Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Når jeg trener om morgenen kan det hende jeg hiver innpå en halv brødskive og noen slurker vann, ikke mer ellers risikerer du sting. Vanligvis trener jeg på tom mage om morgenen. Når jeg trener om morgenen går jeg først igjennom rutinene mine. Jeg står opp og jeg tenker for meg selv: Dette er en ny dag. Det er en ny side i mitt livs bok. Og for hver nye side i denne boka skal jeg fortelle meg selv: Du kan gjøre det. Du kan jobbe målrettet og få til en endring. Du kan få lov til å være fornøyd med deg selv, akkurat åssen du er! Og så spiser jeg og trener aldri på tom mage. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg ser på meg selv som helt OK da det kommer til styrke, men i dette øyeblikk så ble jeg slått av et glass Eldorado Tomatpure, jeg fikk det ikke opp! Jeg lo ironisk for meg selv imens jeg satte den tilbake i kjøleskapet Kakk lokket i kjøkkenbenken før du prøver å vri på det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Du kan fint trene på tom mage. Jeg spiser frokost i ett-tiden Signed. Spiser stort sett aldri før klokka to selv og trener ofte i mellom 08 og 10. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Eventuelt stikk hull i lokket med gaffel. Eller som en ekte mann, dryl hele driten i steikepanna -> stek maten din -> spis. Ingen har noen sinne hatt vondt av litt glass. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg ser på meg selv som helt OK da det kommer til styrke, men i dette øyeblikk så ble jeg slått av et glass Eldorado Tomatpure, jeg fikk det ikke opp! Jeg lo ironisk for meg selv imens jeg satte den tilbake i kjøleskapet Hvorfor har du uåpnet glass med tomatpure i kjøleskapet?, er jo ikke kjølt ned i butikken. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Når jeg trener om morgenen går jeg først igjennom rutinene mine. Jeg står opp og jeg tenker for meg selv: Dette er en ny dag. Det er en ny side i mitt livs bok. Og for hver nye side i denne boka skal jeg fortelle meg selv: Du kan gjøre det. Du kan jobbe målrettet og få til en endring. Du kan få lov til å være fornøyd med deg selv, akkurat åssen du er! Og så spiser jeg og trener aldri på tom mage. Jeg klør meg, rufser til håret og pisser 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Damn, hvor mye selvhjelp krevde den tankegangen der Danek? 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvorfor har du uåpnet glass med tomatpure i kjøleskapet?, er jo ikke kjølt ned i butikken. Because potato. Kan det med å stikke hull osv, men jeg lar meg ikke redusere til en person som jukser på den måten. Da prøver jeg meg heller på den senere i kveld! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ikke gi deg, Kjetil! Husk, du er både større og sterke...ehh, større enn den er! 4 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Damn, hvor mye selvhjelp krevde den tankegangen der Danek? Det var flere års bearbeiding med selvbildet. Man må liksom være klar over at alt ikke er gjort på en dag og at man likevel må greie å være realistisk mtp. innsats og gevinst. Kjenner jeg ofte banner når jeg ser meg selv i speilet og tenker hvorfor er jeg ikke større, eller hvorfor er jeg ikke tynnere? Poenget er vel at man ikke nødvendigvis må kjøre på tom mage dersom man egentlig ikke vil det. Var kun ment som en digresjon. Endret 12. mars 2013 av Danek Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg klør meg, rufser til håret og pisser Det får så være, men vit at det går ann å pisse før du klør deg i håret og det er lov å bomme på dassringen så lenge du tørker pisset etter deg. Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Because potato. Kan det med å stikke hull osv, men jeg lar meg ikke redusere til en person som jukser på den måten. Da prøver jeg meg heller på den senere i kveld! Pleier ikke å varme opp lokket med varmt vann å fungere for slikt? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Treningsspørsmål blir såvidt diskutert før temaet dør ut eller glir over i personangrep; kommentar om lokkåpning starter diskusjon på flere sider. Velkommen til DST! 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Trives fortsatt bedre her enn på FB og TF Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det gjør jeg også Jeg stumblet nettopp over deg på fitocracy også. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg stumblet nettopp over deg på fitocracy også. Det er nok rundt et år siden jeg var aktiv på fitocracy sist dessverre - vender alltid tilbake til mine gode venner penn og papir. Achievements var gøy da. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fikk fyken på jobb i dag. Nå skal jeg finne meg en gains-vennlig jobb. Happy times! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Roidraga du på sjefen? Værsåsnill å si ja 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg ser på meg selv som helt OK da det kommer til styrke, men i dette øyeblikk så ble jeg slått av et glass Eldorado Tomatpure, jeg fikk det ikke opp! Jeg lo ironisk for meg selv imens jeg satte den tilbake i kjøleskapet Det er jo ikke rart. Å sette glasset tilbake i kjøleskapet gjør heller ikke saken bedre. Som vapudu sier, så utvider metall seg når det er varmt og trekker seg sammen når det er kaldt. Uffameg, dette er en av situasjonene der en spinkel fysikknerd slår en musclehead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå