Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe forskjell på en kilo med klemmer og en kilo i vektplater?

 

Ang. periodisering, så er det ikke noe særlig av det når man er på novice-programmet. Jeg skal legge på mer vekt til jeg feiler tre ganger på rad. Da kan jeg deloade, og prøve på nytt. Når det er gjort nok ganger så bytter man fremgangsmåte.

Lenke til kommentar

Feil. De er den verste faktisk. Kvalitet henter man hos Norkost, Myrevolution eller Xlife...

 

Eh... Nei?

 

Har god erfaring med både xlife og norkost, for all del. Men proteinfabrikken må sies å være den bedre leverandør helhetlig sett. Kvalitetsmessig trumfer whey-tech imo. Som sagt, både i smak, farge og tekstur. Prøv å se innholdsdeklarasjonen en gang, kanskje du vil bli overrasket.

Lenke til kommentar

 

Eh... Nei?

 

Har god erfaring med både xlife og norkost, for all del. Men proteinfabrikken må sies å være den bedre leverandør helhetlig sett. Kvalitetsmessig trumfer whey-tech imo. Som sagt, både i smak, farge og tekstur. Prøv å se innholdsdeklarasjonen en gang, kanskje du vil bli overrasket.

Din oppfatning av smak og konsistens er din egen, og den skal jeg ikke si noe på men kvaliteten er ikke akkurat den beste fra Proteinfabrikken.

 

Renhet og prosessering av råvarene er under pàr sett opp mot Activate, Myoprotein eller Reflex sine produkter. Proteinfabrikken HADDE et godt produkt i Whey Isolate men det er jo borte nå.

 

Ser for meg at War eller Dukien har et eller annet å tilføye her, War er ve den som har best kjennskap til Myoprotein om jeg ikke huske feil...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Prøv å se innholdsdeklarasjonen en gang, kanskje du vil bli overrasket.

:wee:

 

Det er nok råvarens informasjon, hva som er igjen i bøtta når du drikker etter de har tilsatt smak og stivelse er ca 13-16% lavere på protein og tilsvarende høyere på fett og laktose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøper det som er billigst jeg, enda ikke kommet borti noe som smaker stygt.

 

Gikk forøvrig tom for whey for noen uker siden, og har satt en haug med pr'er siden den tid etter jeg justerte opp inntaket av tunfisk/melk ganske kraftig for å veie opp for tapt protein.

Eneste jeg får ned av proteinpulver (de få gangene jeg tar meg en shake) er Activate Elite Gold uansett smak. Tech Nutrition sitt smakte det samme som dette før men nå smaker det og ræl.

 

Tunfisk og melk inneholder jo omtrent en bajillion mer mikronutrienter enn pulver så det tror jeg deg på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...