Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Rart det der med folk som ikke legger på seg. Har en kusine i fra malta og a kunne spise akkurat hva a ville, det gjorde ingen forskjell. Er litt misunnelig på disse med dette "slim" genet.

 

Og Doof, aner ikke hvor mye jeg sover... Alt fra 5 til 12 timer på dårlige dager. Er meget bevisst på søvnen fra dag til dag. Var en periode hvor jeg så vidt fikk sove i fred over flere måneder. Kødder du det fucket opp alt fra renhold til kosthold. xD

 

I dag er en sånn dag, bare for å ha sagt det xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare et par dager siden du mente at det var altfor kaldt å jogge ute?

 

Absolutt. Har mål med mark, roing, knebøy etc også. Er ikke bare overkropp her. Er mer allround orientert. Blir mye cardio/utholdenhet for birken/lignende til vinteren og.

 

Jeg, som andre, er veldig skeptisk til at du skal klare å øke 1RM i benkpress med 30 kg på tre måneder. Du må absolutt prøve, men pass på at du ikke skader deg i et vågalt forsøk på å sprenge en grense. Og si ifra her hvordan det gikk når sommeren kommer.

Lenke til kommentar

<p>

Dulta borti racket på vei opp i knebøy i dag. Mista balansen, mista vektplatene, og deretter stanga på gulvet.

Shit happens. Moving on...

 

Veldig glad for at jeg ikke trente på det samme tidspunktet som vanlig, og slipper å se de se meg igjen.

 

Er det noe å skamme seg over? Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar

Dulta borti racket på vei opp i knebøy i dag. Mista balansen, mista vektplatene, og deretter stanga på gulvet.

 

Veldig glad for at jeg ikke trente på det samme tidspunktet som vanlig, og slipper å se de se meg igjen.

En av grunnene til at jeg alltid bruker de sikkerhetsklemmene for å låse vektplatene på plass. Klart, de hjelper ikke så mye om det er X antall kilo helt vertikalt, men de hjelper en del. I alle fall om de er gode.

 

Husker når jeg var 16 år, meldt meg inn i mitt første treningsstudio, og prøvde benk. Litt for mye vekt etterhvert, uten sikkerhetsklemme og ingen til å spotte = Vektskiver på gulvet, og en veldig flau gutt som ikke trente der på noen dager.

 

 

Men shit happens, morsom historie bare, og ikke noe mer å tenke på. Flaut der og da, men det går over :p.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg tør ikke.

Komme deg ut, jogga 5,5 km utendørs igår og det var deilig når det var gjort.

Jeg har attåpåtil nylig slutta å røyke, så da bør det iallefall ikke være et problem for deg ! : D

Lenke til kommentar

Husker når jeg var 16 år, meldt meg inn i mitt første treningsstudio, og prøvde benk. Litt for mye vekt etterhvert, uten sikkerhetsklemme og ingen til å spotte = Vektskiver på gulvet, og en veldig flau gutt som ikke trente der på noen dager.

Vil nå heller si det var flaks at du ikke hadde på sikkerhetsklemmer!

Lenke til kommentar

Vil nå heller si det var flaks at du ikke hadde på sikkerhetsklemmer!

Mja. Selv om det ikke hadde blitt perfekt teknikk hadde jeg nok klart å få den opp. Den var litt skeiv, og så sklei de av på ene siden, og så ble det ujevn vekt og så sklei de av på andre siden. Ikke gøy! :p

 

Hadde heller løfta den litt skevt opp enn å miste alt på gulvet. Hjalp ikke at der jeg trente var det mye svæære folk (ganske liberalt studio, som ikke brydde seg om noen juica litt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...