Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor på internett kan man kjøpe en vekt stang( til benkpress) rimelig og ikke med så mange vekter, 60-70 kg vekter på internett? Så billig som mulig. Har sett en tråd om dette tidligere men finner den ikke, har søkt:S

6584645[/snapback]

Nokre tråder om dette:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=214&t=598760&st=0

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=440266&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=418941&hl=

Lenke til kommentar
Takk for svar på et forrige spørsmålet mitt, og nå kommer et til. Hvor på internett kan man kjøpe en vekt stang( til benkpress) rimelig og ikke med så mange vekter, 60-70 kg vekter på internett? Så billig som mulig. Har sett en tråd om dette tidligere men finner den ikke, har søkt:S

6584645[/snapback]

xxl.no har billige vektskiver ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Fikset 2 bilder i dag. Utrolig vanskelig å ta bilder med 10 sekunds timer og dårlig lyssetting. Får vel prøve i morgen å ta noen i et annet rom. Er ikke super stor, men har begynt å komme seg. 1 år med bærplukking og 1 år med seriøs trening. Var vel bare 60 kg da jeg startet, oppå 73kg nå. Gi meg gjerne et kurs i posering LarsP. Eneste to bilder jeg var litt fornøyd med.:no:

post-26578-1154386179_thumb.jpg

post-26578-1154386185_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Prøver å slanke meg litt jeg nå. Veide 83 kg @ 183 cm for 1 år siden, nå er jeg 75 kg, målet er 70. Mange som ikke skjønner hvorfor jeg vil være så tynn, men jeg ser null poeng i å ha mer enn rundt 8% fett på kroppen. Grunnen til at jeg går ned så fort er at jeg sluttet med kosttilskudd. Nå trener jeg ikke like mye vekter lenger og derfor går jeg ikke opp i vekt.

Lenke til kommentar

Jeg syns 75kg @ 183 cm er en fin vekt, men skjønner hva du sier. Syns vel egentlig ikke det er Nødvendig med mer enn 8% fett rundt kroppen jeg eller.. Men noen ganger ser det bedre ut.. Men det kommer jo litt ann på kroppstype og sånn da..

Lenke til kommentar

Uff, har problemer med rygg dagene for tiden, har problemer med at jeg blir tømt for energi etter Chins og er midt inni smalt/bredt nedtrekk. Føler meg helt tappet for energi og har problemer med å gjøre ferdig alle settene og generelt treningen. Noen som har noen forslag som kan hjelpe på?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Driver folk med vanlig kroppsform å tenker på hvor mange prosent fett de har på kroppen?  :nei:

6596919[/snapback]

 

Vi har en veldig hendig maskin her på avdelingen som måler innhold av fett, proteiner, mineraler, vann og muskler i kroppen. Hadde det ikke vært for den hadde jeg ikke tenkt på nøyaktig prosent. Det er viktig å tenke på fettprosent og ikke minst fett på indre organer.

Lenke til kommentar
Driver folk med vanlig kroppsform å tenker på hvor mange prosent fett de har på kroppen?  :nei:

6596919[/snapback]

 

Vi har en veldig hendig maskin her på avdelingen som måler innhold av fett, proteiner, mineraler, vann og muskler i kroppen. Hadde det ikke vært for den hadde jeg ikke tenkt på nøyaktig prosent. Det er viktig å tenke på fettprosent og ikke minst fett på indre organer.

6605846[/snapback]

Seriøst? Hvordan maskin er det, har den no navn?

 

Hørtes bra ut.. Skjønner egentlig ikke åssen det er mulig.

Lenke til kommentar
har evt. fått en skade under kne'et. Akkurat på samma plass der slætters bruker å ligge, men hakke peil på hva det er. Det gjør vondt når jeg går og tar knebøy :(

6605678[/snapback]

 

Slik hadde jeg også fo 1 ½ år siden. Jeg bet sammen tenna når det var som værst, og holdt sånn halvveis ut. Eneste som har skjedd nå er at den kulen under kneet er dobbelt så stor som den andre, har ikke merket noe smerte der på de 1 ½ årene etter jeg fikk det. Stikk til legen, så gir han deg navnet på en krem som du skal smøre på. Skal se om jeg ikke finner den tuben etterpå.

 

Orudis gel heter den. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Driver folk med vanlig kroppsform å tenker på hvor mange prosent fett de har på kroppen?  :nei:

6596919[/snapback]

Driver folk med vanlige biler og tuner disse? :nei:

Poenget ditt var?

6603884[/snapback]

 

Poenget var at jeg syntes det er unødvendig at normale mennesker skal gå rundt å bekymre seg for hvor mye prosent fett de har på kroppen. En ting er bodybuilder som skal ha så markerte muskler som mulig, men mannen i gaten trenger da emm virkelig ikke bruke energi på å måle fettprosenten sin og strebe etter en magisk grense.

 

Ser for øvrig ikke hva dette har med tuning av biler å gjøre.

Lenke til kommentar
Uff, har problemer med rygg dagene for tiden, har problemer med at jeg blir tømt for energi etter Chins og er midt inni smalt/bredt nedtrekk. Føler meg helt tappet for energi og har problemer med å gjøre ferdig alle settene og generelt treningen. Noen som har noen forslag som kan hjelpe på?

6605655[/snapback]

 

Det kan jo tenkes at du er overtrent på dette området? Hva med å ikke trene ryggen en to ukers tid for å la musklene få en hvileperiode til å bygge seg opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...