Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det andre; med fare for å virke frekk og/eller nedlatende (noe som virkelig ikke er meningen); du gjør det smertelig klart at du så definitivt ikke har lest denne tråden godt nok.

Du mener seriøst at man skal lese seg gjennom 2589 sider før man kan delta i diskusjonen i denne tråden? I andre slike tråder står retningslinjene klart i første post, og sånn må det nødvendigvis være.

 

Der jeg kommer fra er den kunnskapen enkelte her utviser et godt tegn på det motsatte; nettopp at mange her vet hva de driver på med.

Underbygg dine påstander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan alltids treffe dama di på diskusjon da.

Æsj, da blir det jo ett forhold basert på ikke-fysisk kommunikasjon og felles interesser?

Du mener seriøst at man skal lese seg gjennom 2589 sider før man kan delta i diskusjonen i denne tråden? I andre slike tråder står retningslinjene klart i første post, og sånn må det nødvendigvis være.

Kanskje at du kunne ha fulgt litt med her i tråden FØR du begynte å komme med påstander som at det bortimot kun er aggressive idioter her?

 

Edit:

Og her innrømmer jeg GLATT at jeg trener kun for looks.

Start mirin

Synes det er greit så lenge du faktisk gjør det ordentlig (som jeg har intrykket at du gjør, for all del) og ikke bare kuker rundt mellom pec-dec maskinen og preachercurl-stativet sånn som så alt for mange av de med de prioriteringene. ;)

Endret av Primer4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du mener seriøst at man skal lese seg gjennom 2589 sider før man kan delta i diskusjonen i denne tråden? I andre slike tråder står retningslinjene klart i første post, og sånn må det nødvendigvis være.

 

 

Underbygg dine påstander.

 

Det er selvfølgelig ikke det jeg mener, men du påstår at denne tråden mer eller mindre utelukkende består av tautologier, meningsløse utsagn og personer som kun skryter av egen pers. Det er rett og slett feil. I likhet med alle andre tråder kan kvaliteten på diskusjonen gå opp og ned, men nivået her kan ofte være særdeles høyt, høyt nok til at du ikke har sjangs til å delta i akkurat den diskusjonen dersom du ikke har studert medisin.

 

Du kommer med påstander som ikke har noen som helst rot i virkeligheten. Såklart, du kan kunne mye om trening og ha det enkelte vil betegne som et usunt forhold til det, men det er langt fra normen. Jeg har hengt i denne tråden i en god stund og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett ett eneste eksempel på at noen her utviser en usunn tilnærming til kropp og helse. Nå og da har det kommet en og annen som har lurt på om det er greit å nærmest bytte ut all fast føde med kosttilskudd. De har i samtlige tilfeller blitt skutt rett ned og fått meget klar beskjed om å proppe i seg ordentlig mat.

 

Det er ingen vesentlig sammenheng mellom gode kunnskaper om trening og en usunn tilnærming, men det er meget gode sammenhenger mellom gode kunnskaper og en sunn tilnærming!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Synes det er greit så lenge du faktisk gjør det ordentlig (som jeg har intrykket at du gjør, for all del) og ikke bare kuker rundt mellom pec-dec maskinen og preachercurl-stativet sånn som så alt for mange av de med de prioriteringene. ;)

Aww hell no, jeg gjør ALT Martin Berkhan sier. For MIN del har det han vil ha folk til å gjøre funka som ZHATAN. Jeg responderer på RPT og periodisk faste som bol på en neger på long beach.

Her har det til nå kun gått i markløft, knebøy, flies, pullups (som Phax trodde han kunne bedre :mrgreen: ) militærpress og triceps extensions. Jeg curla forresten på fredag, satt i dusjen etterpå å følte meg SKITTEN selv om Palmolivesåpa (wild forest) hadde blitt skylt vekk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er godt Patrick og det har absolutt vært givende å diskutere med deg, selv om det har vært et par innlegg fra andre brukere hvor jeg visstnok må løfte vekter for å delta eller har blitt bedt om å spise Toro suppe og drive med crosstraining (eller hva det stod der. De ble slettet. Positivt at du klart sa i fra til de, forresten) Jeg legger denne diskusjonen død nå, siden jeg egentlig føler den har begynt å gå i ring. Jeg skal følge med i tråden framover så får vi se om den faller i smak eller ikke. :)

 

Kanskje at du kunne ha fulgt litt med her i tråden FØR du begynte å komme med påstander som at det bortimot kun er aggressive idioter her?

Aggressiv har jeg ikke brukt om noen her. Jeg mener heller ikke, generelt sett, at de som driver med styrketrening er noe mer aggressive enn andre ;).

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Det jeg har hørt om proteinpulver, er at det ikke nødvendigvis er usunt.

 

Alene og i seg selv er det ikke mye det foretar seg, men med de andre byggeklossene som sammen utgjør næringskjeden er det en av de beste substansene man kan få i seg for bygging av muskler. Man kan ikke bygge muskler på bare proteinpulver og knekkebrød.

 

Går man au naturell skal man klare å få i seg det nødvendige gjennom et vanlig og variert kosthold. Men det er visse program og tilskudd som er klin umulig å dekke behovet for uten proteinpulver.

 

På den måten ser jeg ikke på det som forfengelighet. Man bruker det for å utnytte potensialet muskelvolum til det fulle.

Lenke til kommentar

Underbygg dine påstander.

Ehh, gjør det sjæl? Det var du som framsatte den opprinnelige påstanden - at det er en (motsatt) sammenheng (kausal eller ikke) mellom hvor mye folk trener styrke (eller hvor mye fokus de har på det, eller ett eller annet - du brukte et litt rart bilde på det...) og hvor intelligente de er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har du treningslogg er inne med progresjonsbilder egentlig? Kun sett en film av deg her inne, og der ser du ut som en noe sterkere J.Biebz.

brb ;)

 

edit: nvm, i halvfylla etter et tungt måltid er det vanskelig nok å flexe :p

 

edit2: tar et formbilde etter trening i morra...

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ehh, gjør det sjæl? Det var du som framsatte den opprinnelige påstanden - at det er en (motsatt) sammenheng (kausal eller ikke) mellom hvor mye folk trener styrke (eller hvor mye fokus de har på det, eller ett eller annet - du brukte et litt rart bilde på det...) og hvor intelligente de er.

Det var vel et "gjør det sjæl"-svar fra min side. Hva skulle jeg underbygd mine egne subjektive inntrykk med? Han kom med et eget subjektivt inntrykk om det motsatte. Da burde han i så fall ha underbygd den selv hvis han krever det av andre.

"Eller et eller annet" var også noe som ga et bra bilde av hele diskusjonen, som i stor grad gikk ut på å putte ord i munnen på en annen ;-). Alt jeg skulle underbygge var vel i beste fall "et eller annet" av hva jeg egentlig sa ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...