Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spis en banana når du er hallveis i settene.

 

jeg har sydd to plasser på ryggen, og det presser en del. Er det noe fare å trene?

 

Spør legen din.

6608272[/snapback]

Men du veit jo leger da, de sier kosttilskudd er farlig osv.. tar heller imot råd fra dere.

6609655[/snapback]

 

Legene er kanskje ikke de som vet mest om kosttilskudd, men de vet mye om anatomi. Evt. henvend deg til en fysioterapeut.

Lenke til kommentar

Jeg har to relativt enkle spørsmål!

 

1. Hvilken muskelgrupper blir trent av sykling? (lurer da spessielt på om det faktisk tar nedre magemuskler og noe lavt i ryggen)

 

og nummer to

 

2. Vil det være bra for en person med astma å trene kondisjon, eller vil det bare gjøre saken verre?

 

Takker for svar :)

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar
2. Vil det være bra for en person med astma å trene kondisjon, eller vil det bare gjøre saken verre?

 

Takker for svar  :)

6610128[/snapback]

 

Har astma selv, brukte det som en unnskyldning til og ikke trene. Nå etter jeg har begynt og trent har astmaen "letta", sliter ikke med dårlig kondis så blir ikke så mye på en gang. Vanskelig og forklare.

 

Svaret er altså nei, bare og trene.

Lenke til kommentar

målte fettprosenten min i dag, på en vekt som hadde den funksjonen. var litt skeptisk til å riktig det kunne bli, men jeg og to andre testa, og det virka som det stemte ganske bra. Fettprosenten min var 14,4%, hadde egentlig trodd det var mer, men har egentlig ikke erfaring til å uttale meg om det. skal prøve å få den ned til 10%, rask hoderegning sier meg at jeg må ned 5-6 kilo da. burde ikke være noe stort problem. begynner ordentlig i morra :) (etter denne natta).

Endret av andesam
Lenke til kommentar
burde ikke være noe stort problem. begynner ordentlig i morra :)(etter denne natta).

6631857[/snapback]

 

Den kjenner vi til :wee:

 

Men angående disse turene før frokost, hvor lenge før man legger seg "kan" man ikke spise?

6631873[/snapback]

 

hehe, holder sånn halveis på å deffe :p, har gått ned 4 kg ca, stoppa egentlig der. men jeg har ikke gjort noe mer enn å endre litt på matvanene. Skal bli flinkere til å spise oftere for å holde oppe forbrenningen, og ta noen løpeturer. Tenker jeg holder på med dette i en måned elns. så skal jeg kjøre på!

 

Heter det seg ikke at man ikke skal spise store måltider etter kl 2000? men det gjelder vel bare generelt. Er jo viktig å ha proteiner i kroppen når man legger seg, så kroppen kan jobbe litt om natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...