Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye billigere enn andre proteintilskudd.

mener du at man må spise mer kalorier hvis man skal ha f.eks 100 gram protein per dag?

Det jeg mener er at hvis du skal bruke kalvegodt som proteintilskudd, får du også haugevis med fett og karbs på kjøpet..

Kalvegodt tilsvarende 100g protein er fort vekk 2000kcal, med mysetilskudd ville samme tallet vært rundt 500kcal

Lenke til kommentar

Løp rundt 8 km i dag, ute! I oppoverbakke! Det er vel ingenting for pinnedyret, men jeg løper nesten aldri ute. Og aldri så langt. Ser frem til å kune løpe ruta raskere, og uten hold eller andre vondter senere!

 

Apropos vondter fikk jeg ganske vondt i venstre akilles. Slitasje fra før, vondt fordi jeg ikke har løpt på lenge, eller dårlig løpeteknikk? Vanskelig å si?

Lenke til kommentar

Løp rundt 8 km i dag, ute! I oppoverbakke! Det er vel ingenting for pinnedyret, men jeg løper nesten aldri ute. Og aldri så langt. Ser frem til å kune løpe ruta raskere, og uten hold eller andre vondter senere!

 

Apropos vondter fikk jeg ganske vondt i venstre akilles. Slitasje fra før, vondt fordi jeg ikke har løpt på lenge, eller dårlig løpeteknikk? Vanskelig å si?

 

F... Er ikke det vondt i denne kulden? Liker å jogge selv men har ikke en gang vurdert det enda i år, pga været.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor i landet du bor eller hva du definerer som kaldt, men det bør gå bra å løpe i nedtil 15 minusgrader. Det er vel ikke mange steder i landet det fortsatt er så kaldt? Uansett er det med tanke på lunger, så jeg tviler på at smerte i akilleshælen skyldes kulde, uten at jeg har noe annet forslag til hva grunnen kan være.

Lenke til kommentar

Jeg får smerter i hælen av og til bare jeg skal løpe over veien. Men så er det ca 30kg siden sist jeg bedrev kardio som ikke resulterte i en eller flere orgasmer - mulig det kan ha noe med det å gjøre.

 

Hard kondisjonstrening i rundt tjue blå øker sjangsen for kuldeastma, bronkitt etc. Skirenn blir avlyst med -18 ca, og de lengre rennene på -15.

Lenke til kommentar

Takk!

 

F... Er ikke det vondt i denne kulden? Liker å jogge selv men har ikke en gang vurdert det enda i år, pga været.

Temperaturen lå rundt 0 i hovedstaden i dag, det var sol og jeg hadde på meg ullsokker, superundertøy, flisjakke, lue og hansker. Det gikk veldig fint. :) Jeg har astma og merket ikke noe til kulda sånn sett heller (jeg hadde riktignok tatt medisin).

Lenke til kommentar

Lenja AK blir det. Eneste klubben jeg vet om som ligger innenfor rekkevidde.

 

Overstøtet er verst! Fortsatt litt redd for å gi alt ettersom jeg har en ørliten frykt for å smelle stanga i haka. :p

Lenja, ja. Kjenner ikke til noen derfra, men de bør nok få has på deg. ;)

Overstøtet er vanskelig. Hah. Har smelt stanga i nesa en gang før. Det var ikke godt, men det er sjeldent det skjer. Må flytte hodet ut av veien. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...