War Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Skriver selv min 3dje bachelor og valgte å svare da jeg vet hvor mye kluss det blir for oppgaven med lite grunnlag. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Nå ble jeg litt nysgjerrig. Hva studerer du nå og hvilke bachelorer har du fra før av? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Bedriftsutvikling nå.<br>Dataing (+siving 2 år) og drift fra før. Keen på noe treningsrelatert, men er 95% svada og 5% nytting , men kunne iallefall fått papirene med titteler som lurer folk. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg søker folkehelse til høsten Så kan jeg jo se hvordan det er, og det er jo muligheter for å bygge videre senere for mer spesialisert. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Jeg søker folkehelse til høsten Så kan jeg jo se hvordan det er, og det er jo muligheter for å bygge videre senere for mer spesialisert. Hørtes spennende ut! Hvor da? Smart å søke flere steder/linjer. Må jo ikke si ja. Jeg kom ikke inn på noen av valgene mine året jeg søkte og hadde en liten livskrise. Unner ingen den opplevelsen, selv om det løste seg. Endret 18. mars 2013 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hørtes spennende ut! Hvor da? Smart å søke flere steder/linjer. Må jo ikke si ja. Jeg kom ikke inn på noen av valgene mine året jeg søkte og hadde en liten livskrise. Unner ingen den opplevelsen, selv om det løste seg. Det er på Elverum. Jeg har søkt på Bakkenteigen også, "idrett, ernæring og helse". Samt et par andre litt random ting lenger ned på lista som kanskje ikke er det helt store, men. Som du sier kan det jo hende man ikke kommer inn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 noen tips til andre lunsjer enn omelett? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) kan jeg pls få oppskrift? Endret 18. mars 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) 1 pose gryterett, 400g kylling/karbonadedeig, litt grønnsaker, kok alt i gryte med melk/vann voila' Kan godt ha litt ris oppi og. Edit: Det jeg mente da jeg sa gryterett er at du kan spise hva som helst egentlig, bare kjøp deg noen mikrobølgeovn-trygge matbokser (fås kjøpt på vanlig dagligvarebutikker) Også lager du bare litt ekstra mat når du først lager middag/kveldsmat etc. legger det i matboks også har du lunsj for noen dager i kjøleskapet hele tiden. Edit: Come at me teknikkbrahs! http://www.youtube.com/watch?v=ftKV1mso6tw&feature=youtu.be 6*130 som ble toppsettet idag så nok ganske likedans ut som 115 bortsett ifra at det var seigere og jeg tiltet litt fram på 5/6 rep Endret 18. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hørtes godt ut, men er det "sunnere" enn vanlig brødskiver? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hva heter sånn du gjør på slutten der med stanga foran? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hørtes godt ut, men er det "sunnere" enn vanlig brødskiver? Definer sunt. Jeg tar mye heller gryterett enn brødskiver i hvert fall. hva heter sånn du gjør på slutten der med stanga foran? Zercher squat. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 var derfor jeg skrev det i "" lurte på om det er mer næringsrikt, med mangel på et bedre ord. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 var derfor jeg skrev det i "" lurte på om det er mer næringsrikt, med mangel på et bedre ord. I brødskiver finnes det jo nesten ikke næring, så ja, det er nok en del mer næring i gryterett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hva heter sånn du gjør på slutten der med stanga foran? Jo det skal jeg fortelle deg gutten min 8 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Lenge siden jeg har vært aktiv her... Bulket fram til jul med mye biff og en del styrke. Snuste på 102kg. Nå er jeg nede på 93-94kg igjen med så og si samme muskelmasse. Jeg har egentlig jogget meg ihjel nå. Lysten er helt borte. Hatet det fra før av, men har greid å tvinge meg gjennom to måneder med det. Noen tips for å gjøre det litt mer interessant uten at det blir snålt? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Fortsette med kcal underskudd uten jogging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå