Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ny pers(?) i dag :D

Jeg klarte 47,5 kg 5x5 i benkpress, i motsetning til hva jeg klarte for en måned siden, for da klarte jeg bare å løfte 3 reps.

 

Noob spørsmål:

 

I hvilke(n) muskel skal man kjenne at de(n) jobber når man tar markløft?

 

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om menn i tights? Har blitt et par av dem der jeg trener, og jeg kan ikke si at jeg er tilhenger av trenden.

 

Ny pers(?) i dag :D

Jeg klarte 47,5 kg 5x5 i benkpress, i motsetning til hva jeg klarte for en måned siden, for da klarte jeg bare å løfte 3 reps.

 

Noob spørsmål:

 

I hvilke(n) muskel skal man kjenne at de(n) jobber når man tar markløft?

 

 

I markløft er så mange muskler involvert at det kjennes mer som om hele kroppen blir utslitt. Etter et veldig tungt sett kjenner du det på hele deg. Gratulerer med pers :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes dere om menn i tights? Har blitt et par av dem der jeg trener, og jeg kan ikke si at jeg er tilhenger av trenden.

 

Ærlig? Jeg hater det! Det er som en trafikkulykke ; du skal ikke se på men du klarer ikke å la være da synet av eldre karer som indirekte eller gud forby direkte prøver å etterligne robin hood og sprader rundt på treningssenteret som en ekte "helt i strømpebukser" Øynene mine blør nesten av smerte.

 

Senest igår var det en eldre herrekar med mere hår på armen og ben enn på hodet som bare måtte bøye seg som en stiv stokk direkte foran den store nesa min og gav meg et ufrivelig syn rett inn til "juvelene" hans. Da spantexen hans så ut som den var malt på så sa jammen meg rumpesprekken maskert i en skog av svett hår et vennlig "hei san" i samme slengen.

 

Jeg klarer ikke å tenke til meg en rasjonell tankegang at det kan være behagelig å bruke, i tillegg toppet han det med en spantex-lignende tskjorte og selvsagt et svettebånd i regnbuens farger ; fyren så ut som en vandrende pære rett og slett.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må innrømme selv at jeg ikke er så fan av å se eldre herrekarer i slitne tights. På nivå med gjennomsvette shortser. Altså, shorts i f.eks lyseblå som er 90% mørkeblå etter en økt. Var en kar som var så gjennomsvett den ene treninga at det blir litt sånn "faen tørk opp etter deg hvertfall".

 

Edit: Og Broseph, selv foretrekker jeg rød.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...