Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nevnt det før, men det er rart hvordan kroppen tilpasser seg spisemønstre. Jeg har ikke spist på 19 timer nå, men er ennå ikke blitt sulten. Jeg føler meg litt tom i magen og slapp, men ikke sulten. Før kunne jeg ikke gå mer enn 3-4 timer uten mat før kroppen sa voldsomt ifra.

Lenke til kommentar

Eneste plassen man kan curle med flatstang på gym1 min er i power-racket, har ingen motsetninger mot å gjøre det når det uansett er ledig 98% av tiden.

 

Er det ikke mange stenger da? Isåfall tar man bare stangen på random plass så curler man der :) Men ja, den med legger var helt idiotisk.

Lenke til kommentar

Hei. Flytter til Stavanger(Hafrsfjord) i mai. Mener på at jeg kjørte forbi SiS på vei til visning til en av leilighetene. Noen som vet hvordan det er å trene der? Mtp utstyr, mye folk, osv?

 

Det er helt greit. Til tider en del folk, men det er ganske ålreit plass. Kan høre med en kompis som trener der fast om når han trener/hvordan det er mtp hvor mye folk etc. Utstyret er også ok. De har det meste en trenger.

Lenke til kommentar

Er det sosialt akseptert å bruke pussypad i hip-thrust? :D

 

I hipthrust; ja. Glute bridge; nei. En avstemning på fitnessbloggen viste dog at et overveldende flertall bruker pussypad til begge, så jeg vet ikke. Jeg lever etter "aldri ta fitnessbloggen seriøst"-mottoet og kjører uten pussypad. BE HARDCORE BRO.

Lenke til kommentar

90kg 5x5 i bøy :D, nestegang er det 92.5kg. Lurer på om jeg skal stoppe på 100kg for å kjøre det enstund med å få "perfekt" teknikk. Hva synes dere deaddrop fra paralell og ned? Er litt usikkert om jeg skal kjøre ATG/litt under paralell eller bare paralell. Hva er fordelene og ulempene?

Endret av Wizzlee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Under parallelen vil du jo oppleve mere robusthet i teknikken, men dersom du føler deg komfortabel på det nivået ser jeg ingenting galt med å bare kjøre i ren paralell.

 

Ser heller ingen grunn til å stoppe på 100, dersom du føler deg komfortabel med det nivået så er det helt greit. Hvis ikke, pump på!

Lenke til kommentar

90kg 5x5 i bøy :D, nestegang er det 92.5kg. Lurer på om jeg skal stoppe på 100kg for å kjøre det enstund med å få "perfekt" teknikk. Hva synes dere deaddrop fra paralell og ned? Er litt usikkert om jeg skal kjøre ATG/litt under paralell eller bare paralell. Hva er fordelene og ulempene?

 

Så lenge ryggen holder seg fin, kan man fint gå ATG for større aktivering. Men på de aller tyngste løftene ser jeg ingen vits i og gå lenger en hofte under knær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...