RattleBattle Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Faith in humanity lost once again... Ja, man kan enten gå til 9XL-butikk eller på et treningssenter. Brødhuer finnes over alt. Sannsynligvis flere på et treningssenter. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 En del av dem i denne tråden også Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ny rekord i 5x5 benkpress! 62,5kg 65kg neste! Jeg "deffer" egentlig, men frister mest å bare peise på og bli sterk 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er det virkelig noe poeng i å deffe om man bare benker rett over 60kg? 4 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Tja, jeg skrev "deffe" fordi jeg tar det ikke spesielt seriøst, men jeg er tynnfeit, så kunne tenke meg å bli kvitt magen. Dessutten kjører jeg MX, så vil helst holde meg rundt 90kg kroppsvekt. Endret 10. mars 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ja, man kan enten gå til 9XL-butikk eller på et treningssenter. Brødhuer finnes over alt. Sannsynligvis flere på et treningssenter. Var det noe du ville, annet enn å rakke ned på trådens deltakere? 4 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Rakker ikke ned på noen her. Liker å trene selv og holde meg i form, men forsøker å gjøre det uten å rakke ned på overvektige. Skjønner ikke poenget med det, folk her burde ha mer selvtillit enn å måtte rakke ned på overvektige for å framheve seg selv? 4 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er det virkelig noe poeng i å deffe om man bare benker rett over 60kg? Skjønner hva du mener, men jeg har, som BMWcoupeftw, også vært "skinny-fat", og å bulke da kan faktisk gi selvtilliten en skikkelig knekk om man legger på seg litt mer fett. Synes man at man har for mye fett, er det ingenting i veien med å fjerne det, enten man tar 160 eller 60 kg i benken. 2 Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er det virkelig noe poeng i å deffe om man bare benker rett over 60kg? Tror ikke Beckham tar så mye mer enn 60kg i benk! ;) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 man at man har for mye fett, er det ingenting i veien med å fjerne det, enten man tar 160 eller 60 kg i benken. Utenom at det ser i de fleste tilfeller bedre ut å være stor og sterk med litt for mye fett enn å være liten og tynn og svak. Relatert: 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Skjønner hva du mener, men jeg har, som BMWcoupeftw, også vært "skinny-fat", og å bulke da kan faktisk gi selvtilliten en skikkelig knekk om man legger på seg litt mer fett. Synes man at man har for mye fett, er det ingenting i veien med å fjerne det, enten man tar 160 eller 60 kg i benken. Man trenger ikke gå GOMAD heller da. Et lite kcal-overskudd på 200'ish så vil man kunne øke i styrke uten å legge på seg altfor mye fett Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 While my knees gently weep 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Kan jo øke greit i alt når man er nybegynner selv i kcal underskudd og da. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Utenom at det ser i de fleste tilfeller bedre ut å være stor og sterk med litt for mye fett enn å være liten og tynn og svak. Ingen som sa han skulle fjerne alt fett på kroppen da, han vil jo mest sannsynlig bare få vekk litt av det overflødige magefettet. Er man ukomfortabel med at man har for mye fett er det hvertfall slik jeg ser det litt selvmotsigende å bulke. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Ingen som sa han skulle fjerne alt fett på kroppen da, han vil jo mest sannsynlig bare få vekk litt av det overflødige magefettet. Er man ukomfortabel med at man har for mye fett er det hvertfall slik jeg ser det litt selvmotsigende å bulke. Jeg står fortsatt fast på min mening. Sterk og litt feit ser bedre ut enn liten og tynn. Endret 10. mars 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ja jeg bryr meg ikke om å få frem magemusklene noe spesielt. Så som nevnt er det ikke noe jeg tar veldig seriøst. Jeg syntes hvertfalt det virker bedre å deffe enn å bulke litt når man har ølmage Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg står fortsatt fast på min mening. Sterk og litt feit ser bedre ut enn liten og tynn. Finnes folk som har økt fra 100 til 110 i benk på psmf før, så en liten deff vil nok ikke skade noen. (så lenge det gjøres med måte) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (så lenge det gjøres med måte) og psmf i et og samme innlegg? Cray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå