Akse Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Var nesten innom på trimeriet idag. Men så distraherte tito meg og det enda med 100 kroner i smågodt. Hater når det skjer Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Trenger tips på nakkeøvelse. Hørt at det ikke er lurt å belasten direkte men heller ta det med i en indirekte øvelse. ideer? Hva mener du med nakken? Hvorfor ønsker du å trene nakken? Det har vært overraskende mye kuking på gymmet denne uken. 55 kg tunge benkere som titter stygt på alle rundt seg, og så klart kvartbøyere. Thousands of them! Nye perser har det også blitt: 82+45kg x 1 i dips, 120 i frontbøy, 132 i bøy og 117kg x 5 i sittende roing. Har perset litt i noen andre øvelser, men ikke noe som er verdt å nevne. Noen perser på dere? Stilig forhold mellom front og bøy! Kjører du full dybde på begge? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dukien Skrevet 10. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2013 Ser fram til Doffens flexebilde Litt brolove er alltid koselig. (Indirekte press på deg nå) 11 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Syns du det er for få kg på bøyen i forhold til frontbøyen? Frontbøyen er så dyp at jeg nesten sitter med rumpa på gulvet. Knebøyen er ikke langt unna. Den er dyp, men med mobiliteten jeg har akkurat nu vil jeg ikke overdrive for mye. Trener jeg med full stopp blir den nesten like dyp da jeg får litt lengre tid til å sikre god holdning gjennom løftet. Ja, igrunn litt. Men jeg lider av det samme selv. Beste vending, da? Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva mener du med nakken? Hvorfor ønsker du å trene nakken? Stilig forhold mellom front og bøy! Kjører du full dybde på begge? Tenkte nakken for å bli tykkere der, hva ellers skal jeg liksom mene med trene nakken? xD Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Du kan begynne å headbange, så får du slik nakke som Corey Taylor i Slipknot har. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Her har vi tydeligvis en som ikke trenger noe ytterligere trening på den porsjonen. Shit, det er sånn ærlig talt hører du dårlig eller? La meg synge det ut med denne mikrofonen! Lol... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Tenkte nakken for å bli tykkere der, hva ellers skal jeg liksom mene med trene nakken? xD "Nakken" strekker seg fra hårfestet til midt mellom skulderbladene og ut til skuldrene, mye moro av forskjellige muskler der Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Tenkte nakken for å bli tykkere der, hva ellers skal jeg liksom mene med trene nakken? xD Shrugs? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) http://youtu.be/37vSrdcrSVM Wendler anbefaler dette Vanlig øvelse for amerikanske fotballspillere som trenger så mye nakke-muskulatur som mulig for støt-absorbering. Endret 11. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Der er visst bare så så mye man kan øke i styrke på kcalunderskudd... Dro 145 på fredag, 150 kom halvveis i dag og 140 ble som dere ser her... FML... http://www.youtube.com/watch?v=IcBuXwa2o0o 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Venter på formbilde nå! Vær tålmodig, her er en preview mens du venter 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 10*115 gikk opp, film kommer senere Ikke akkirat fin teknikk da men ct fletcher hadde sikkert godkjent 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mPPixVLNqgc&feature=youtu.be /beastmode Edit: Nå bør kyllinglåra mine på stusslige 62cm vokse litt. Endret 11. mars 2013 av Primer4 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har trent olympisk i seks uker på et gym uten ordentlige skiver, så det er teknikken og utstyret som setter grenser der. Er mest fornøyd med 70kg vendt fra bukk over knær. Skal ta meg en tur til en klubb til uka som kommer! Hva med deg? Ikke dumt, det. Hvilken klubb skal du til? Beste vending 85. Beste pressvending 80. Litt mer benstyrke så skulle jeg nok klart å rive opp 100. Overstøtet er langt verre, da. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) /beastmode Bigbang <3 Du buttwinker litt, og går for raskt ned så du "slipper" spennet ditt ser det ut til. Your gainz will come! Edit: Forsøk å få albuene til å peke litt mer rett ned også, den veien stanga skal. Endret 11. mars 2013 av Anaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå