Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg søker folkehelse til høsten :) Så kan jeg jo se hvordan det er, og det er jo muligheter for å bygge videre senere for mer spesialisert.

Hørtes spennende ut! Hvor da? Smart å søke flere steder/linjer. Må jo ikke si ja. Jeg kom ikke inn på noen av valgene mine året jeg søkte og hadde en liten livskrise. Unner ingen den opplevelsen, selv om det løste seg.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Hørtes spennende ut! Hvor da? Smart å søke flere steder/linjer. Må jo ikke si ja. Jeg kom ikke inn på noen av valgene mine året jeg søkte og hadde en liten livskrise. Unner ingen den opplevelsen, selv om det løste seg.

Det er på Elverum. Jeg har søkt på Bakkenteigen også, "idrett, ernæring og helse". Samt et par andre litt random ting lenger ned på lista som kanskje ikke er det helt store, men. Som du sier kan det jo hende man ikke kommer inn.

Lenke til kommentar

1 pose gryterett, 400g kylling/karbonadedeig, litt grønnsaker, kok alt i gryte med melk/vann voila'

 

Kan godt ha litt ris oppi og.

 

 

Edit:

Det jeg mente da jeg sa gryterett er at du kan spise hva som helst egentlig, bare kjøp deg noen mikrobølgeovn-trygge matbokser (fås kjøpt på vanlig dagligvarebutikker)

 

Også lager du bare litt ekstra mat når du først lager middag/kveldsmat etc. legger det i matboks også har du lunsj for noen dager i kjøleskapet hele tiden.

 

Edit:

Come at me teknikkbrahs!

http://www.youtube.com/watch?v=ftKV1mso6tw&feature=youtu.be

6*130 som ble toppsettet idag så nok ganske likedans ut som 115 bortsett ifra at det var seigere og jeg tiltet litt fram på 5/6 rep

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært aktiv her... Bulket fram til jul med mye biff og en del styrke. Snuste på 102kg. Nå er jeg nede på 93-94kg igjen med så og si samme muskelmasse. Jeg har egentlig jogget meg ihjel nå. Lysten er helt borte. Hatet det fra før av, men har greid å tvinge meg gjennom to måneder med det. Noen tips for å gjøre det litt mer interessant uten at det blir snålt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...