Need44speed Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) er proteinfabrikken stolbart? har noe proteinpulver som gikk ut på dato for et par dager, hvor lenge etter utløpsdato er det brukbart? Endret 15. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Mener kvaliteten skal begynne å forfalle noen mnd etter utløpsdatoen, men da er det snakk om måneder ikke dager. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Og du mener at reps uten lockout og sprett er riktig form? Riktig form for hva, NM i Benkpress? Nei, men for å løfte mange reps så ja absolutt for min del. Kan ikke svare for andre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva gjør jeg når 2,5 kg er et for stort hopp og det ikke er mindre vektplater der jeg trener? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Slenger på en del låser. Slenger på en del låser. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg mener proteinpulver er en ferskvare. Bør brukes samme innen produksjonsåret imo. Da er den både ferskere og bedre i tekstur, smak og farge. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Vanlige fjærklemmer skal veie rundt 200gram stykket Ellers ville jeg heller kanskje anbefalt og gå ned en 10-15% for så og øke normalt igjen. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva skal 50 reps med sprett være godt for? Høres ut som noe fra Fitnessbloggen. Er ikke akkurat noe å kjøre ukentlig, men et par ganger årlig. Det trenger vel ikke å være noe spesielt poeng med det annet enn at jeg synes det er morsomt og det gir meg glede? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva gjør jeg når 2,5 kg er et for stort hopp og det ikke er mindre vektplater der jeg trener? Bruk klemmene. De veier vel 200 gr hver? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 er proteinfabrikken stolbart? har noe proteinpulver som gikk ut på dato for et par dager, hvor lenge etter utløpsdato er det brukbart? Proteinfabrikken er en av de, om ikke den aller beste, innen levering av protein innenfor dot, no domenet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Jeg mener proteinpulver er en ferskvare. Bør brukes samme innen produksjonsåret imo. Da er den både ferskere og bedre i tekstur, smak og farge. er jo bare pulver da, men proteinfabrikken er legit? ok takk Endret 15. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Mener kvaliteten skal begynne å forfalle noen mnd etter utløpsdatoen, men da er det snakk om måneder ikke dager. ok, så to måneder til er greit? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 er jo bare pulver da, men proteinfabrikken er legit? ok takk Bare hyggelig Bruker selv den fra whey-tech. Bruk klemmene. De veier vel 200 gr hver? Det er vel en så liten økning at det nesten ikke er vits i. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Får ta å slenge på noen klemmer/låser/stoppere, da. Takk for svar. Ellers ville jeg heller kanskje anbefalt og gå ned en 10-15% for så og øke normalt igjen. Har vurdert det, men er redd for the wrath of Rippetoe. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Får ta å slenge på noen klemmer/låser/stoppere, da. Takk for svar. Har vurdert det, men er redd for the wrath of Rippetoe. Altså, personlig mener jeg at det ikke har noe å si med eller uten klemmene på. Jeg mener, kom igjen. De veier så lite at det kun er et rent psykologisk element. Den lille fysiske verdien klemmene ev. skulle hatt er mistet ved krittmerket rundt 30 kg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) ok, så to måneder til er greit? Selv om proteinpulver er ganske skjørt så setter de jo best før datoene med veldig god margin. Får ta å slenge på noen klemmer/låser/stoppere, da. Takk for svar. Har vurdert det, men er redd for the wrath of Rippetoe. Trodde Rippetoe tillot litt periodisering? Jeg mener, kom igjen. De veier så lite at det kun er et rent psykologisk element. Den lille fysiske verdien klemmene ev. skulle hatt er mistet ved krittmerket rundt 30 kg. Øker du 200 gram på 5 treninger har du ett kilo, framgang er framgang. Er en grunn til at de lager denne typen skiver. Endret 15. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Trodde Rippetoe tillot litt periodisering? Så vidt jeg vet har han kanskje hintet til det i sine tidligere tuts, men har sett nyere materiale av han og det er ingenting som tilsier at han oppfordrer periodisering. Faktisk går han i mot mye av det i hans nyere uttallelser. Endret 15. mars 2013 av Danek Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Men dette er vekter. Det er noe helt annet. Du finner ikke så mange klemmer på gymmen, derav er det poengløst. Endret 15. mars 2013 av Danek Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det er vel en så liten økning at det nesten ikke er vits i. De har vel fler enn to stykker på gymmet? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 De har vel fler enn to stykker på gymmet? Jeg driter i hvert fall i klemmer som noe vekttillegg. Vanligvis bruker jeg 0.5 som minste instans, men dette er sjeldent. Vanligvis, hvis jeg finner at jeg ikke løfter tyngre øker jeg kun på med reps. Det funker som oftest helt greit for min del. For all del, sett på 5 klemmer og kall det en kilo. Du kan sette på 1000 dassruller også, men det er fortsatt ikke noe annet enn idioti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå