Need44speed Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) det hørtes kvalmt ut det får bli drikkeyoghurt eller oboymelk Endret 14. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Bør vel kutte baconet? Er kun rent mettet fett, dette bacon. Godt. Protein. Godt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Kan forøvrig sikkert klare meg uten bacon, men da vil snickers og helmelk-inntaket samtidig automatsk gå opp. Endret 14. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noen tips til hva jeg burde spise, når jeg trener utholdenhet? Trener litt styrke og, men mest utholdenhet. Spiser en del egg, youhurt, havregryn, fisk, kylling fra før. Pluss frukt og grønnsaker. Drikker for det meste sjokomelk (helmelk), juice eller vann. Obs! Sliter med lavt blodsukker. Hypoglykemi. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Du har vel strent tatt allerede listet opp mye som er bra å spise. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 melk er det værste jeg vet DET DER er verre enn å banne i kirka her inne. Du bør gjøre opp for deg, ellers kommer de høyere treningsmakter til å gi deg en lang og smertefull treningspause. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Spør dukien (eller vent til han evt. svarer) fordi, han kan det der. (Svar til cake) Endret 14. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kutte ut bacon? Vet det er vanskelig. Bacon er tross alt så veldig, veldig godt! Hadde en periode i livet mitt hvor det gikk i bacon stort sett hver eneste dag. Det jeg lærte er at det er bedre å kutte det fra kostholdet, dette fordi det med det sprøe svoret du normalt forbinder med smakfullt bacon er med på å spre karisiogener, som er kreftfremkallende. I hvert fall ikke hver eneste dag på frokostskive, det må du love meg. Slik jeg nyter baconet mitt setter jeg stekepanna på høyeste trinn, spytter en klatt med smør oppi, la det brunes. Og så putter jeg oppi løk, kutter baconet og heller det i. Frese til løken er brun og mør, og svoret er sprøtt og knaskete. Slik nytes bacon Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg gjør allerede så mye annet som er kreftfremkallende (f.eks bor jeg i by, og går tilogmed ut døra noen ganger) at de promillene ekstra jeg får av delicious bacon tar jeg på kassa med glede. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg tok litt ekstra PWO, Ble 2 PR¨s idag! 90kg 5x3 i bøy og 70 5x3 i benk! Tok også 115kg i mark 5x3(halveis pr). Faen så digg :D 3 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg skal trene RYP grunnprogram med markløft istedet for bøy fremover. 12 reppere på marken kommer til å bli kardio for meg, selv om det er med typ 70kg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 12 rep mark er deilig. Rett som man går i gulvet når man er ferdig Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Etter to år med masing har jeg endelig fått gubben med på å trene styrke fremfor å kun løpe. /win! 5 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 90 i bøy er sterkt! Bare å gratulere. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Etter to år med masing har jeg endelig fått gubben med på å trene styrke fremfor å kun løpe. /win! Da hadde jeg sendt deg på dør for 23 måneder siden. Det nytter ikke å tvinge folk til å gjøre noe de ikke vil. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 90 i bøy er sterkt! Bare å gratulere. Takk! De var dype, er bare 16 år så har mange år forran meg, hehe Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Da hadde jeg sendt deg på dør for 23 måneder siden. Det nytter ikke å tvinge folk til å gjøre noe de ikke vil. Nytter jo tydeligvis - for nå vil han. Og det på eget initiativ. Han som spurte meg om jeg kunne sette opp styrkeprogram til ham allikevel. Endret 14. mars 2013 av Sapientia Lenke til kommentar
Danek Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Takk! De var dype, er bare 16 år så har mange år forran meg, hehe Oh Wow! ... I så fall er jeg mektig imponert. Kudos til deg min venn, og måtte du ha 16 flere år foran deg med gode løft! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Holt er da langt verre enn Mack! Lengre, men ikke brattere. Mackbratta er ganske seig om du starter nede ved Politistasjonen og opp til krysset ved Conrad Holboes v. Når det kommer til gainsa mine, kødder jeg aldri. Noen har åpnet H-melka mi to ganger denne uken. FAAACK. Jeg bor i et bedriten studentbolig, men likevel, man åpner ikke andres mat og forsyner seg as. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noen har åpnet H-melka mi to ganger denne uken. FAAACK. Jeg bor i et bedriten studentbolig, men likevel, man åpner ikke andres mat og forsyner seg as. If bad: putt noe i den, type en boks hornsalt. If nice: spar på en kartong, og fyll på den fra gang til gang. Forbruksdatoen vil skremme dem bort. Or just roidrage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå