Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forbindelse med den "deffingen" min vurderer jeg nå å anskaffe Diet Capsules . Har selvsagt ikke noe tro på at jeg vil merke stor forskjell. Men selgepunktet er at det inneholder mye koffein, som kan være greit å ha tilgjengelig i kapselform hvis man trenger å holde seg våken og ikke gidder/ikke har mulighet til å lage kaffe. Noen som har noen tanker angående kjøpet?

 

Så forresten at annbefalt inntak var 3 kapsler om gangen. Synes det nesten virket litt drøyt da hver kapsel inneholder 66 mg koffein :hmm: Ihvertfall ikke noe man tar før man legger seg

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Du bør hvertfall ha 48 timer med hvile før du kjører på igjen. Helst 72.

6574531[/snapback]

 

Jeg liker ikke og trene benk mer enn en gang i uka.

 

Edit: bare husk og ta en ukes pause når du har gangsperr over lengre perioder.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Jo jeg mener selv også at dette er en bedre øvelse og at man både trener mer støttemuskler og får bedre strekk i musklene av den, men har en kar som er så påståelig på jeg burde trene denne grunnøvelsen.

6580845[/snapback]

Mange liker å bygge sine programmer rundt grunnøvelser. (bl.a benkpress) jeg er en av dem.

 

Personlig liker jeg benkpress bedre, føler at jeg får den til å ta mer/bedre på meg.

 

Men, er jo forskjell fra person til person. Mener ganske bestemt at du skal greie å få like mye økning på hantelpress + at du bygger flere støttemuskler.

 

Selv kjører jeg benkpress + flyes for å få det til å ta maksimalt, varierer av og til med hantelpress. Mest for å få variasjon

(pluss at hvis noen spørr etter noe, så er det stort sett hvor mye du løfter i benken, siden det er det eneste apparatet i hele treningsstudioet. :tease: ) ;)

Lenke til kommentar
Er sykling like bra som jogging?  :)

 

 

EDIT: og hva er bra og spise når man trener kondisjon og vekter daglig?

6581489[/snapback]

 

Hvis du skal trene muskler, og ha god kondis. Skal man helst ikke jogge, nei. Spring som faen!

 

Husk og ikke tren den samme muskel gruppa oftere enn 48timer maks. Hvet ikke hvordan dette er med jogging.

 

Angående mat, prøv og få i deg lange karb. Ikke spis hvitt brød, sukker o.l., prøv også og få i deg rimelig med proteiner.

Lenke til kommentar

Takk for svar på et forrige spørsmålet mitt, og nå kommer et til. Hvor på internett kan man kjøpe en vekt stang( til benkpress) rimelig og ikke med så mange vekter, 60-70 kg vekter på internett? Så billig som mulig. Har sett en tråd om dette tidligere men finner den ikke, har søkt:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...