Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tips til hva jeg burde spise, når jeg trener utholdenhet? Trener litt styrke og, men mest utholdenhet.

 

Spiser en del egg, youhurt, havregryn, fisk, kylling fra før. Pluss frukt og grønnsaker.

Drikker for det meste sjokomelk (helmelk), juice eller vann.

 

Obs! Sliter med lavt blodsukker. Hypoglykemi.

Lenke til kommentar

Kutte ut bacon?

 

post-172174-0-06620300-1363286542_thumb.jpg

 

Vet det er vanskelig. Bacon er tross alt så veldig, veldig godt! Hadde en periode i livet mitt hvor det gikk i bacon stort sett hver eneste dag. Det jeg lærte er at det er bedre å kutte det fra kostholdet, dette fordi det med det sprøe svoret du normalt forbinder med smakfullt bacon er med på å spre karisiogener, som er kreftfremkallende. I hvert fall ikke hver eneste dag på frokostskive, det må du love meg. Slik jeg nyter baconet mitt setter jeg stekepanna på høyeste trinn, spytter en klatt med smør oppi, la det brunes. Og så putter jeg oppi løk, kutter baconet og heller det i. Frese til løken er brun og mør, og svoret er sprøtt og knaskete. Slik nytes bacon

Lenke til kommentar

Da hadde jeg sendt deg på dør for 23 måneder siden. Det nytter ikke å tvinge folk til å gjøre noe de ikke vil.

 

Nytter jo tydeligvis - for nå vil han. Og det på eget initiativ. Han som spurte meg om jeg kunne sette opp styrkeprogram til ham allikevel.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Holt er da langt verre enn Mack!

 

Lengre, men ikke brattere. Mackbratta er ganske seig om du starter nede ved Politistasjonen og opp til krysset ved Conrad Holboes v.

 

Når det kommer til gainsa mine, kødder jeg aldri.

 

Noen har åpnet H-melka mi to ganger denne uken. FAAACK.

 

Jeg bor i et bedriten studentbolig, men likevel, man åpner ikke andres mat og forsyner seg as.

Lenke til kommentar

Noen har åpnet H-melka mi to ganger denne uken. FAAACK.

 

Jeg bor i et bedriten studentbolig, men likevel, man åpner ikke andres mat og forsyner seg as.

 

If bad: putt noe i den, type en boks hornsalt.

If nice: spar på en kartong, og fyll på den fra gang til gang. Forbruksdatoen vil skremme dem bort.

 

Or just roidrage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...