F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Kan jo hende. Tar hvertfall neste uke fri fra rygg, så får jeg se hva som skjer. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Kan jo hende. Tar hvertfall neste uke fri fra rygg, så får jeg se hva som skjer. 6606923[/snapback] Lytt på kroppen. Hvis du har vondt i ryggen er det somregel en grunn, jeg ville tatt en pause til det gikk over. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 jeg har sydd to plasser på ryggen, og det presser en del. Er det noe fare å trene? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har ikke vondt i ryggen, men føler at jeg blir tappet for alt av energi for fort, og får ikke nokk ut av ryggtreningen for tiden. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Spis en banana når du er hallveis i settene. jeg har sydd to plasser på ryggen, og det presser en del. Er det noe fare å trene? Spør legen din. Endret 3. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Spis en banana når du er hallveis i settene. jeg har sydd to plasser på ryggen, og det presser en del. Er det noe fare å trene? Spør legen din. 6608272[/snapback] Men du veit jo leger da, de sier kosttilskudd er farlig osv.. tar heller imot råd fra dere. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Spis en banana når du er hallveis i settene. jeg har sydd to plasser på ryggen, og det presser en del. Er det noe fare å trene? Spør legen din. 6608272[/snapback] Men du veit jo leger da, de sier kosttilskudd er farlig osv.. tar heller imot råd fra dere. 6609655[/snapback] Legene er kanskje ikke de som vet mest om kosttilskudd, men de vet mye om anatomi. Evt. henvend deg til en fysioterapeut. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg har to relativt enkle spørsmål! 1. Hvilken muskelgrupper blir trent av sykling? (lurer da spessielt på om det faktisk tar nedre magemuskler og noe lavt i ryggen) og nummer to 2. Vil det være bra for en person med astma å trene kondisjon, eller vil det bare gjøre saken verre? Takker for svar Endret 3. august 2006 av PandaMartin Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 2. Vil det være bra for en person med astma å trene kondisjon, eller vil det bare gjøre saken verre? Takker for svar 6610128[/snapback] Har astma selv, brukte det som en unnskyldning til og ikke trene. Nå etter jeg har begynt og trent har astmaen "letta", sliter ikke med dårlig kondis så blir ikke så mye på en gang. Vanskelig og forklare. Svaret er altså nei, bare og trene. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hvor mange gram bruker dere karer i shaken? Ser at det blir anbefalt alt fra 20 til 40 gram rundt om på nettet. Så jeg lurer på om jeg tar for lite. Tror jeg ligger på i underkant av 30 gram per shake. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hm, jeg tar ca 45 gram fordelt på en halv liter melk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hvor mange ganger daglig da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Som regel to ganger om dagen, men det er ikke alltid jeg orker. De gangene spiser jeg bare litt mer. Kall meg gjerne lat, men jeg syns det er litt styr noen ganger. Edit: Når jeg tenker meg om, bør jeg egentlig spise mye mer. Endret 4. august 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 K, jeg ligger på tre shaker om dagen, så det blir jo noenlunde det samme. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Bruker selv 30 gram, drikker proteinshake 3 ganger om dagen, i tillegg spiser jeg en boks tunfisk til frokost, og en til lunch. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg kjører 50-60g per shake. Tar to på treningsdager og en på fridager. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) målte fettprosenten min i dag, på en vekt som hadde den funksjonen. var litt skeptisk til å riktig det kunne bli, men jeg og to andre testa, og det virka som det stemte ganske bra. Fettprosenten min var 14,4%, hadde egentlig trodd det var mer, men har egentlig ikke erfaring til å uttale meg om det. skal prøve å få den ned til 10%, rask hoderegning sier meg at jeg må ned 5-6 kilo da. burde ikke være noe stort problem. begynner ordentlig i morra (etter denne natta). Endret 7. august 2006 av andesam Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 burde ikke være noe stort problem. begynner ordentlig i morra (etter denne natta). 6631857[/snapback] Den kjenner vi til Men angående disse turene før frokost, hvor lenge før man legger seg "kan" man ikke spise? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Leste nettopp en artikel som alle burde lese, jeg lærte mye og fikk mere inspirasjon av de. http://www.iform.no/pub/art.php?id=545 Utrolig mye nyttig der. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 burde ikke være noe stort problem. begynner ordentlig i morra (etter denne natta). 6631857[/snapback] Den kjenner vi til Men angående disse turene før frokost, hvor lenge før man legger seg "kan" man ikke spise? 6631873[/snapback] hehe, holder sånn halveis på å deffe , har gått ned 4 kg ca, stoppa egentlig der. men jeg har ikke gjort noe mer enn å endre litt på matvanene. Skal bli flinkere til å spise oftere for å holde oppe forbrenningen, og ta noen løpeturer. Tenker jeg holder på med dette i en måned elns. så skal jeg kjøre på! Heter det seg ikke at man ikke skal spise store måltider etter kl 2000? men det gjelder vel bare generelt. Er jo viktig å ha proteiner i kroppen når man legger seg, så kroppen kan jobbe litt om natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå