den innretningen. :S Sitter rart på hele rammen og det gjør vondt i albuene under tunge løft. Synes det er en rar maskin å holde på med. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg står alltid når jeg curler. Liker også stang-curls bedre enn manual curls. Prøv upside-down curls og vanlige ez-stang curls. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kjør hammercurls da? Og om du er skikkelig curl-bro så kjører du preacher cable curls! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Voldsomt til curl-snakk her nå! 6 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Var på 3t på rosten ista, brukte ca 2 timer pga kø. I den tiden jeg var der så jeg ikke EN person som gjore EN øvelse 50% rett engang. Så også en PT som sa til sine 2 kunder at knæra ikke må forran tæra i knebøy og mens personen gikk 10 cm ned jublet PT og sa de var skapt for knebøy... Jeg finner ikke ord. Endret 19. mars 2013 av War 3 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Viktig å ha rigide tær under knebøy. Det gir den ekstra lille "umphen". Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er en grunn til at jeg etter hvert ikke kan anbefale PT til noen. Da må man i hvert fall vite hvem pt-en er og at han/hun har peiling. Glad jeg har brukt såpass mye tid på selvlæring som jeg har gjort når det kommer til styrketrening. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Jeg finner ikke ord. Er ofte folk som gjør idiotiske ting der jeg trener, som gjerne spør om hjelp og. (Samtidig som de ikke vil bli satt for mye på plass heller siden de egentlig er verdensmester.) Jeg viser de nok til at de kan gjøre den gitte øvelse uten å direkte skade seg selv også klapper jeg megselv på ryggen Hvordan gikk det med squatten, primer4. Droppet å filme topsettet pga mongolid musikk på anlegget på gym1. (dokumentert i filmen) men var litt småslapp i fisken og fikk bare til 6 ,filmet dog oppvarmingsettene. ( noen sider tilbake) Var litt kjedleig mtp. det blir nøyaktig 3 uker til jeg skal bryne meg på 130kg igjen, får se om jeg får til noe spenstig om to uker rett etter deload da jeg forhåpentligvis setter ny PR på 125kg Viktig å ha rigide tær under knebøy. Det gir den ekstra lille "umphen". Synes selv den lille ekstra umphen kommer fra og holde setemuskulaturen skikkelig stram sånn at man bare eksploderer fra bunnen. Endret 19. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Men hey, se de på den annen side. Det er bedre enn ingenting. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Virker som om mange har akkurat den mentaliteten når de er på trening. Og jeg skulle ønske jeg slapp og se de Endret 19. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kjør hammercurls da? Og om du er skikkelig curl-bro så kjører du preacher cable curls! Dette er hammercurls. Er på en måte den jeg har fokusert mest på hittil, bare med som sagt, denne variasjonen hvor jeg vrir 180 grader under presset. Rent fysisk sett må det være det samme, siden presset i lengderetningen aldri endrer seg. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan gikk det med squatten, primer4. Forøvrig skikkelig møkkadag på gymmen i dag. Fikk ingenting til... :nei2: Føler det er på tide å begynne litt isolasjonstrening. Tenker da hovedsakelig på armene. Har dere noen formening om hva som er en dog øvelse for bicep. Preacher curls eller? Husker ikke hva den heter, men bruker å gjøre en øvelse sånn hvor man holder handa loddrett ned, og i retning med kroppen, så vrir du den 180 grader etterhvert som du fullfører presset mot bicepen, hele dette med en dumbell selvsagt. Det fine med den øvelsen er at jeg trener underarmene samtidig, noe jeg finner svært heldig. Chins med ekstra vekt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Begynner dagen med å prøve å få ned en banan. Sitter en emosjonell plugg i halsen som ser ut til å kødde med næringsinntaket mitt. Det er definitivt katabole tilstander på gang. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Bruk kjærlighetssorgens ekstra belastning til å øke progresjonen i baseøvelsene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Nei, det går andre veien! Nedover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå