Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva er grunnen til at du vil ha kalvegodt? Det er ikke på noen måte bedre enn proteintilskudd med mindre du vil ha et voldsomt kalorioverskudd.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 For oss som ikke har vokst opp med kuvelting; hva er kalvegodt? Kalvekjøtt i porsjonspakning eller dyrefor? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kalvegodt er morsmelkerstatning for kalver. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva er grunnen til at du vil ha kalvegodt? Det er ikke på noen måte bedre enn proteintilskudd med mindre du vil ha et voldsomt kalorioverskudd.. Mye billigere enn andre proteintilskudd. mener du at man må spise mer kalorier hvis man skal ha f.eks 100 gram protein per dag? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Mye billigere enn andre proteintilskudd. mener du at man må spise mer kalorier hvis man skal ha f.eks 100 gram protein per dag? Det jeg mener er at hvis du skal bruke kalvegodt som proteintilskudd, får du også haugevis med fett og karbs på kjøpet.. Kalvegodt tilsvarende 100g protein er fort vekk 2000kcal, med mysetilskudd ville samme tallet vært rundt 500kcal Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 er ikke kalvegodt myse med noen ekstra stoffer? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Løp rundt 8 km i dag, ute! I oppoverbakke! Det er vel ingenting for pinnedyret, men jeg løper nesten aldri ute. Og aldri så langt. Ser frem til å kune løpe ruta raskere, og uten hold eller andre vondter senere! Apropos vondter fikk jeg ganske vondt i venstre akilles. Slitasje fra før, vondt fordi jeg ikke har løpt på lenge, eller dårlig løpeteknikk? Vanskelig å si? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Det hadde jeg ikke klart. Enkelt og greit. Det sier stopp for meg etter ca 3-4 kilometer. I flat bakke. 6 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Endret 11. mars 2013 av uTukt 9 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 er ikke kalvegodt myse med noen ekstra stoffer? Jo, men de "ekstra stoffene" utgjør 80% Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Der er visst bare så så mye man kan øke i styrke på kcalunderskudd... Dro 145 på fredag, 150 kom halvveis i dag og 140 ble som dere ser her... FML... http://www.youtube.c...h?v=IcBuXwa2o0o YOLO. You only lifted once. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Ikke dårlig det Broseph Hadde fått nok etter litt over 3 kilometer selv.. Endret 11. mars 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Løp rundt 8 km i dag, ute! I oppoverbakke! Det er vel ingenting for pinnedyret, men jeg løper nesten aldri ute. Og aldri så langt. Ser frem til å kune løpe ruta raskere, og uten hold eller andre vondter senere! Apropos vondter fikk jeg ganske vondt i venstre akilles. Slitasje fra før, vondt fordi jeg ikke har løpt på lenge, eller dårlig løpeteknikk? Vanskelig å si? F... Er ikke det vondt i denne kulden? Liker å jogge selv men har ikke en gang vurdert det enda i år, pga været. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kan hende det er ekstra tøft pga at man vokser hår noen steder men ellers ser jeg ikke fordelen av å jogge i minusgrader. Kanskje det også er grunnen til at du har smerter i ligamentene. Kald temp + belastning er som kjent ikke en god kombinasjon. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg vet ikke hvor i landet du bor eller hva du definerer som kaldt, men det bør gå bra å løpe i nedtil 15 minusgrader. Det er vel ikke mange steder i landet det fortsatt er så kaldt? Uansett er det med tanke på lunger, så jeg tviler på at smerte i akilleshælen skyldes kulde, uten at jeg har noe annet forslag til hva grunnen kan være. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg får smerter i hælen av og til bare jeg skal løpe over veien. Men så er det ca 30kg siden sist jeg bedrev kardio som ikke resulterte i en eller flere orgasmer - mulig det kan ha noe med det å gjøre. Hard kondisjonstrening i rundt tjue blå øker sjangsen for kuldeastma, bronkitt etc. Skirenn blir avlyst med -18 ca, og de lengre rennene på -15. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Takk! F... Er ikke det vondt i denne kulden? Liker å jogge selv men har ikke en gang vurdert det enda i år, pga været. Temperaturen lå rundt 0 i hovedstaden i dag, det var sol og jeg hadde på meg ullsokker, superundertøy, flisjakke, lue og hansker. Det gikk veldig fint. Jeg har astma og merket ikke noe til kulda sånn sett heller (jeg hadde riktignok tatt medisin). Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. mars 2013 Vær tålmodig, her er en preview mens du venter Nå har jeg vært tålmodig lenge nok! 13 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Lenja AK blir det. Eneste klubben jeg vet om som ligger innenfor rekkevidde. Overstøtet er verst! Fortsatt litt redd for å gi alt ettersom jeg har en ørliten frykt for å smelle stanga i haka. Lenja, ja. Kjenner ikke til noen derfra, men de bør nok få has på deg. Overstøtet er vanskelig. Hah. Har smelt stanga i nesa en gang før. Det var ikke godt, men det er sjeldent det skjer. Må flytte hodet ut av veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå