Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig noe poeng i å deffe om man bare benker rett over 60kg?

Skjønner hva du mener, men jeg har, som BMWcoupeftw, også vært "skinny-fat", og å bulke da kan faktisk gi selvtilliten en skikkelig knekk om man legger på seg litt mer fett. Synes man at man har for mye fett, er det ingenting i veien med å fjerne det, enten man tar 160 eller 60 kg i benken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men jeg har, som BMWcoupeftw, også vært "skinny-fat", og å bulke da kan faktisk gi selvtilliten en skikkelig knekk om man legger på seg litt mer fett. Synes man at man har for mye fett, er det ingenting i veien med å fjerne det, enten man tar 160 eller 60 kg i benken.

 

Man trenger ikke gå GOMAD heller da. Et lite kcal-overskudd på 200'ish så vil man kunne øke i styrke uten å legge på seg altfor mye fett :)

Lenke til kommentar

Utenom at det ser i de fleste tilfeller bedre ut å være stor og sterk med litt for mye fett enn å være liten og tynn og svak.

Ingen som sa han skulle fjerne alt fett på kroppen da, han vil jo mest sannsynlig bare få vekk litt av det overflødige magefettet. Er man ukomfortabel med at man har for mye fett er det hvertfall slik jeg ser det litt selvmotsigende å bulke. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som sa han skulle fjerne alt fett på kroppen da, han vil jo mest sannsynlig bare få vekk litt av det overflødige magefettet. Er man ukomfortabel med at man har for mye fett er det hvertfall slik jeg ser det litt selvmotsigende å bulke. :)

 

Jeg står fortsatt fast på min mening. Sterk og litt feit ser bedre ut enn liten og tynn.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...