Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at størknet blod i penisen er en reell risiko. Hvis jeg ikke tar feil, må blod reagere med oksygen for å koagulere. Men det er ikke meningen å ødelegge grisepraten som dukker opp i DST med jevne mellomrom. Det er jo alltid hyggelig å prate om pikk, ræv og mus.

 

Det skal visst være helsefarlig å gå med hard pikk lenge. Kan risikere å miste potensen, ja til og med hele pikken.

Lenke til kommentar

Legg ut video! Moro å se hva folk driver med istedenfor bare å skrive om teorier og synse med ens egne meninger...

Hjelper litt med motivasjonen og, når man først har sagt en ting må man nesten gjennomføre det. ;)

 

Fett primer4. Hva er max 1RM på deg så langt?

Aldri trent over 125kg og da tok jeg 7 reps, så blir bare synsing :)

 

Blir nok å teste 1rm iløpet av de neste 2mnd men 150kg blir absolutt minimum godkjent så jeg tror jeg chiller til jeg trener med 140kg :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Huff da. Noen som har erfaring med tendinose? Kalt kronisk senebetennelse, ikke at det er noe som er betent...

Har langt på vei bekreftet det i bisecps senen opp til skulderen (long head) på venstre armen.

 

Spennende om jeg kan få fikset det da. Med min flaks så er vel toget gått.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Det er vel ganske vanlig ved fysisk anstrengelse over lengre tid. Har en kompis som nevnte det for litt siden i forbindelse med biceps-curl. Han hadde vekslet mellom curling og korte pauser i nesten en time. Dedikert curl-bro :p Artikkelen nevner at det best kan sammenlignes med amfetaminrus, så man merker det nok rimelig godt når man først får det.

 

Samme fyren som hadde konseptet 'Buddy Curls'? Hvor man kjørte curls med en kompis til utmattelse, også pause mens kompisen curlet?

Lenke til kommentar

 

Aldri trent over 125kg og da tok jeg 7 reps, så blir bare synsing :)

 

Blir nok å teste 1rm iløpet av de neste 2mnd men 150kg blir absolutt minimum godkjent så jeg tror jeg chiller til jeg trener med 140kg :)

 

150 burde gå lett. Tror ikke jeg klarer så mange som 7 på 125 og jeg fikk opp 150 på litt dårlig form og for mye mat i magen.

 

Jeg var bra sliten etter 115*6 her i forrige uke.

Lenke til kommentar

Hei!

Vi er tre jenter fra Markedshøyskolen, som skriver en bachelor. Vi har laget en spørreundersøkelse om trening, motivasjon og "Gamification". Håper at dere kan hjelpe oss med å besvare denne undersøkelsen :)

 

https://www.onlineun...e.com/s/fa35cd7

 

Jeg har svart på testen. Jeg ble nesten skremt bort av teksten i begynnelsen. Teksten og bildene kunne vært litt mer konsise, for det er en fare for at folk ikke gidder å trykke seg videre. Man har jo ikke lyst til å anstrenge seg når man skal hjelpe noen i en spørreundersøkelse. Jeg følte også at spørsmålene var veldig gjentakende. Hva er egentlig forskjellen på "har du konkurranseinstinkt?" og "blir du motivert av konkurranse?" eller "trener du fordi du føler deg bra?" og "trener du fordi du blir glad?", for eksempel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...