Diskutant Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Takk. Jeg hater den puta, men det var utrolig smertefullt før jeg tok på puta. Endret 17. mars 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har nevnt det før, men det er rart hvordan kroppen tilpasser seg spisemønstre. Jeg har ikke spist på 19 timer nå, men er ennå ikke blitt sulten. Jeg føler meg litt tom i magen og slapp, men ikke sulten. Før kunne jeg ikke gå mer enn 3-4 timer uten mat før kroppen sa voldsomt ifra. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) http://fitnessblogge...#comment-101490 Nummer 33 på denne fikk blodet til å bruse Edit: han endra legger til 32 når jeg kommenterte Endret 17. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Hei, Kristoffer! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 http://fitnessblogge...#comment-101490 Nummer 33 på denne fikk blodet til å bruse Edit: han endra legger til 32 når jeg kommenterte Leste akkurat gjennom den selv. Ganske mye bra, men folk må vel gjøre hva de vil. Vel, så lenge de ikke curler i racket. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Eneste plassen man kan curle med flatstang på gym1 min er i power-racket, har ingen motsetninger mot å gjøre det når det uansett er ledig 98% av tiden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Eneste plassen man kan curle med flatstang på gym1 min er i power-racket, har ingen motsetninger mot å gjøre det når det uansett er ledig 98% av tiden. Er det ikke mange stenger da? Isåfall tar man bare stangen på random plass så curler man der Men ja, den med legger var helt idiotisk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er så trangt i frivektsrommet at det blir bare tullete og skulle stille seg en annen plass. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hei. Flytter til Stavanger(Hafrsfjord) i mai. Mener på at jeg kjørte forbi SiS på vei til visning til en av leilighetene. Noen som vet hvordan det er å trene der? Mtp utstyr, mye folk, osv? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hei. Flytter til Stavanger(Hafrsfjord) i mai. Mener på at jeg kjørte forbi SiS på vei til visning til en av leilighetene. Noen som vet hvordan det er å trene der? Mtp utstyr, mye folk, osv? Det er helt greit. Til tider en del folk, men det er ganske ålreit plass. Kan høre med en kompis som trener der fast om når han trener/hvordan det er mtp hvor mye folk etc. Utstyret er også ok. De har det meste en trenger. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Takk for svar. Noe annet å anbefale i Stavanger? Mener på å hørt bra om Bjørn's Gym Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Tja, crossfit centrum på forus? Syke fasiliteter om du ikke trenger div maskiner for triceps extensions etc. Minus: relativt dyrt. SiS er jo klart billigst om du er student hvertfall. Bjørn's har jeg ingen erfaring med, aner ikke hvordan lokalene er der. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er du hardcore kjører du til sandnes for å trene på city gym! Lenke til kommentar
Danek Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Do you even have a life, Danek? Ja, men jeg bruker det ikke til så mye fornuftig. Som sagt henger jeg jo ikke rundt med fitter, og da bruker jeg heller tiden på å lese og skrive så mye jeg kan på forum som dette. 3 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er det sosialt akseptert å bruke pussypad i hip-thrust? I hipthrust; ja. Glute bridge; nei. En avstemning på fitnessbloggen viste dog at et overveldende flertall bruker pussypad til begge, så jeg vet ikke. Jeg lever etter "aldri ta fitnessbloggen seriøst"-mottoet og kjører uten pussypad. BE HARDCORE BRO. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 har aldri fått runners high før, har dere? hvordan får man det? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) 90kg 5x5 i bøy , nestegang er det 92.5kg. Lurer på om jeg skal stoppe på 100kg for å kjøre det enstund med å få "perfekt" teknikk. Hva synes dere deaddrop fra paralell og ned? Er litt usikkert om jeg skal kjøre ATG/litt under paralell eller bare paralell. Hva er fordelene og ulempene? Endret 17. mars 2013 av Wizzlee 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Under parallelen vil du jo oppleve mere robusthet i teknikken, men dersom du føler deg komfortabel på det nivået ser jeg ingenting galt med å bare kjøre i ren paralell. Ser heller ingen grunn til å stoppe på 100, dersom du føler deg komfortabel med det nivået så er det helt greit. Hvis ikke, pump på! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 90kg 5x5 i bøy , nestegang er det 92.5kg. Lurer på om jeg skal stoppe på 100kg for å kjøre det enstund med å få "perfekt" teknikk. Hva synes dere deaddrop fra paralell og ned? Er litt usikkert om jeg skal kjøre ATG/litt under paralell eller bare paralell. Hva er fordelene og ulempene? Så lenge ryggen holder seg fin, kan man fint gå ATG for større aktivering. Men på de aller tyngste løftene ser jeg ingen vits i og gå lenger en hofte under knær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå