Virke Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg skjønner poenget, men er av typen som liker å ha litt kondisjon... Jeg synes jogging ute er mye verre enn å jogge inne nå om vinteren også. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg skjønner poenget, men er av typen som liker å ha litt kondisjon... Jeg synes jogging ute er mye verre enn å jogge inne nå om vinteren også. https://www.zombiesrungame.com :-) 2 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 https://www.zombiesrungame.com :-) Dette ser jo helt genialt ut! Takk for at du muligens redder kroppen min! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tok legcurls idag, og det kilte skikkelig i kroppen. Er dette normalt? Skjedde også med hun jeg trente med idag. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tok legcurls idag, og det kilte skikkelig i kroppen. Er dette normalt? Skjedde også med hun jeg trente med idag. Er legcurls en metafor for sex? Ville forklart mye. 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Legcurls ER sex for setemuskulatursbrah Lenke til kommentar
Looke Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tok legcurls idag, og det kilte skikkelig i kroppen. Er dette normalt? Skjedde også med hun jeg trente med idag. Har opplevd det sjæl med legcurls Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Legcurls og magetrening kan ofte føre til nesten-orgasme hos meg hvertfall! Får en herlig følelse i skrittet! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Får av og til en herlig følelse i skrittet når jenter gjør legcurls jeg. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har søvn og hvor lenge siden man trente sist noe med hvor sterk man er når man skal trene? Jeg hadde ikke trent på en uke, samt at jeg var litt trøtt, og skulle fortsette der jeg slapp sist med SL 5x5, men jeg måtte gå ned med 5 kg og likevel klarte jeg ikke å fullføre 5x5. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 En solid ståkuk er vel helt normalt under utførelse av leg curls? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 En solid ståkuk er vel helt normalt under utførelse av leg curls? Ikke opplevd det med leg-curls men kjenner ofte det drar litt i skrittet under triceps pushdowns over 10 reps. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ikke opplevd det med leg-curls men kjenner ofte det drar litt i skrittet under triceps pushdowns over 10 reps. #Denfølelsen når du mirer deg selv i speilen på vei inn til dysjen og du får småbennern av tricepsfleksing Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 En solid ståkuk er vel helt normalt under utførelse av leg curls? Hvis hun gjør det, absolutt. Personlig favoritt er kanskje knebøy eller markløft. Ønskekvisten søker iallfall væske, hvis det er lov å si.... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Skal faen meg begynne å trene i burka. 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Skal faen meg begynne å trene i burka. Ja bare tenk hvor mange som snur seg etter deg for hver du legger merke til Endret 18. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Skal faen meg begynne å trene i burka. Vet hvordan du føler det. Velger selv å kle meg relativt tildekkt når jeg går på zumba o.l - man blir faktisk lei av å få "blikket" hele tiden. BITCHES PLEASE. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ja bare tenk hvor mange som snur seg etter deg for hver du legger merke til Har faktisk ikke lagt merke til noen... Burkaen er bare proaktivt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Treningsrom hjemme, med nødvendig utstyr og maskiner. /win E: Noe som er veldig digg, ettersom det blir fort varmt under trening og det da er mest behagelig å være lettkledd. Endret 18. mars 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå