Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger tips på nakkeøvelse. Hørt at det ikke er lurt å belasten direkte men heller ta det med i en indirekte øvelse. ideer? :p

Hva mener du med nakken? Hvorfor ønsker du å trene nakken?

 

Det har vært overraskende mye kuking på gymmet denne uken. 55 kg tunge benkere som titter stygt på alle rundt seg, og så klart kvartbøyere. Thousands of them!

Nye perser har det også blitt: 82+45kg x 1 i dips, 120 i frontbøy, 132 i bøy og 117kg x 5 i sittende roing. Har perset litt i noen andre øvelser, men ikke noe som er verdt å nevne.

Noen perser på dere?

Stilig forhold mellom front og bøy! Kjører du full dybde på begge?

Lenke til kommentar

Syns du det er for få kg på bøyen i forhold til frontbøyen? :p

 

Frontbøyen er så dyp at jeg nesten sitter med rumpa på gulvet. Knebøyen er ikke langt unna. Den er dyp, men med mobiliteten jeg har akkurat nu vil jeg ikke overdrive for mye. Trener jeg med full stopp blir den nesten like dyp da jeg får litt lengre tid til å sikre god holdning gjennom løftet. :)

Ja, igrunn litt. Men jeg lider av det samme selv. :p Beste vending, da?

Lenke til kommentar

Har trent olympisk i seks uker på et gym uten ordentlige skiver, så det er teknikken og utstyret som setter grenser der. Er mest fornøyd med 70kg vendt fra bukk over knær. Skal ta meg en tur til en klubb til uka som kommer!

 

Hva med deg?

Ikke dumt, det. Hvilken klubb skal du til?

Beste vending 85. Beste pressvending 80. :p Litt mer benstyrke så skulle jeg nok klart å rive opp 100. Overstøtet er langt verre, da.

Lenke til kommentar

/beastmode :p

 

 

Bigbang <3

Du buttwinker litt, og går for raskt ned så du "slipper" spennet ditt ser det ut til. Your gainz will come!

 

Edit: Forsøk å få albuene til å peke litt mer rett ned også, den veien stanga skal.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...