Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Litt artig at på "the right way"-bildet så står han på tærne, men alle monner drar antar jeg :p . Vi er vel kanskje hakket mer kritiske her i tråden enn mange andre ville vært.

 

Et gjennomsnittsmenneske har ikke mobilitet til å stå på helene, så it's not all that wrong really.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som har skjedd, men etter å tatt en revidert utgave av RYP i nå 8 uker.

 

Ser jeg fantastiske resultater. Spesielt på ryggen og V form. Helt vilt egentlig.

 

Tok også 90 i benk, er jo ikke all verden, men jeg var tynn før.

 

Noen som har tips på hvordan jeg kan øke enda mer i volum. Jeg har lyst å prøve mutant mass, fordi jobb og skole gjør at jeg ikke alltid får spist godt nok og mye nok, og jeg vil enda blitt større. Men har hørt mye negativt om gainere også

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som har skjedd, men etter å tatt en revidert utgave av RYP i nå 8 uker.

 

Ser jeg fantastiske resultater. Spesielt på ryggen og V form. Helt vilt egentlig.

 

Tok også 90 i benk, er jo ikke all verden, men jeg var tynn før.

 

Noen som har tips på hvordan jeg kan øke enda mer i volum. Jeg har lyst å prøve mutant mass, fordi jobb og skole gjør at jeg ikke alltid får spist godt nok og mye nok, og jeg vil enda blitt større. Men har hørt mye negativt om gainere også

 

Helmelk.

Lenke til kommentar

takk for tipset. holder det å bruke helmelk i fks protein shaken etter trening og et glass om morgenen.

 

aner ikke hvordan h melk smaker men

 

GOMAD - Gallon of milk a day fungerer. Det gjør forsåvidt 2 liter også, men 4 liter melk for dagen er over 2000kcal. Og over 120 proteiner. Edit: i gram. En god del mer enn 120 proteiner... :-P

 

Schmaker godt

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Var ikke det som varvpoenget mitt, barw at det er plenty kalorier og proteon i melk, så gainer er unødvendig. Om man skal velge mellom å betale 1000kr fir 3kg gainer og å få i seg det samme fra melk, så sparer du en gid del av å velge melk.

 

Nå er det ikke alle som gidder å drikke 4l melk til dagen heller da .Jeg personlig hadde heller drukket 0,5l helmelk med gainer oppi enn å drukket det samme i ren h-melk.

Lenke til kommentar

Jeg kjører 100% whey gold standard som protein

 

Og carbo fuel fra pf. Kunne jo kanskje blandet de sammen og, og laget noe form for gainer.

 

Spørsmål bare. Burde jeg trene mer cardio for å ikke bli feit, tenker på fett rundt magen etc, poenget er jo at jeg skal øke masse/volum, men er dette umulig å gjøre uten å få litt "trivselsvekt" før så å kvitte seg med det til neste sommer. Trener styrke nå 5-6 ganger i uka og hater cardio trening. grøsser.

 

takk for alle tips.

 

ANgående pris er jo ikke mutant mass så dyrt, 6,8kg med kreabolic til 699 eller hva det var

 

og annet kosthold, så er det kort

 

Havegryn frokost

P.Shake

Salat med pasta, kylling til lunsj og noen grove rundstykker

Trener som regel mellom 12:00 - 16:00

P.Shake etter trening med noen raske karbohydrater

Middag sløver litt med pga dårlig tid, men prøver å få meg i noe kylling med som regel byggris

Kvelds kan være egg og salat, eller vist det er sent, så prøver jeg å få i meg noe proteiner før jeg legger meg, burde kanskje skaffet meg noe casein for å holde under natta

 

Dunno.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...