Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Når jeg trener om morgenen kan det hende jeg hiver innpå en halv brødskive og noen slurker vann, ikke mer ellers risikerer du sting. Vanligvis trener jeg på tom mage om morgenen.

 

Når jeg trener om morgenen går jeg først igjennom rutinene mine. Jeg står opp og jeg tenker for meg selv: Dette er en ny dag. Det er en ny side i mitt livs bok. Og for hver nye side i denne boka skal jeg fortelle meg selv: Du kan gjøre det. Du kan jobbe målrettet og få til en endring. Du kan få lov til å være fornøyd med deg selv, akkurat åssen du er! Og så spiser jeg og trener aldri på tom mage.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på meg selv som helt OK da det kommer til styrke, men i dette øyeblikk så ble jeg slått av et glass Eldorado Tomatpure, jeg fikk det ikke opp!

 

Jeg lo ironisk for meg selv imens jeg satte den tilbake i kjøleskapet :dontgetit:

 

Kakk lokket i kjøkkenbenken før du prøver å vri på det.

Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som helt OK da det kommer til styrke, men i dette øyeblikk så ble jeg slått av et glass Eldorado Tomatpure, jeg fikk det ikke opp!

 

Jeg lo ironisk for meg selv imens jeg satte den tilbake i kjøleskapet :dontgetit:

Hvorfor har du uåpnet glass med tomatpure i kjøleskapet?, er jo ikke kjølt ned i butikken.

Lenke til kommentar

Når jeg trener om morgenen går jeg først igjennom rutinene mine. Jeg står opp og jeg tenker for meg selv: Dette er en ny dag. Det er en ny side i mitt livs bok. Og for hver nye side i denne boka skal jeg fortelle meg selv: Du kan gjøre det. Du kan jobbe målrettet og få til en endring. Du kan få lov til å være fornøyd med deg selv, akkurat åssen du er! Og så spiser jeg og trener aldri på tom mage.

 

Jeg klør meg, rufser til håret og pisser :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Damn, hvor mye selvhjelp krevde den tankegangen der Danek?

 

Det var flere års bearbeiding med selvbildet. Man må liksom være klar over at alt ikke er gjort på en dag og at man likevel må greie å være realistisk mtp. innsats og gevinst.

Kjenner jeg ofte banner når jeg ser meg selv i speilet og tenker hvorfor er jeg ikke større, eller hvorfor er jeg ikke tynnere?

Poenget er vel at man ikke nødvendigvis må kjøre på tom mage dersom man egentlig ikke vil det. Var kun ment som en digresjon.

Endret av Danek
Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som helt OK da det kommer til styrke, men i dette øyeblikk så ble jeg slått av et glass Eldorado Tomatpure, jeg fikk det ikke opp!

 

Jeg lo ironisk for meg selv imens jeg satte den tilbake i kjøleskapet :dontgetit:

 

Det er jo ikke rart. Å sette glasset tilbake i kjøleskapet gjør heller ikke saken bedre. Som vapudu sier, så utvider metall seg når det er varmt og trekker seg sammen når det er kaldt. Uffameg, dette er en av situasjonene der en spinkel fysikknerd slår en musclehead.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...